*Bildē es un Allkando*
Es iegāju palātā.
Tētis:Chaw!
Es:Chaw!-to pateikusi apgūlos gultā.
Tētis:Celies!
Es:Kāpēc?
Tētis:Mēs ejam taisīt rentgenu!
Es:BEIDZOT!
Mēs aizgājām.Tas bija tik garlaicīgi.Beigu beigās uzzināju ka mana roka ir lauzta.Ārsts bija dusmīgs uz visiem ārstiem,jo man esot vajadzējis ātrāk uztaisīt to rentgenu.Nu es aizgāju un man uzlika ģipsi.Jauki tagad man būs jānēsā ģipsis 2 nedēļas.Mans tētis aizbrauca mājās,jo man vēl bija jāklausās kaut kāda lekcija no ārsta,bet tētim bija jastrādā.Es patiesībā priecājos,jo es pēc tam varēju aiziet pie Džeikoba.
Es pieklauvēju pie viņa palāta durvīm.
Džeikobs:Jā?
Es:Chaw.-ieejot iekšā teicu.
Džeikobs:Oooo Chaw!
Es:Man beidzot uztaisīja rentgenu.Kā redzi man ir ģipsis un man ir lauzta roka!
Džeikobs:Nabadzīte!
Es:Njaa....Man laikam uz mājām jāiet...Atnācu atvdīties!
Džeikobs:Labi!Es tevi pavadīšu līdz ārdurvīm!
Es:Ok.
Tā mēs gājām un klusējām.Tas bija tik neveikli.Beidzot mēs nonācām līdz durvīm.
Es:Ok atā!...
Džeikobs:Atā!-un viņš atkal mani apskāva.
Es izgāju ārā un gribēju klausīties telefonā mūziku.Es iebāzu roku kabatā mēģinot sataustīt telefonu.NAV!Es biju izmisumā.Un tad es iedomājos Džeikobu.Maitas gabals.Es ieskrēju iekšā simnīcā un viņš vēl gāja.Es skrēju un uzlecu viņam pičpaunā.
Džeikobs:TRAKĀ!
Es:Telefons kur?
Džeikobs:Kāds telefons?-Smīnot.
Es:ATDOD TELEFONU-es sāku smieties.
Džeikobs:Labi,Labi susuriņ!
Es:Ko tu teici?
Džeikobs:Es teicu labi,labi susuriņ!
Es:Es neesmu nekāds susuriņš-izrāvu savu telefonu viņam no rokām un nokāpu no viņa nost.
Es:Oke man jaiet!
Džeikobs:Atā susuriņ!-Es viņam iesitu pa plecu un viņš mani nobučoja uz vaiga.
Es:Ej gulēt!-to pateikusi es aizgāju.
Es biju laimīga.Man nepatīk šīs puišu un meiteņu lietiņas,tāpēc ka man jau ir mans bojfrendiņš Allkando,bet nu vismaz viņš mani nenoskūpstija!
ESTÁS LEYENDO
Stallis
AventuraŠis stāsts ir par mani,manu zirdziņu/bojfrendu Allkando,Manu bae Elīzu un viņas zirdziņu Komētu!