*bildē stallis un Komētiņa*
🔥Vakars🔥
Mēs ar Eli sēdējām stallī un runājām.
Elis:Pēc 2 nedēļām ir tava dzimšanas diena...Esi jau kaut ko plānojusi?
Es:Es īsti nezinu.Vienmēr man ir bijušas lielas ballītes ar visiem vecajiem draugiem un tevi,bet šogad man negribas taisīt lielu ballīti.Es gribu tikai četratā ar Tevi,Allkando un Komētu.
Elis:Būtu jauki,bet vai tavi vecāki piekritīs?
Es:Viņiem vienmēr ir bijusi teikšana par manām ballītēm,bet tagad man ir 14 gadi un šoreiz es gribu darīt pa savam.Man ir vienalga ja viņi nepiekritīs.Galu galā ja viņi izplānos atkal ar veciem draugiem,es varu neierasties...
Elis:njaa...Tu zini par meiteni kura grib nākt te jāt ar zirgiem?
Es:Nē...-Es izbrīnīti noteicu,jo maniem vecākiem pieder stallis un es neko nezinu.
Elis:Wow.Nu labi... Viņai ir 12 gadi un viņa ir jauna šajā apkaimē...Viņa runāja ar taviem vecākiem un es gāju garām.Tavi vecāki iepazīstināja mūs un teica ka padomās,jo šeit varot tikai no 13 gadiem,bet viņi varot pieņemt izņēmumu.
Es:Mēs rīt iesim iepazīties ar viņu un tad es vēl runāšu ar saviem vecākiem....
Mēs vēl ilgi runājām,bet tas nav svarīgi.
Bija pulkstens jau 23:33 un mums bija jāiet mājās.
🔥Mājās🔥
Mamma:Kur tu biji tik ilgi?Es jau sāku uztraukties!
Es:Mēs ar Eli stallī runājāmies...
Mamma:Ej gulēt!
Un tā nu es aizgāju gulēt.
Es nevarēju aizmigt,jo es vēl ilgi domāju par to meiteni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stallis
MaceraŠis stāsts ir par mani,manu zirdziņu/bojfrendu Allkando,Manu bae Elīzu un viņas zirdziņu Komētu!