Günlerden Cuma.3 arkadaşımla birlikte film izliyorduk.Film korkuyla ilgiliydi ve bir adada geçiyordu.Film izlemeye gelen arkadaşlarım ise Beyza,Eslem,Sevgiydi.Bir pijama partisi yapmaya karar vermistim.Biz Beyzala birlikte ev tutmuştuk.Bunu kutlayamadigimiz için bizde pijama partisi vermeye karar verdik.Eslemi abur cubur almak için markete yoladım.Bende mısır patlatiyordum.Eslem 5 dakika geçmeden eve gelmişti bile.Bende o ara mısırları tabağa koymustum.Koltuu masaya doğru çekip hepimiz oturduk.Eslem omzuma yatmış.Beyza ve sevgi yanyana oturmuslardi.Filmi başlatigimda birden gerilmistik.Baslangic sesi bile gerilim doluydu.Film bittiğinde etrafıma baktım.Gozlerim yorulmuştu.Eslem omzunda uyuya kalmıştı.Kizlarda koltukta yatıyordu.Eslemi sakince kafasını yastığın üstüne koydum ve masayı topladım.Koltugu ikiye açıp temiz yorganı örtükten sonra Eslemi sessizce uyandırıp ''Eslem kalk buraya yat.yoksa sabaha kadar başın tutulacak.'' dedim.Kalkıp yaptığında bende ayak ucuna yatıp uykuya daldım.Sabah uyandığımda ise sırtım çok ağrıyordu.Gozleri açmaya çalıştığımda gözlerim uyuşmuştum.kalktigimda bir kayık parçasının ustundeydik.Bu aynı izlediğimiz filmdeki gibiydi.Saskinlikla etrafa bakarken hemen yanımda duran Sevgiyi uyandırdım.Uyandığında şaşırmıştı.O hiçbirşeyden kotkmazdi.Cok rahat bir kızdı.Kendini cimdirdiginde "gerçekten burdayız.Ayni filmdeki gibi oha''dedi.Beyza uyandığında Sevgiyle beraber 1,2,3 diye saydik.Tahmin ettiğimiz gibi 3'te çığlık atmaya başladı.Sesime Eslemde uyanmıştı.Beyza çığlık atmayı bıraktığında Eslem ''harbiden adadayiz.Heralde rüya görüyorum.Bana tokat attın"dedi.Bende "ben onu denedim kendimi cimdirdim ama bir işe yaramadı."dedim."Bence burası gizem dolu şu kayiktan bir kurtulalım bak surda bir ada var oraya gidelim yoksa ölcem şimdi"dedi Beyza.Sevgi yanıma gelip "bak burda kürek var.Bunlarla gidebiliriz"dedi.Herkes bitane aldıktan sonra adaya doğru sürmeye çalıştık.Hava çok sıcaktı ve çok susamiştim.Adaya vardiğımızda kızlar denize atlayıp geri kalanını yüzerek gittiler.Karaya vardıklarında hemen kuma yattılar.Bende kayığı bir yere bağlayıp yanları gittim ve oturdum.Su saçma adada naocamızı ve buraya nasıl geldigimizi merak ediyorduk.Bunle ilgili konuşuyorduk."Şu halimize bak.Sırılsıklam olduk.Birşeyler bulamamız lazım.Aksam burası serin olcaktır."dedim.Napcamizi konuşmaya devam ederken ilerdeki çalılıktan sesler gelmeye başladı.Elime bir sopa alıp sesin geldiği yere doğru gittim.arkamda Sevgi hariç Beyza ve Eslem kol kola girmiş peşimden geliyolardi.Çalılığa yaklaştığımda korkuyordum.Elimdeki sopayı sertçe çalılığa itirdim.Birden üstüme 2 tane yavru köpek atladı.Ben bu adaya inanamıyorum.Resmen adada köpek var.Beyza üstümden köpekleri aldıktan sonra yerden dogruldum.Cok sirinlerdi ama garip bir olaydı.Hava gittikçe karariyordu.Hala susuzdum."Birşeyler arayalım yoksa burada açlıktan öleceğiz"dedim.Kızlari beni onaylayıp birşeyler aramaya başladık.2'ye ayrıldık.Eslemle ben,Beyzalada Sevgi idi.burası çok garipti.Agaclar bacaklarımdan tutup beni oraya buraya salıcakmış gibi geliyordu.Adanin içi çok karanlık olduğundan Eslem korkup koluma girmişti.Birazcik daha gezerken kızlarla aynı yerde buluştuk.Korkup yanıma gelmişlerdi.İlerden birşeyler parlıyordu. Çalılıkları çektikten sonra büyük bir kulübe vardı.Heralde birileri yaşıyordu."Beyza hadi gidelim doncaz burdaa"dedi.Sevgi "hadi ya bu kadar korkak olmayın gidelim işte ne var bakalım."dedi hiç korkmuyordu.Hep birlikte kulübenin önüne gittik.Orta boyda ve çok güzeldi.Camdan bakmaya çalıştığımda perde görüş açımı kapatıyordu.Sevgi kapıyı çaldığında hemen açılmıştı.İcerden uzun boylu ve yakışıklı 2 erkek çıkmıştı.Kopekler onlara doğru koştuğunda esmer olan "sizmi caldiniz köpekleri" dedi.Çok sinirli yada kaba birisiydi.Öbürküde sarışındı ve gamzeleri vardı.Bizi süzdükten sonra gülerek "usuceksiniz içeri girin.Merak etmeyin bizden zarar gelmez.Yani karışmam isterseniz donarak ölebilirsiniz."dedi.Bende "teşekkürler" diyip içeri girdik.İcerde şömine vardı.Onune geçip oturuduk.Cok üşüyorduk. İsimlerini sormadan sarışın olan "ben Buğra o ise Meriç çok kaba kusura bakmayın.Size bizim T-shirtlerden getireyim bekleyin" diyip üst kata cikti.Geldiginde üst kata 2 tane banyo var.İsterseniz girin." Dedi.Duşa sırayla girdikten sonra saçımı taradım.Buğraya baktığımda etrafta yoktu.Meriçe sorduğumda "alt kata müzik yapıyordur" dedi.Tam giderken yarın size anlatmamız gerek bir sürü şey var.Buraya neden geldiniz.Merak ettiğiniz herşey.Dediginde gizemli birşeyler olduğunu fark ettim.İste yarın başlıyordu gizem perdeleri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Ada Macerası
Actionbu kitabımda 4 arkadaşın sabah uyandığında birden adada olduğunu farketmesidir.Bundan sonra onları birsürü macera bekliyordur.İste bundan sonra bolca KAN,TER ve GÖZYAŞI olucaktır.ii okumalar