CENKERDEN:
Uyandığımda çok mutluydum.O kıza noldugunu merak ediyordum.Cok sakar,saf,temiz kalplı ve güzeldi.Yatagımdan kalkıp dolabından çıkardığım gri uzun t-shirtumle siyah pantolonumu giydi.Dislerimi fırçaladıktan sonra alt kata indim.Emire "ben çıkıyorum.Geç kalmam"diye seslendim.Sonra çantamı alıp çıktım.Evlerini biliyordum ve oraya gitmeye karar verdim.Bize uzaklardı.Onlar ada biz ise kasabanın içinde.Ormandan gitmeye karar verdim.İçimi yiyen birşeyler vardı.O kız çok garipti.Yüzü hep gülüyordu.Galiba sakar biri düşüp nasıl incitmeyi başarmış bacağını anlamak zor.Derlerinin iyi olduğunu duymuştum.Gözleri çok yemyeşil.Baktıkça huzur buluyorsun.Sevmeli miyim yoksa sevmemeli mi? bunu bile bilmiyorum.Herşeyi düşünmekten bıkmış bir kişilik olarak ondan uzun durmalıyım.Beyaz gözüksemde kişiliğim siyah ve onu siyahlığımda boğmak istemem.Ondan uzak durmalıyım yada arkadaş olmalıyım.Bunları düşünmeyi bırakıp kafamı kaldırdım.Onun evine gelmiştim.Büyüktü.Kapıyı çaldığımda Sevgi çıktı ve beni içeri çağırdı.Herkese selam verdikten sonra koltuğa oturup onu bekledim.''Nerde?'' diye sorduğumda Beyza ''uyuyor birazdan uyanır.''dedi.Onu bekliyordum.Eslem gelip ''kahvaltı yapcaz sende yemek ister misin?Karnın gurultusunuu ben bile duyuyorum''dediğinde gülümseyip masaya oturdum.Merdivenlerden ses gelince o olduğunu anladın ve merdivene doğru baktım.Beklediğim gibi oydu üstünde siyah,beyaz benekli elbise vardı.Ona yakışmıştı.Masaya doğru baktığında beni gördü ve yanıma gelip ''neden geldin?''diye sordu.Gülmseyip ''merak ettim.Bacağın nasıl acıyor mu?''diye sordum.Şaşkınşıkla bana bakıyordu.Neden bu kadar şaşırdı ki.''saol.İyiyim sadece bıraz ağrıyor''dedi.''Ozaman açta bakayım''dediğimde ''iyiyim.Anlamadın mı?''dediğinde bu kızın çok saf olduğunu daha çok anlamıştım.Gözlerine bakıp ''Gerçekten çok safsın.Eğer ayapın okulda kanarsa kmse seni kurtaramaz.İyi sen istedin saf olmayı''diyip tam giderken kolumu tuttu.Dönüp baktığımda bana bakıp kolumu bıraktı.''peki özür dilerim''dediğinde onun koltuğa oturtup dizine baktım.Sargıyı açtığımda kanamaya başlamıştı bile.Meriç gelip gözlerimi kapadı.''napıyosun sen bir vampirsin''dediğinde elini indirip ''bende sizin gibi buraya Güney koreden geldim.Öbürküler gibi kan görünce saldırmıyorum.Alkol var mı?''diye sorduğumda ''kanını emişmiydin?''diye sordu.Arkamı dönüp ''evet''dedim.Meriç alkolu getirdikten sonra o sağlıkçı diye yerden kalkıp otur işareti ettim.''şimdi çok yanıcak ama dayan''dediğinde Buseye dönüp ''1dk ''diyip kolumu uzattım.Hiç itaraz etmeden tuttu.''hazırım''dediğinde Meriç elindeki alkolu direk bacağına dokundurdu.Busenin canının yandığını fark etmiştim.Kolumu okadar çok sııkıyordu ki kanamaya başladı.Bağırmadığı için canı yanıyordu.Çok terlemişti.Meriç elini çektiiğinde hemen dizine baktı.İyileştiğini görünce Meriçe sarılıp teşekkür etti.Bana baktığında elimi gördü ve masaya eğilip peçete aldı.Yanıma gelip hafifce peçeteyi kanayan yerlere sürdü.Bana bakıp '' çok özür dilerim''diyip duruyordu.Elimi dudaklarınla kapatınca sustu.Eğilip '' özür dilemeyi bıraksak mı artık?''dedim.Kafasını yere eymişti.Çenesinden tutup kafasını kaldırdım ve ''hadi okula gidelim''dedim.Çantasını aldığında çıktık.Ona dönüp '' hadi çağır şu gitarı''dedim.''onunla pek iyi anlaşamadık''dedi.Ona bakarken ''off tamam''dedi.Çağırdığında korkak bir şekilde üstüne bindi.Arkasına binip ''bak korkmana gerek yok.Dikkatli ve odaklı ol.Önünde biri çıkarsa hemen tedirgilenme .Şimdi sür ben inip seni izlicem''dedim.Bindiğinde dediklerimi dinlemişti ve güzel sürüyordu.Arkasından gitmeye çalıştım.Beni arıyor gibi gözüküyordu.Gitarı durdurup etrafa bakıyordu ve çok masum duruyordu.Arkasına döndüğünde önüne çıktım.Korkmuştu.Yine sakarlıpı tuttmuştu.Arkaya doğru düşerken onu tutmak için koştum.Tam zamanında gelmiştim.Kucağıma düştü.Gözlerime bakmamaya çalışıyordu.gülümseyerek ''bu iki oldu.''dedim.Yüreyerek okul gitmeye karar verdik.Bahçeye girdikten sonra omzuna dokunup onu durdurdum.''Ben bizimkilerin yanına gidiyorum.''iyip göz kırpttım.Bir yarım saat sonra Buse ve bir kıızı okuldan çıkarken gördüm.Yanında kızın kaşı kanıyordu.Tam yanına giderken Emir ''nereye şurda bişey konuşuyoz''dediğinde geri oturdum.Eve dödüğümde hava kararmıştı.Birşeyler atıştırdıktan sonra Emire bağırıp ''ben yatıyorum''dedim.Pijamaalrımı giydikten sonra yatağa uzandım.Telefonumu açıp boş boş bakıyordum.Busenin açık olduğunu görünce ''iyi geceler yazayım'' dedim.Tam yolarken bana video attı açıp izledim.Şarkı söylüyordular.Çok güzeldi.''senin için bir yer boş''yazdığında gülümsedim.''doldurmak için sabırsızlanıyorrum''yazdım.''iyi geceler''yazdığında bende ona yazdım.Telefonu kenara koyup uykuya geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Ada Macerası
Actionbu kitabımda 4 arkadaşın sabah uyandığında birden adada olduğunu farketmesidir.Bundan sonra onları birsürü macera bekliyordur.İste bundan sonra bolca KAN,TER ve GÖZYAŞI olucaktır.ii okumalar