3.BÖLÜM (yeniye uyanış)

43 5 0
                                    

Sabah uyandığımda koltuğun üstüne şort ve t-shirt vardı.Etrafa baktığımda ''hazır mısın?'' diye biri sordu.Arkamı dönüp baktığımda Buğraydı.''Çok merak ediyorum.'' dedim gülümseyerek.Eslemde uyanmıştı.''Hadi bakalım kahvaltıyı yapıp çıkalım''dedim.Hep beraber kahvaltıya oturduk.Karnımız doyduğunda koltuğun üstündeki t-shirt ve şortu banyoda giyip aşağa indim.Hazırlardı.Üstümdekiler ise Buğranın şortu ve t-shirtüydü.''Kasabaya gidiyoruz'' dediğinde gülerek burası bir ada nasıl kasaba olabilir ki''dedim.Dönüp '' buraya nasıl geldin onu merak etmiyosunda adada kasaba olduğunamı inanmıyosun?''dedi.Hakklıydı.''Birazdan herşeyi öğrenceniz merak etmeyin.Yeri gelincede Beyza ve Sevgi öğrenicek''dedi.Merakla kasaba doğru gidiyorduk.Geldiğimizde gerçekten bir kasabadaydık.Kasabaya girmeden önce önümde mavi bir bariyer gibi birşey vardı.Korkmadan girmiştim.Biraz daha ilerlediğimizde Buğra '' burası buyrun kızlar önden'' dedi.Girip iiçeri süzdüm.Çok karanlıktı ve ışıklandırma azdı.Etrafa bakarken birdeen bir kadın çıktı.Selam kızlar.Sen Eslem sende Buse olmalısın.Çok güzelmişiniz.Tamda sizi bekliyordum belki biraz dikkatli bakarsanız kim olduğumu anlarsınız''dedi.Eslem ''siz şu falcı kadınsınız hani size inamayıp gitmiştik.''dediğinde bu kadına kahve fincanını fırlattığımı hatırladım.''Özür dilerim fincan için''dedim.''Biliyorum benim deli olduğumu sandınız ama bunlar gerçek size bir görev vericem onları yapmanız lazım tabi eve gitmek istiyorsunuz.''dedi.Eslemde bir adım gelip ''peki ya yapmasak nolcak eve dönemicekmiyiz bide nasıl bir görev bu macerasa biz varız.''diyip gülümsedi.''Çok kolay sadece bize saldıran düşmanlardan bizi size verceğimiz özel güçlerle koryacaksınız bu kadar.Yaşlanmasaydım kendim onnnları yok edebilirdim ama artık genç değilim ve eskisi gibi değilim''dedi.''Peki biz aksiyonu severiz.''deim kadın gülümsedi.Çok sakin ve rahat bir kadın gibi gözükyordu.''Şimdi size vericeğim güçlerden diğer 2 arkadaşınızın haberi olmasın onlara zamanı gelince güçlerini vericem.''dedi.''Peki'' dedik.Kadın bana yaklaşıp boynumu eledi.Sıcaklık hissetmiştim.Kadın elerini çektiğinde boynumu elledim.Bir kolye vardı ve simgesi gitardı.Kadına baktığımda ''bu özelliği iyi kulan.1 hatanla kendini bile mafedebilirsin.''dediğinde kendime güvenememiştim.Esleminki ise ateşti.Tam Eslemlikti.O suyu daha çok sevsede ateşle yaptıkları çok iyidi.''Şimdi bu özellikleri kulanmak için ya Meriçten yada Buğra öğrettir.''dedi.Çıkarken ''iyi günler'' dedim.Kadın çok iyiydi ama yaşlı.Zayıftı ama yaşlıydı ve yüzündeki buruşukluklar belli oluyordu.Odadan dışarı çıktığımızda Buğra ''hadi giyeceğiniz birşeyler alalım.Bu hale gezmeniz biraz kötü bide okula balıcaz.''dedi.Dönüp ''ne yani burdada mı ders işliyoz hadi ama'' dedim.Yanağımı sıkıp ''hayır tatlım.Burda sadece güçlerinle ilgili birşeyler öğreniyoruz.Merak etme'' dediğinde derin bir nefes verdim.Mağaza gibi biryere girdikten sonra birden fazla kıyafet almıştık.Çıktığımızda para bile ödemedik ama yeni olduğum içinmiş.Mağazadaki kız kolyeme baktıktan sonra arkadaşına beni gösterdi.Heralde önemli biri olucam.Kasabadan çıkıp evimize doğru yürüdük.Geldiğimizde Beyza bize kapıyı açmıştı.Elimizdekileri alıp yukarı çıkardı.Meriç gelip ''odalarınız hazır.Beğenmeseniz değiştirin.Kasabadan istedikleriniizi alırsınız''dedi.Eslem,ben ve Sevgi koşarak yukarı çıkmıtık.Odalarımız yan yanaydı.Girdiğimde mavi renk ağır basıyordu.Meriçe ''mavi renk sevdiğimi nerden biliyorsunuz?''dediğimde ''bana Buğra söyledi git ona sor''dedi.Koşarak merdivenlerden indim.Koşarken sakarlığıma denk gelip birden ayağım burkuldu o anda düşerken biri kolumu tuttu.Baktığımda Buğraydı.Bana bakıp ''bence biraz dikkatli koş yoksa daha savaşa girmeden biryerini sakatlıcan''dedi.Bende doğrulup ''tutuğun için saol.Daha dikkatli olurum saol''dedim.Tam giderken aklıma geldi.Kolunu tutup ''mavi renk sevdiğimi nerden biliyorsun?''dedim.''Ben sizin hakkınızda herşeyi biliyorum.En çokta senin.Çünkü birlikte çalışcaz''diyip göz kırpttı.''Beyza bikinisini giymiş.''Biz okyonusta azcık yüzcez.Gel istiyorsan''dedi.Meriç,Sevgi,Eslem ve Beyza birlikte çıktılar.Bende yukarı çıkıp bikinilerimi giydim.Mavi renkti.Tam çıkarken ''bende geliyorum''dedi Buğra.Birlikte gittik.Koşarak gittik ben gittiğimiz gibi hemen kendimi okyonusa attım.Kızlarla eğlendikten sonra yorulup çıktım.Meriç suya girmemişti.''Neden girmedin su çok güzel''dedim.''Su sevmem.Yüzmeyide''dediğinde şaşırmıtım.Ellerimi başımın arkasında bağlayıp havlumun üstüne yattım.1 kaç daka sonra kızlarda çıkmıştı.Hepimiz kurulanıp evedoğru yol aldık.Zaten havada kararıyordu.Evve vardıktan sonra duşa girip çıktım.pijamalarımı giydikten sonra akşam yemeğini hazırlamak için Beyzaya yardım ettım.Sofrayı kızlarla hazırladık.Çok güzel olmuştu.Yemekleri yerleştirdikten sonra hep beraber oturup yemeğe başladık.Hem muhabbet ediyor hemde yemek yiyorduk.1saaten fazla sürmüştü yemek.Sofrayı topladıktan sonra ben nescaffe yaptım.Sıcacık içtik.O arada Vampir Günlükleri diye bir film vardı.Ben bunun kitabını okumuştum.Zaten Beyza her kitabı okuduğundan ondan ödünç almıştım.Filmi izlerken uyuya kalmışım.Dalmadan birinin üstümü örtüğünü hissetim.Gözlerimi açamadığım için bende hiç gözlerimi zorlamadan uyumuştum.

Gizemli Ada MacerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin