Buğranın yanına inmek için merdivenlerden indim.Bateri sesleri gittikçe yaklaşıyordu.Buğranın yanına vardığımda sert bir şekilde bateriye vuruyordu.Onu dinlemek için kenarda gitarların yanında onu dinliyordu.Sakarlığım tutup bütün gitarları düşürdüm.Arkasını dönüp baktığında baya terliydi. ''Özür dilerim''dedim.Yanıma gelip ''gitar falan çalmayı biliyor musun?''dediğinde gülerek ''tabikide süperim.İstersen sen bateriyi çalmaya devam et bende sana eşlik edeyim.''dedim.Baterinin başına oturup çalmaya başladı.Bende ona zaman geçmeden eşlik ettim.Bittiğinde çok yorulmuştum.Merdivene doğru döndüğümde bizimkiler bize bakıyordu ve birden alkışlamaya başladılar.Gülerek yanlarına gittim.''Süper çaldınız.''dedi Meriç.Utanmıştım.Üst kata çıktığımızda Buğra ''hadi film izleyelim''dedi.Bizde onayladık.Ben herzamanki gibi mutfakta mısır patlattım.Sevgide içecekleri bardaklara koyup birlikte odaya gittik.Mısırları sırayla verdikten sonra hemen filmi başlattım.Ben,Sevgi ve Eslem aynı koltuktaydık.Beyza ile Meriç yan yana oturuyolardı.Buğra ise tekli koltuktaydı.Filmde fazlasıyla gerilim vardı ama içinde vampirlerde vardı.''Vampirler çok tatlı''dedğimde Meriç bana doğru gülümseyerek '' siz daha neler görceksiniz?'' dediğinde çok merak etmiştim.Ne demek istiyordu anlamıyordum.Film bittiğinde herzamanki gibi Eslem ve Beyza uyuya kalmıştı.Buğra yanıma gelip '' yarın sen ve Eslem erken kalkın birlikte birirnin yanına gitcez.Bu adaya nasıl ve neden geldiğinizi anlatcak.Şimdi uyuyun.İyi geceler''diyip lambaları kapadı ve odadan çıktı.Bende kızlara ''iyi geceler''diyip uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Ada Macerası
Actionbu kitabımda 4 arkadaşın sabah uyandığında birden adada olduğunu farketmesidir.Bundan sonra onları birsürü macera bekliyordur.İste bundan sonra bolca KAN,TER ve GÖZYAŞI olucaktır.ii okumalar