5.Bölüm(Kan)

20 5 0
                                    

Herzamanki gibi sabah erkenden uyanmıstım.Yine okul vardı.Saate baktığımda okula 5dk olduğunu farkketim.Hemen beyaz şortumu,üstüme gökkuşağı renginde t-shirtümü ve ayakabı olarakta mavi sporlarımı giyip hızlıca banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkayıp hafif makyaj yaptım sonrada banyoda koşarak çıkıp merdivenlere yöneldim.Kapıdan çıkarken çantamı askıdan alıp kapıyı çektim ve dışarı çıktım.Koşarak yetişmeye çalışıyordum.Aklıma özel gücüm gelince durup ''ses'' diye bağırdım.Hemen altıma bir gitar gelmişti.Bunu nasıl sürcemi bilmiyordum.Üstüne çıktığımda birden bir titreme geldi ve gitardan hafif mavi ışık çıkmaya başladı.Sesli bir şekilde ''hadi şu işi bittirelim''dedim ve birden gitara yük verdim.Çok hızlı gidiyordu ve ben kontro edemiyordum.Yoluma çıkan insanları ezmemek için sağ,sol yapıyordum.Okula yaklaşıyordum ama bu nalet şeyi durduramıyordum.Gözyaşlarım birden akmaya başladı.Napcam ben diye içimnden geçirirken aklıma zıplamak geldi.Gitarın üstünde birkere zıpladım ve zıplamamla düşmeme birlikte oldu.Zıpladığımda birden durdu.Tam düşerken beni biri tuttu.Kafamı kaldırdığımda buğulanmıştı gözlerim iyi görmüyordum.Gözümü sildiğimde ''merhaba''dedi.Vampirlerden Cenkerdi.Hemen doğrulduğumda silkelendim.''Saol tutuğun için'' dedim.''Hala ağlıyosun farkında mısın?''dediğinde ''dalga geçebilirsin.Şuan şoktayım ve senle uğraşamam''dedim.Kolumdan tutup''üstün pislendi gel bişeler alalım ve sonra naparsan yap.Düş önüme''dediğinde yapcak bişem yoktu.Üstüm pislenmişti.Birlikte okulun tasarım bölümüne girdik.İçeri girdiğimizde masada oturan çocuğa kafasınla işaret etti.Hepsi koşarak çıktı.Şaşırmıştım.''Seni kül kedisi seç istediğini beleş''dedi.Bende ''peki''diyip bir tane şort seçtim.Kabine girip denedim.Çıktığımda beni süzdü.''Çok güzelde kısa değil mi bu?''dediğinde ''sanane''dedim.Oda elerini kaldırıp masumca baktı.O çok tatlıydı.Belkide arkadaşı gibi küstahtı.Şortun etiketini çıkardım.İşimiz bittiğinde masanın üstüne bir miktar para bıraktı.''Bende para var.Senin vermene gerek yok.''dediğimde çok sert bakıyordu."Çantan nerde onu bile bilmiyorusun ve bana paramı ödüyeceğini söylüyorsun.Güzelsin ama çok safsın.Sevgilin varmı?''dediğinde bir şey kalbimi dahada hızlı attırıyordu.''Şunu yapma''dediğinde ''bir şey yapmıyorum''dedim.''Sen kan ponpaladıkça kanını içime çekmek istiyorum.Unutma ben bir vampirim.''dediğinde sakinleşmeye başladım.Sınıfa geldiğimizde birlikte giydik.Dönüp ''teşekkür ederim''dedim.''Oda istersen o şeye binmene yardım edebilirm''dedi.Bende ''bilmiyorum''dediğimde yanağımdan makas alıp bidahakine biraz dikkatli ol.''dedi.Sırama geçtiğime arkama dönüp ona baktım.Hala bakıyordu.Kafamı çevirdim.

Bizimkilerin geldiğini gördüğümde ''nerdeydiniz siz''dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bizimkilerin geldiğini gördüğümde ''nerdeydiniz siz''dedim.Beyza yanıma gelip ''bir yere uğradık ve artık bizde biliyoruz.Benim kolyem kitap,Sevgininki bulut birikintisi''dediğinde ''süper çalışmaya başlayabiliriz''dedim.gülümseyiip yerlerine oturdular.Öğretmenimiz içeri girmişti.Selamladıktan sonra derse başlamıltı.İçimden hani sıkıcı olmucaktı diyordum.Cenker hocanın yanına gidip birşeyler söledi.Hoca dersi bırakmıştı.Bu davranışı için ona minnetardım.Kolumu tutup dışarı çıktığımızda ''napıyosun sen''dedim.Beni duvara yaslayıp ''birlikte şarkı sölicez.Çalmayı biliyosundur sonuçta simgen ona yatkın.''dediğinnde ''tabiki''diyip müzik odasına indik.Mavi renkteki gitarı aldım.Oda 1 davul ve bas gitar aldı.Sınıfa girdiğimizde ''hadi buraya gel Buğra şunu çal''dediğinde Buğra sinirli bir şekilde kalkmıştı.Sopaları aldığında davula vurmaya başladı.Cenkere dönüp ne çalıcam diye sessizce sorduğumda ''ingilizcce söle''dedi.Bende hem çaldım hem söledim.Bittiğinde müdür içeri girip alkışlamaya başladı.Kızardığımı farkındaydım.''Süpersiniz gençler aferin size''dedi.Zil çaldığında Cenkerle gidip bıraktık.''Çok iyisin.Özelliklerimiz aynı ama ben sakar değilim''diyip gülümseyerek yanımda geçti.Arkasından giderken birden dönüp ''bu arada gözlerin çok güzel.Yeşil.''dediğinde kızardığımı hissetim.''çok saf,utangaç,sakari,güzel ve tatlı birinle tanıştığıma memnun oldum''dedi.Ona çok uzun şekilde baktım.Kendime geldiğimde yanından ilerledim.Saçlarını boyatmayı seviyordu onun hakkında tek bunu biliyordum.Dışarı çıktığımda okulun bahçesinde oturuyolardı.Yanlarına gittiğimde ''iyi anlaştınız''dedi Eslem.''saçmalama''dedim.Meriç yanımıza gelip ''hadi gidelim.İşim bitti.''dedi.Hep birikte kaltık ve eve doğru yürüdük.Ben çantamı bıraktıktan sonra ormanda gezintiye çıkcamı söledim.Eslem arkamdan bağırıp ''bende gelicem bekle.''dedi.Tam 1 saat onu bekledim.Geldiğinde hiçbirşey demenden ormana doğru ilerledik.Telefonuma bakıyordum.Canker numarasını yazmıştı.''Buse siz şu vampiir olan Cankerle çok yakışıyonuz he''dediğinde omzuna yavaşta yumruk attım.''Saçmalama.Sadece birlikte bir müzik yaptık o kadar.''dediğimde ''herşeyi gördüm.Sen şu gücünü denedin heralde.Başırısız oldun.Sonra sakarlığına denk gelip düşerken Cenker seni ttu ve birlikte tasarım odasına gittiniz.Çünkü üstün pislenmişti.''dediğinde ona şaşkın bir şekilde bakıyordum.Bütün bunları nerden gördü.''sakın bizimkilere söleme sonra dalga geçerler''dedim.''Peki''dediğinde ilerliyoduk.''Şurdaki ağacın altında dinlenelim''dedim.Oraya doğru koşarken bacağım bir şeye takıldı ve yere düştüm.Eslem yanıma geldiğinde ''harbiden çok sakarsın ya''dedi.Ayağa kaldırmaya çalışırken bacağımın kanadığını fark ettim.''İnşallah buralarda vampir yoktur''dedim Esleme bakarak oda ''eyer varsa biz bittik çobuk kalk gidelim''dedi.Ağacın arkasından Vampir takımı geliyordu.Eslem ''şimdi sıçtık''dedi.Cankerde ordaydı.Bana bir şey yapmazlar diye dua ediyordum.Yanımıza geldiğinde Emir ''bir yerden kan kokusu geliyor''dediğinde bacağımı saklamaya çalışıyordum.Emir Eslemin elindeki kanı görünce koşup yanına gittİ.Sessizce naptığına bakıyordum.Eslemin elinii tutup yaladı.Iyy iğlenç.Eslem ''bırak be iğlençsin''dediğinde Eslemin saçını tutup ''güzelimm biz vampiriz''diyip Eslemin saçını hafifçe bıraktı.Cenker yanıma gelip ''noldu?Niye kalmıyorsun''dediğinde ''nolur burdan gidin.Benim için sizden korkuyorum ve sizin burada beni öldürmenize izin vermem''dediğinde Hazal yanıma gelip ''şşşş sarı sen nesin be napak biz seni.Biz kan görünce acıkıyoz e Eslemin elindekini görünçe farkındaysan dişlerim sivrileşti''dedi.Cankeri t-shortünden çekip ''nolur burdan gidin.Bacapım kanıyor''dediğimde gözleri parlamıştı.Bacağımı saklayarak Cenkere baktım.''Hemen burdan gidin çobuk''dediğinde güldüm.Hepsi koşarak gittiler.''Aç yaranı bakcam'' dedi.''Saçmalama canın çekicek ve kanımı emiceksin''dedim.''Zaten kanama durması için kanını içmem gerek.Merak etme ben onlar gibi aç gözlü değilim.Bende sizin gibi Dünyalıyım''dedi.Bacağımı gösterdiğimde '' bu çok derin azcık dayan bide''dediğinde T-shirtümün kolunu yırttı.Sadece onu izliyorum.Bacağıma eyilip kanımı emmeye başladığında yanıyordu.Bağırmama için zor duruyordum.Bıraktığında hemen bacağımı sardı.Dudağının kenarındaa kan kalmıştı.Elimle dudağının kenarındaki kanı aldığımda bana baktı.''Şimdi seni eve götürelim''dediğinde ayağa kalkmaya çalıştım ama kalkamadım.Gözyaşalarım yine kendini salmıştı ve çok terlemiştim.''Gel buraya'' diyip beni sırttına aldı.''buna gerek yok''dedğimde ''lütfen karşı çıkma''dedi.Bende bişey diyemedim.Eve geldiğimizde beni odama kadar taşıdı ''şimdi dinlen''dedi ve alnımdan öpüp ''iyi geceler''dedi.Odaan çıkarken lambayı kapadı.Bende çok uykusuzdum.Direk uykuya daldım...

Gizemli Ada MacerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin