Sabah uyadığımda herkes uyuyordu.Herşey göründüğü gibi değildi.Kalbimde bir ok hissediyordum.Bu da çok canımı yakıyordu.Birine sarılıp ömür boyu ağlamak istiyordum.Kendimi güvende zanetmiyordum.Sanki buğün kkötü şeyler olcakmış gibi içimde bir his vardı.Kalbimi açıp size dinletsem gözyaşlarınıza hakim olamazdınız.Bizim neden buraya geldiğimizi anlıyordum.Ailemizle çok zor şeyler yaşadık ve bu yüzden ayrı eve çıkmıştım.Çok sıkıcı bir hayat yaşıyordum.Çok bulanmıştım ve bu yüzden ayrı eve çıkmıştım.Beyzada benim gibi annesi üveydi ve zenginlerdi ama babası okumasını istemiyordu.O ise okuyup doktor olmak istiyordu.Bizim birden fazla tanıdığımız vardı ama hiçbiri yardım etmiyordu.Tek 4 arkadaşız.Eslem,Beyza,Ben ve Sevgi.Biz birbimizi tamalıyordu.Hepimizin maddi durumu iyiydi.Eslem ve Sevgi ailesiyle iyi geçiniyordu hata çok mutlulardı.Bizimkiler ise herşey para sanıyordu.Ben hergün ağlıyordu.Bu eve taşındıktan sonra çok rahatlamıştım.Hiç özlemiyordum bile.Kim bilir akrabalarımız arkamızdan neler diyordu.''Bunu kızı başka ev tutumuş anne babasını aramıyor,yardım etmiyor fln''ama bilmiyorlarki yaşadıklarımızı.Bence parçalanmış puzzle ünvanını almalıydım.Ben müzik öğretmenliği istiyordum ama nerde öle annem babam yoktu.Destek bile olmuyorlardı.Ünüversiteye bile onlardan kaçıp gitmiştim.Beyza okul birincisiydi ve çok çalışkan bende onun orta seviyesi işte.Tek düşman olduğum ders matematikti.En sevdiğim ders ise müzikti tabiki.Gitr çaldığımda herşeyi unutuyordum.Müzüğün akışına bırakıyordum kendimi.Şimdi ise bu olay çıkmıştı.Bu benim için çok iyi oldu.Kafamı dağıtabilirdim.Hemde güçlerle duuşmanların canını çıkarırdım.Çok mutluyum içimdeki kötü kızı dışarı çıkarcaktım ama hala tatlı olanım.Bunları düşünmeyi bırakıp yataktan kalktım.Üstüme Buğrala aldığımız mavi mini elbisemi giyip altımada beyaz sporlarımı giyip banyoya girdim.Elimi yüzümü yıkadım sonrada aşağıya indim.Herkes uyuyor sanmıştım ama Meriç ve Beyza kahvaltı hazırlıyordu hata hazırdı.Meriç ''git Buğrayı çağır.Siz ikiniz çok uyuyonuz''dedi.gülümseyerek merdivenlerden geri çıktım.Buğranın odasını geldiğimde kapıyı çaldım ama ses gelmedi.Sessizce kapıyı açtığımda uyuyordu.Yanına gidip ''Buğra hadi uyan kahvaltı yapcaz''dedim ama ses çıkarmadı bile.Dolabını açıp siyah t-shirt ve siyah yırtık pantolonunu çıkardım.''Hadi uykucu uyan bakalım''diyip arkamı döndüğümde yoktu.Etrafa bakarken birden arkamdan olduğunu fark ettim.''Çok korktum''diyip omzuna vurdum.''Al bunları giy bakalım.Çok güzel olur.Şu spor ayakabılarıda giy.Gel.''dedim.O da ''peki'' diyip yanağımı sıktı.Aşağa indiğimde ''ben okula gider.Şurdan bir krep alayım.''dedim.Meriçe baktığımda kolumu tutmuştu.Noldu dercesine bakışımla ''ye ve git.Hem birlikte gitcez.Orası öle sandığınız gibi okul değil.Birlikte gidicez.''dediğinde masaya oturdum.Birşeyler atıştırdıktan sonra hep beraber okula yol aldık.Okula geldiğimizde çok büyüktü.Okulun girişinde bizi buraya gelmemizi sağlayan kadın duruyordu.Yanına gittiğimizde Eslem ''şey size bişey sorucam adınız ney?''dediğinde kadın dönüp ''adım Darya''dedeğinde ilerlemeye devam etti.Okulun içine girdiğimizde 2. kata çıktık ve kolidorun sonundaki sınıfa geldik.''İşte sizin sınıfınız.İçerde öğretmeniniz ve tanışacağınız 5 arkadaş var.Bol şans'' diyip kapıyı çaldı ve bizi içeri ittirdi.İçeri girdiğimde hocamız çok güzeldi ve gençti.''Merhaba gençler.İşte bunlar yeni arkadaşlarınız.Bizze yardımıcı olucak olan bu arkadaşlarınız''dediğinde bir çocuk kalkıp ''bunlarmı kurtarcak'' dediğinde ''evet.Zorunamı giitti.Çok biiyorsan sen kurtarırsın.''dedim.kalkıp ''vay aksi kahraman''dedi ve yerine oturdu.Hoca bizi sınıfla tanıttı.''Bu Beyza,Sevgi,Eslem,Meriç,Buğra ve Buse''dediğinde ukalaca ''sarışın ve esmer olan benim''dediğinde tam otururken gidip ''istersen fazla kaşınma.Bize bulaşma yoksa o baby facen gider''dediğimde herkes ''ooo'' dedi.Yerime oturduğumda hoca onları bize tanıtı.Jeon,Cenker,Hazal,Su ve Emir''dedi.''Ukala olanın adı Emirmiş'' dedi Eslem.Dersi dinedikten ''sonra bu kadar yeter evlere''dediğinde ''ne yani sadece 40 dakikamı işlicez''dedim.Gülümsemişlerdi.Eve dönerken karşımıza 4 tane kurt çıktı.Korkmuştum.Birdeen insana dönüşünce kurt adam olduklarını anladım.Beyza çığlık atarak ''kurt adamlar çok tatısınız.Fotoğraf çekineli mi?'' dediğinde ''nerden bulcan telefonu daha telefonumuz yok ve burda telefon çekmez ''dedim.Kurtlardan biri telefonu çıkarıp gel çekinelim dedi.Beyza bana bakıp ''hadi''dediğinde hepimiz kurtların arkasına geçip poz verdik.''Sağol''dediğimde Beyzaya dönüp ''bir gün konuşuruz''dedi.Meriç kurt adamın önüne geçtiğinde '' yok almasın.''dedi.Heralde kıskandı.Zaten kaç zamandır birlikte vakit geçiriyolardı.Eve geldiğimizde ''hava kararmadan okyonusa giddek'' dedim.Mayolarımızı giyinip okyonusa indik.Yine çok eğleniyorduk.Su ruhumu açıyordu.Çok rahatlıyordum.Hava gittikçe kararıyordu.Havluları alıp hemen eve gittik.Hemen duşa girdim.Saçımı yıkadıktan sonra pijamalarımı giydim ve saçlarımı taradım.Aşağıya indim.Buğra pizza almaya gitmişti.Gelidiğinde fırına koyup kızarmasını bekledim.Bu çok garipti.Güçler,ada bir kasaba olması,elektronuk malzemeler vb bir sürü şey ama burası çok hoşuma gitti.Yemek yedikten sonra onlar filmi izlerken ben odama çıktım.Not alıyordum.Günlük gibi birşey tutuyordum.Buğra kapıyı çaldığında gir demeden içeri girdi.''Çok kibarsın.''dediğimde gülümsedi.''Al bakalım bu senin telefonun dikattini çekerim ıphone iyi bak.Burda intarnet çekiyor merak etme''dedğinde ona kocaman sarıldım.''Hadi bir foto çekinelim'' dedim.Fotğraf çekinip ekran görüntüsü yaptım.Odadan çıkarken ''lambayı kapatırmısn''dedim.Kpatıp odadan çıktı.Bendee telefonu masaya koyup gözlerimi kapadım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Ada Macerası
Actionbu kitabımda 4 arkadaşın sabah uyandığında birden adada olduğunu farketmesidir.Bundan sonra onları birsürü macera bekliyordur.İste bundan sonra bolca KAN,TER ve GÖZYAŞI olucaktır.ii okumalar