Sessiz,seri ve hızlı işte onlar

374 12 0
                                    

Bordo Bereliler; sızma, göğüs göğse muharebe yeteneklerine sahiptirler. Bordo Bereliler en zor koşullarda hayatta kalabilirler. Kişisel savunma ve bubi tuzağı hazırlamada çok yeteneklidirler. Aynı zamanda operasyon bölgesinde gerilla savaşı, kaçıp kurtulma, tahrip, paraşütle atlama ve her türlü sualtı eğitimi almaktadırlar. Bordo Berelilerin çoğu iyi paraşütçüdür ve ikiden fazla yabancı dili ileri seviyede konuşabilirler.

Bordo Bereliler ileri seviye saldırı ve savunma odaklı bir özel birimdir. Yıllarca gizliden gizliye PKK dahil birçok yasadışı örgütün korkulu rüyası olmuşlardır. Yapılan Uluslararası yarışmalarda Delta Force, Amor ve diğer ülkelerin özel birliklerini adeta susturmuşlardır. Bu ülkelerin çoğu Türkiye'de askeri eğitim görmektedir. Fakat Bordo Berelilerin seviyesine ulaşamamışlardır. Bordo Berelilerin en önemli özellikleri hedeflere ulaşırken hızlı ve sessiz olmalarıdır. 200 metrede nokta atışına devam etmek kolay değildir. K. Loca adı verilen kilitleri diğer özel birlikler 10 saniyede açarken Bordo Bereliler bu kilitleri 7 saniye gibi sürede açabilmektedirler.

Bordo Bereliler emre mutlak itaat ile bilinmektedir. Tabiri caizse, yanında kan bağı olan bir insan öldürülse kılı kıpırdamaz. Eğitimlerinde duygusallığa yer yoktur. Kendi komutanlarını emir doğrultusunda öldürebilir, hatta en son ihtimal bulundukları bölgeyi patlayıcıyla imha edebilirler. Diğer askerler G-3, Bixi, MG-3, MP-5 tipi muharebe silahlarını kullanmaya alışırken; bu silahları kullanmak Bordo Bereliler için çocuk oyuncağıdır. Siz evinizin kapısını açmak için doğru anahtarı bulana kadar bu askerler bir M-16'yı söküp geri takarlar. Ölümden korkmazlar ve çatışmanın tam ortasına bırakılırlar. Operasyonlar başlarken şu manşet atılır gazetelerde "Bordo Bereliler sınır ötesine sızdılar"

Özel Kuvvetler - VatanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin