Κεφάλαιο 3ο: Παγίδα

206 21 8
                                    


Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2000

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, 

Έχεις αισθανθεί ποτέ ότι έχεις παγιδευτεί; Έχεις νιώσει ποτέ ότι κάπου έχεις εμπλακεί χωρίς να το προγραμματίσεις εσύ; Έτσι νιώθω εγώ τώρα.

Το πρωί με βρήκε ψυχικά κουρασμένη. Τα όνειρα καθορίζουν κατά πολύ τον ύπνο μου. Τις περισσότερες φορές ξυπνάω με την αίσθηση της κόπωσης. 

 Άνοιξα τα μάτια μου με την πρώτη ακτίνα του ήλιου που έφτασε στο δωμάτιο μου. Αν και ζούσα σε πόλη είχα αρκετά ικανοποιητική θέα από το παράθυρο μου. 

Σήμερα όμως κάτι την έκρυβε ή καλύτερα την χαλούσε. Αυτό το μαύρο πτηνό στεκόταν στο περβάζι μου. Φαίνεται ότι περίμενε για πολύ ώρα. 

Μου θύμισε τι είχε προηγηθεί. Σήκωσα το μαξιλάρι μου και κοίταξα από κάτω. Ήταν εκεί. Τα μαύρα ενοχλητικά φτερά ήταν εκεί ακόμα και αν είχα προσπαθήσει να τα ξεφορτωθώ.

Κραυγή ακούστηκε πάλι σαν να προειδοποιούσε ότι θα μου μιλούσε. "Αυτό που κρέμασες πάνω από το κρεβάτι σου είναι μια παγίδα. Η δική σου". Δεν άντεχα άλλο τα λόγια του. 

Προσπάθησα να την κατεβάσω από τον τοίχο αλλά μια δύναμη την κρατούσε στη θέση της. 

"Μην προσπαθείς, δεν θα τα καταφέρεις ποτέ. Είσαι παγιδευμένη μέχρι να βρεις το κατώφλι της εξόδου" απείλησε και άφησε τον αέρα να σπρώξει τα φτερά του για να φύγει. 

Με νευρίαζε που δεν καταλάβαινα. Μάζεψα τα φτερά στη χούφτα μου και τα έριξα στο μικρό τζάκι που διέθετε το μικροσκοπικό διαμέρισμα μου. Επιχείρησα να τα κάψω μα αυτά όχι μόνο δεν καίγονταν αλλά επέμεναν να επιστρέψουν κάτω από το μαξιλάρι μου.

Θα τα αγνοούσα προς το παρόν. Είναι Σάββατο. Θα έβγαινα έξω. Μακριά από τον πολύ κόσμο, κοντά στην διασκέδαση. Το μπαρ στο δρόμο της βιβλιοθήκης ακουγόταν το πιο κατάλληλο. 

Το μαγαζί είχε συσκευή καραόκε και εγώ λάτρευα το τραγούδι. Ανά διαστήματα διοργάνωναν βραδιές καραόκε και σήμερα ήταν μία από αυτές. Είχε μεγάλη απήχηση και δεν συνηθιζόταν σε άλλα μαγαζιά. 

Άλλο ένα πράγμα που έκανε εκείνο το μπαρ ξεχωριστό. Το ερώτημα που με απασχολούσε τώρα ήταν το τι θα φορούσα.

Δεν θα επέλεγα όλα μου τα ρούχα μαύρα. Ήθελα μια κόκκινη ή ροζ ιδέα πάνω μου. Τα κλασσικά χρώματα που ήταν έντονα δεν έδειχναν ωραία σε εμένα. Τα μαλλιά μου ήταν πορτοκαλί και αυτό με περιόριζε. 

Μαύρο ΠούπουλοOnde histórias criam vida. Descubra agora