Κεφάλαιο 4ο: Μοίρα

188 19 8
                                    


Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2000

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

Η βροχή ξεπλένει την ατμόσφαιρα. Ποτίζει την γη. Δροσίζει θάλασσες, ποτάμια και ότι συναντήσει στο δρόμο της. 

Έτσι να ξεπλύνει και εμένα. Να καθαρίσει κάθε κακό στοιχείο των ονείρων μου. Να με λούσει μέχρι να αισθανθώ αυτό το πρωτόγνωρο συναίσθημα που νιώθουν τα μωρά όταν βγαίνουν για πρώτη φορά στον έξω κόσμο...

Το θρόισμα των φύλλων με ξύπνησε κάπου στις έξι. Θα είχαμε βοριά σήμερα, είχε ανακοινωθεί από χθες στο ραδιόφωνο. 

Τα μάτια μου ένιωθαν στεγνά στο φως που τα χτύπησε κατά το πρώτο άνοιγμα των βλεφάρων. Καινούργια μέρα ξεκινάει. Και όμως κάτι ήταν εκεί για να μου θυμίσει το χθες.

Αυτό το ράμφος και οι μαύρες φτερούγες. Εικόνα που σύντομα θα έμενε ανεξίτηλη στο μυαλό μου. Ακριβώς πόσες φορές θα ξαναεμφανιζόταν μπροστά μου;

Ψιθύριζε κάτι, δεν ξέρω πως να τον περιγράψω καλύτερα αυτό τον τρόπο ομιλίας για ένα πτηνό. Εγώ απλά καθόμουν στο κρεβάτι σε στάση οκλαδόν και το κοιτούσα από τη θέση μου.

Μετά από λίγο κατάφερε να με κάνει να πάω προς το τζάμι για να ακούσω επιτέλους τι λέει τόσο αφοσιωμένο. Μόνο ένα πράγμα ακουγόταν "Άνοιξε τα μάτια και κλείσε τη φωνή, συντροφιά σου η σιγή αυτή είναι το κλειδί".

Το αίνιγμα του με έκανε να δυσανασχετώ τρομερά. Όχι γιατί ήμουν ανίκανη στο να το λύσω, αλλά γιατί δεν ήξερα τι συμβαίνει.

Πέταξε μακριά. Οι φτερούγες του πάλευαν με τον αέρα δύσκολα. Σημάδι ότι ήταν πολύ εξαντλημένο.  

Τέντωσα τα χέρια μου προς διάφορες κατευθύνσεις για να ξεπιαστώ και βάδισα προς το κρεβάτι. Σήκωσα το μαξιλάρι μου βαριεστημένα και μέτρησα τα φτερά. Ήταν εφτά. Ένα μόνο σημαίνει αυτό. 

Όλο αυτό είναι αληθινό. Ήλπιζα τόσο πολύ στο να είναι παραίσθηση. Όμως όχι. Είναι ένα κομμάτι της ζωής μου. Δεν καταλαβαίνω τίποτα...

Όλα φαίνονται τόσο εύκολα στα βιβλία. Πόσο απέχουν από την πραγματικότητα. Πολλές φορές έχω βρει τον εαυτό να εύχεται να ζούσα μέσα σε μια ψεύτικη ιστορία. Στη φαντασία κάποιου.

Σε ένα από αυτά τα βιβλία που διαβάζω. 

Ξέρω. Πρέπει να είμαι προσγειωμένη στο παρόν και αυτό θα κάνω. Θα δοκιμάσω να του δώσω λίγο χρόνο. Να κάνω μια καλή επεξεργασία μέσα στο κεφάλι μου. 

Μαύρο ΠούπουλοOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz