9. bölüm

107 8 10
                                    

EGEMEN:tamam o zaman
"Ve derse girdik derste benim sıranın altında bir not vardı. Ve notu okudum not ta şöyle şey yazıyordu; sen unuttun beni ama ben seni hala aklımdan çıkaramıyorum ve sonunda AA. Yazıyordu ve o notu okuduktan sonra onu düşünüyordum bu kim olabilir diye ve tenefüs zili çaldı. Ben ise hayla onu düşünüyor dum ve egemen yanıma gelmiş bende şöyle dedim; "
CANSU:efendim
EGEMEN:sen iyimisin aşkım
CANSU:aşkım pardon dalmışım kusura bakma ben iyiyim.
"Ve kağıdı elimde bastırırken egemen gördü ve şöyle dedi;
Egemen:versene sen o kağıdı
Cansu:yok  bir şey sadece bir kağıt ya önemli bir şey değil yani. Sen boşver onu da ee napiyoruz.
EGEMEN:tamam o zaman öyle olsun cafeye  gidelim mi?
Cansu:olur  benim için uyar .
EREN:bende gelebilir miyim.
Cansu:gel olur yani bizim için sorun olmaz dimi aşkim.
Egemen : olur gelsin.
CANSU: hadi gidelim o zaman.
"Ve arabaya bindik ve ben hayla o notu düşünüyordum ve nerdeyse cafeye varmıştık ve sonunda diyerek arabadan indim ve çok uzun sürmüştü çünkü trafik çok yoğundu ve hemen arabadan indik ve cafede bir yere oturduk ve beni birisi aradı sesi çok kalın geliyordu ve şöyle dedi ; beni tanidinmi notu bırakan bendim ve hemen masadan kalktım iki dakika müsaade istedim ve köşeye çekildim sen kimsin dedim  sen kimsin bak benim oynamayı kes söyle ya hemen de insanları unutuyorsun sende ssini çok özlemişim hep etek şort  giyiyordun haylada değişmemisin ya sen kimsin ben AA. Yim sen bilirsin ve aklıma geldi sen Atakan sensin dimi " arkadaşlar benim eski sevgilim Atakan  adı"
Ta kendisi benim tabi hele şükür aklına gelebildim ve sen benim grurumla oynadın cansu bende seninle oynicam intikamımı Alicam senden  ve dur kapama dedim ve kapadı yüzüme "
CANSU: yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
(Ve cafede herkes bana bakıyordu ve pardon dedim ve masaya oturdum.)
EGEMEN: sen iyimisin noldu kimle konuştun.

Ve ben etrafına bakmaya başladım ve kimse yoktu .
Atakan buralarda diye bakiniyordum.

EGEMEN: aşkım sen iyimisin gerçekten.
CANSU:ben iyiyim. Sen beni düşünme.
EGEMEN:hastaneye gidebiliriz ya bak sen iyi deilsin eve bırakıyorum seni .
EREN: cansu sen iyi hiç gozukmuosun .
EGEMEN: hadi eve gidelim.
CANSU: Tamam ben iyiyim gitmeyelim daha içecek falan icmedikki onca yolu boşuna mı geldik hadi bir içecek falan içelim o kadar yol geldik .
EGEMEN: tamam o zaman sen öyle diyorsan öyle olsun.

piskopat kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin