Sonunda eve gelmiştim.
Üstümü başımı hiç çıkarmadan kendimi yatağa attım sonra bugün ve dün yaşananları düşünmeye başladım. Cok güzeldi aşırı güzel bir hafta geçirmiştim şu son hafta bunları düşünürken birden telefonumun bildirim sesi geldi kulağıma hemen telefonu elime alıp mesaja baktım.
atakan dan dı işte yüzüm bir anda asıldı. Hemen mesajı okumaya başladım.
"Intikam soğuk ve acıdır başlasın o zaman güzelim"Yazıyor du bu neden bahsediyordu halbuki ben bunla şu sebepten ayrılmıştım sürekli iş görüşmeleri var di neymiş babasının iş yerini o yönetiyormuş o bana vakit ayirmiyordu bile orda sekreter kızlarla cilveleşiyordu sonra gelde cansu haklı olmasın. Bir son onu görmeye gittiğimde müdür koltuğunda oturmuş masanın üstünde de o bir kızla fingirdeşiyordu e şimdi ben haklı deilmiydim bu konuda.
Düşüncelerimin arasında çıkıp hemen üstümü başımı değiştirmeye başladım.Makyaj temizleme ritimlerini yapıp aşağı ya indim annem yine o mis gibi böreklerinin kokusu geliyordu burnuma hemen annemin yanına gidip
" Yine döktürmüş benim sultanım "
O da hemen bana dönüp gülümsedi
" bak börek yaptım sana hemde en sevdiğinden kaşarlı hadi güzel kızım sofrayı hazırla bende bunları servis yapim tabaklara"
diyerek yanağımdan buse kondurdu hemen bende onun yanağından öpüp işe koyuldum."Evet bitti sultanım hazır buyrun sofra"
O da elindeki börek tabaklarıyla gelip sofraya oturdu. Emire seslenip sofraya çağırdı emir de gelip yemeğimizi yemeğe başlarken ortada sessizlik oluştu takı o sessizliği bölen annem oldu.
"Eee kızım nasıl geçti gezi anlat bakalım "
Bende gülümseyerek"Güzeldi anne hemde çok güzel geçti iyi ki beni o geziye göndermişsin "
"Kızım bak son senen şurda 1 hafta kaldı okulların kapanmasına şu son haftanı iyi değerlendir mezuniyet balosu için kıyafet buldunmu "
"Hayır anne vaktim olma di bakmaya ama bakarım şu hafta sonu beraber gidelim istersen"
"Aslında benim aklımda var bir kıyafet senin için almıştım geçen bir elbise kırmızı rengi çok güzel sana çok yakışıcak"
"Aa cidden mi nerde "
"Üst katta kızım benim dolabımda git bir koşu giy gel"
"Tamam anne hemen"
Diyerek sevinçle yukarı çıktım hemen annemin odasına girerek beyaz dolabı gördüm hemen yanına bir koşu gidip dolabı ve parlak dekolteli kırmızı elbiseyle bakıştık baya güzeldi ama ben taşıyabilirmiydim bu elbiseyi diye soru takıldı aklıma.....
Bence baya güzel elbiseydi klasik falan da deildi taşıyabilirdim galiba neyse üstüme hemen giymeye çalıştım tam cuk diye oturmuştu elbise annem anlıyor bu işten elbise fizigimi ortaya çıkardı sonra bir anda odanın kapısı açıldı annem parıldayan gözleriyle gülümseyerek bana baktı
" çok güzel olmuşsun kızım dur dur bekle siyah topuklu botlar var onu getircem senin ayak numaranda burda bekle hemen geliyorum "" Tamam anne bekliyorum sultanım "
DErken annem hemen gidip gelmişti yanıma bile