OKUL GEZİSİ

75 5 2
                                    


Sonra hemen egemen ' in. Yanına gittim egemen:noldu yüzün asılmış iyimisin aşkım ...
CANSU:iyiyim ben neyse eve gidelimmi?
EGEMEN:istersen gidebiliriz...
Arabanın yolunu aldık  orda eren le göz göze bakıştık ve ben sinirli bir şekilde bakışlarımla baktım . Arabaya binip eve doğru yol aldık .
Egemen şöyle dedi ;Eren sana ne dedi de böyle yüzün düşmüş ?
C:. yok bir şey demedi sadece canım sıkkın .
E: inşallah öyle dir.
Neredeyse eve varmıştık .
C: hele şükür vardık tekrar ve tekrar teşekkür ederim canım.
E: önemli değil ne demek yeterki sen hep yanımda ol olurmu ?
C: ayy kıyamam sana ,yerim seni ya ben seni hiç bırakacak göz varmı aşkım hadi neyse ben gidiyorum annem beni merak etmesin görüşürüz aşkım kendine iyi bak ...
E: görüşürüz sende kendine iyi bak .
Kapıyı açtım eve girdim doğru odama yol aldım hemen üstümü başımı çıkartıp giyinmeye başladım ev kıyafetlerimi ve giyindim.Hemen uyudum çok yorgundum.
- Sabah
Ve alarm çaldı ben de alıştım hemen kalkıp banyoya koştum çünkü bugün okul gezisi vardı egemenle gideceğim için güzel olmalıydım. Sıcak bir düş ten sonra banyodan çıktım gardıropumun  karşısına geçip kıyafet seçerken arasında kaldım. En sonunda hoş bir kıyafet bulabildim .

Aynanın karşısına geçip krem renginde bir ruj sürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynanın karşısına geçip krem renginde bir ruj sürdüm. Hafif de ten renginde bir allık sürdüm. Rumel sürüp ve aynanın karşısından kalkı verdim.
Kahvaltımı yapıp  hemen egemen görmek için kapıya çıktım.
C: günaydın aşkım
E: günaydın aşkım
Arabaya doğru yol aldık yolda bana şöyle dedi egemen ; Çok güzel olmuşsun aşkım ...
C: teşekkür ederim .
Okula vardık hemen arabadan ini verdim orda eren vardı ben bundan sinir bozucu bir duyguydu neyse diyip okul otobüs gezisine bindim orda egemenle yan yana oturduk . Yolculuğa başladık .
"Arkadaşlar biz orman  da canlı larin fotoğraf çekmeye gidiyoruz öyle bir tür gezi "
Kulaklığı mı çıkartıp müzik dinlemeye başladım .
"60 dakika sonra"
En sonunda gelmiştik oh be dedim ve arabadan inmem bir oldu .
Öğretmen bize konusunu anlatıp biz de sonra dan fotoğraf çekiyorduk ben egemen le kuş vb. Gibi şeyler fotoğrafını çekerken bir anda o kadar dalmışızki bir baktım etrafıma kimse yok sadece egemenle biz vardık .
E: aşkım bak şu kuş çok hoş Bir renkleri var gel bunun da  fotoğraf çekelim .
C: egemen fotoğraf çekmeyi boş ver etrafımıza bak bizim sınıf falan yok
E: dur bir  çok uzaklaşmış olamazlar gel bir bakalım şu taraflara .
Biz uzaklaştık ve ürkütücü sesler gelmeye başladı telefon baktım sinyal yoktu ben gerçekten korkmaya başlamıştım  egemen in arkasına girdim ben bir adım attığım da ayağım çukura girdi .
C:ahhhhhhhhhh egemen ...
E: noldu aşkım ...
C:bileğimi burktum galiba çok acıyor ahhhhhhhhhh yardım edermisin.
E:tabiki
Beni kucağına alıp söylenmeye başladı şöyle dedi ; başımın belası .
C: ne var yani napiyim ben mi istedim bilerek ayağım burkul mu dedim Alla halla...
E: tamam tamam sana da bir şey denmiyo varya sustum tamammı.
Egemen yorulduğu için bir köşeye oturdu beni de bir köşeye bıraktı ve biraz dinlendikten sonra gene kucağına alıp yola devam ettik .

Arkadaşlar biraz heyecan kattım  devamını  2 gün sonra gelir bunu okuyanlara ve oylayanlara çok teşekkür ederim sizi seviyorum kendinize iyi bakın ❤️❤️❤️...

piskopat kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin