Hava kararmıştı benim ve egemen in uykusu gelmeye başlamıştı...
"SABAH"
Kalktığımda ağacın altında buldum kendimi yanımda egemen bana yaslanmış ben tam ayağa kalkacakken o uyanı verdi. Bende şöyle dedim; günaydın aşkımEgemen: günaydın sevgilim
Yola devam etmeye başladık .
30 DAKİKA SONRA
Ayaklarım baya yorulmuştu çamlığın arkasına bakını verdim bir kulübe gördüm. Şöyle dedim; aşkım koş buraya gelll!!Egemen:noldu
Cansu:baksana bir kulübe var hadi gel gidelim.
Egemen: hyr ya tanımıyoruz etmiyoruz
Cansu: ama ben çok susadım çok acıktım çok yoruldum hadi işte gel naz yapma gidelim.
Egemen: tamam bende zaten biraz susamıştım .
" Kulübeye doğru yürüdük vardığımızda egemen kapıyı çaldı biraz bekledikten sonra bir yaşlı teyze kapıyı açmıştı yaşlı teyze ye şöyle dedim ; bize yardım edermisiniz çok susadık çok açız ..."
Oda şöyle cevap verdi ; buyrun buyrun hoşgeldiniz
Egemen: hoşbulduk
Cansu: hoşbulduk
Bizi oturma odasına yöneltti bizde oturduk su getirdi yemekler muhteşem gözüküyor du ben se hayvan gibi daldım bana yaşlı teyze şöyle söyledi ; yavaş ye boğulacaksın
Cansu: siz merak etmeyin ben boğulmam
Hepsini bitirmiştim egemen ise daha tabağın yarısındaydı.
Cansu:ellerinize sağlık çok güzel olmuş herşey için teşekkür ederiz.
Egemen: aynn ellerinize sağlık yemekler muhteşem di teşekkür ederiz.
Yaşlı teyze: afiyet olsun siz ne arıyorsunuz burada bakayım buralara hiç kimseler gelmez.
Egemen: biz burada kaybolduk aslında okul gezisi burda canlıların fotoğrafları çekiyorduk dalmıştık bir canlı ya daha doğrusu fotoğraf çektirmeye kaptırmıştık kendimizi akşam da ağacın altında uyuya bulduk kendimizi sonra zaten cansu kulübeyi farketti buraya geldik zaten gerisini biliyorsunuz ....
Yaşlı teyze: hmmm sizin için biraz macera dolu bir gün geçmiş .
Cansu:evet öyle oldu biraz bu arada benim hayla ayağım sızlıyor.
Yaşlı teyze: sana yaptığım karışım dan sürüyim gel kızım fayda eder .
Egemen: aslında iyi olur teyze
Cansu: çok teşekkür ederim bu iyiliğinizi unutmicamMelhem sürmeye başladı biraz rahatlamaya başlamıştı ben buna çok sevinmiştim. Üstünü bir bez parçasıyla kapatmıştı .
Yaşlı teyze: sabaha hiç bir şey kalmaz sabah turp gibi olursun
Egemen : iyiymiş şimdi aşkım
Cansu: evet rahatladı biraz
Egemen : o zaman sevindim iyi olmana
Cansu nun yüz ifadesi 😊
Kapı çaldı yaşlı teyze kim o diyerek açtı şöyle dedi ; AA hoşgeldin efendi
Yaşlı adam ; hoşbulduk hatun bunlarda kim?
Yaşlı teyze : sabah kapima geldiler kaybolmuş lar burda 2 genç bende içeri aldım yemek su fln verdim ama çok iyi insanlar beyim.Egemen-cansu: hoşgeldiniz ben cansu buda erkek arkadaşım Egemen biz burada kaybolduk sağolsun eşiniz bize yardım etti.
Yaşlı adam : bende İbrahim karım çok sıcak kanlıdır karımın adı da Fikriye tanıştığıma çok memnun oldum.
Egemen- cansu : bizde memnun olduk .İyi okumalar sizi seviyorum ❤️❤️❤️❤️❤️❤️