Phichit "Buz pateni candır !" grubunu kurdu.
Phichit Buz pateni candır ! grubuna Yuri , Victor ve 5 diğer kişiyi ekledi.
Phichit: Yuri-chan ikinciliğini tebrik ederim ~!
Yuri: Teşekkürler Phichit . Sen de gayet iyi iş çıkarmıştın .
Chris: Hepimiz iyi iş çıkardık. Ama Yurio'nun performansı gerçekten harikaydı.Birinci olmayı hak ediyor.
Victor: Yurio gerçekten iyiydi ama ben Yuri'nin kazanmasını tüm kalbimle istemiştim. Seneye artık.
Phichit: Bende Yuri'nin kazanmasını isterdim. Victor ile düğünlerini görmek istiyordum. [Halay başı olacaktı kendisi]
Chris: JJ'de kazanırsa nişanlısıyla evleneceklerini söylemişti. Bunu söyleyen kişilerin ikisi de kazanamadı. Düğünde biraz kurtlarımı dökmeyi umuyordum.
Victor: Yurio kazandı değil mi ?
Hadi onu evlendirelim !
Yuri: Yurio-kun'un bu fikirden hoşlanacağını sanmıyorum 😶
Yurio Otabek ile birlikte gittiği alış veriş merkezinde kendisini kaplan ve kedi temalı eşyaların büyüsüne kaptırmıştı. Çantası ve diğer eşyalarını Otabek tuttuğu için gelen mesajlardan haberi yoktu. Olsada zaten kendini fazla kaptırdığı için fark etmezdi. Otabek bir köşede Yurio'nun ışıltılı gözlerle eşyalara bakışını izlerken cebinden titreşip duran telefonunu çıkardı. Gelen mesajları fark etti . Konuşmayı izlemeye karar verdi.
Victor: Bunu onun iyiliği için yapıyoruz Yuri 😋😏
Yuri: ...
"Otabek !"
Otabek Yurio'nun sesini duyunca ürküp yerinden sıçradı. O sırada yanlışlıkla ses kaydetme tuşuna basmıştı. Farkında değildi. Yurio parıltılı gözler ve gülümseyen yüzüyle kaplan desenli bir bluzu Otabek'e doğru tutuyordu.
"Otabek lütfen şunu dene ~"
Otabek bluzu eline aldı Yurio'yu kırmak istememişti.
"Peki."
Elini telefon ekranından çekti yanlışlıkla gönderdiği mesajın farkında olmadan yanındaki gülümseyen Yurio ile soyunma kabinine doğru ilerliyordu.
Otabek: "Ses kaydı"
Victor: Sanırım damat adayını bulduk. 😆😏
Yuri: Yurio-kun'un sesi mutlu geliyor .
Chris: Düğün is coming !!
-------------
Halay mendillerini hazırlayın !!
Halay başı Phichit is coming !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OtaYuri Trash ~!
FanfictionOtayuri ile ilgili resimler , amvler , kısa hikayeler ve daha fazla şey bu kitapta ! Animelerde hiç bir zaman ana karakterlere odaklanamayan ben Yuri x Victor yerine Otabek x Yuri'yi daha çok sevdim. Bu yüzden böyle bir kitap yazmaya karar verdi...