(Yurio Otabek'i kıskansaydı)
Yurio kafasını Otabek'in omzuna yaslamış onunla birlikte televizyonda film izliyordu. Eliyle televizyon ekranındaki adamı gösterdi.
"Bu adam filmin sonunda ölecek."
Sonra ise elini patlamış mısır kasesine götürüp bir avuç dolusu patlamış mısırı ağzına doldurdu. Yanaklarından fındık taşıyan bir sincabı andırıyordu.
Otabek Yurio'nun yaptığı şeylere gülümsedi .
"Hey , Yurio . Kalkabilir miyim? Lavaboyu kullanmam lazım."
Yurio kafasını Otabek'in omzundan çekip filmi dondurdu.
"Tabi."
Otabek'in odadan çıkmasıyla birlikte elini masanın üstündeki telefonuna uzattı. Otabek'i beklerken zaman öldürmek için İnstagram'ı açtı. Karşısına ilk çıkan şey Victor ve Yuri'nin bir fotoğrafıydı. Yurio ekranı aşağı kaydırdı. Phichit ve Seung'un bir fotoğrafını gördü. Biraz daha aşağı indikten sonra Otabek'in bir fotoğrafını gördü bir restorandaydı ve yanında da JJ vardı. Fotoğrafın tarihine baktı dün paylaşılmıştı.
"Önemli bir işi olduğunu söylemişti ..."
Telefonunu kızgın -az da olsa üzgün- bir şekilde masanın üstüne bırakıp ayağa kalktı. Salondan çıkmasyıla birlikte Otabek'in telefonda biriyle konuştuğunu duydu.
"Yine mi? Bir kere kandırmış olabilirsin ama ikincisine izin vermeyeceğim Jean."
Otabek aramayı sonlandırıp telefonunu cebine koydu. Salona doğru ilerlerken Yurio'yu gördü. Kızgın ve üzgün bakışlarla Otabek'e bakıyordu.
"Dün önemli bir işin olduğunu söylemiştin meğer onunla yemek yemeye gitmişsin. Şimdi ise onunla konuşmak için yanımdan ayrıldın ..."
Otabek şaşkın ve anlayamamış bir şekilde kafasını sağa yatırdı.
"Yuri bir sorun mu var ?"
Yurio kollarıyla Otabek'in belini sardı ve kafasını göğsüne gömdü. Kızarmıştı ve bunun belli olmasını istemiyordu.
"Bir daha onunla görüşmeni istemiyorum ! Bahanenin ne olduğu umrumda değil !"
Otabek hafifçe gülümsedi ve nazikçe Yurio'nun saçlarını okşadı.
"Kıskandın demek ..."
(Otabek Yurio'yu kıskansaydı)
"Yu-ri-o ~"
JJ'in mırıldanmasıyla Yurio korkmuş ve iğrenmiş bir şekilde titredi.
"Kapa çeneni lanet olası !"
JJ ellerini Yurio'nun beline doladı.
"Hadi ama her zaman bu kadar kızgın olmamalısın."
Yurio kurtulmaya çalışıyordu.
"Bırak beni saykodelik manyak !"
Otabek bu durumu fark edince normal adımlarla oraya doğru ilerledi. Yurio'yu kollarından tuttu ve havaya kaldırdı. Yurio hareket etmeyi kesmişti. JJ ise hala Yurio'nun belini tutuyordu.
"Bırak onu."
Otabek gayet sert bir tonda söylemişti. JJ aceleyle ellerini Yurio'nun belinden çekti. Elini gergince ensesinde gezdirdi.
"B-bu kadar sinirlenmene gerek yok sadece biraz dalga geçiyordum."
Otabek Yurio'yu adeta bir prenses gibi kucağında taşıyarak oradan gitti. Bulunduğu durum ve insanların bakışları umrunda değildi. Yurio Otabek'in tişörtünü çekiştirdi.
"Otabek bir sorun mu var ? Ben iyiyim artık bırakabilirsin."
Otabek'ten ses gelmedi ve yürümeye devam etti.
"Yoksa sen kıskandın mı?"
(Birlikte alış verişe gitselerdi)
Otabek elindeki tonlarca kedi ve kaplan temalı eşyalar bulunan alış veriş torbalarını tutarken Yurio'nun arkasından ilerliyordu. Yurio gördüğü kedili ve kaplanlı ürünlere ışıldayan gözlerle bakıyordu. Otabek ise onun bu haline gülümsüyordu. Bir kaç mağaza geçtikten sonra Yurio üstünde kedi deseni olan bir tişört gördü. O tişörtü görür görmez hemen o mağazaya girdi.
Otabek arkasından onu takip etti. Yurio kedi desenli tişörtü hemen eline aldı onunla birlikte kaplan desenli bir tişört de geldi. Kedi tişörtünün arkasındaki kaplanlı tişörtü tuttu. Kaplanlı tişörtü Otabek'e gösterdi.
"Otabek lütfen şunu dener misin ?"
Otabek gülümsedi ve tişörtü eline aldı.
"Tabi."
(Sabah birlikte uyansalardı)
Yurio yavaşça gözlerini açtı. Bir kaç dakika boş bir şekilde tavan baktıktan sonra bedenini saran yapılı kolları fark etti. Kurtulmaya çalıştı ama onun için fazla güçlüydüler. Kafasını Otabek'e çevirdi. Yüzünün ona çok yakın olduğunu fark edince hafifçe kazandı.
"O-otabek !"
"Bir şey mi oldu."
Otabek gözleri kapalıyken uykulu bir şekilde söyledi.
"Kolların ..."
"Lütfen biraz daha böyle kalalım."
Otabek Yurio'ya daha sıkı sarıldı ve kafasını Yurio'nun omzuna gömdü.
"Hey ! Sabah oldu . Antrenman yapacağız demiştin."
Otabek Yurio'yu dinlemedi ve konumunu bozmadı.
"Beni dinliyor musun !"
-----------------------------
Aklıma geldikçe yazacağım . Sizinde yaratıcı fikirleriniz varsa yazmaktan çekinmeyin ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OtaYuri Trash ~!
FanfictionOtayuri ile ilgili resimler , amvler , kısa hikayeler ve daha fazla şey bu kitapta ! Animelerde hiç bir zaman ana karakterlere odaklanamayan ben Yuri x Victor yerine Otabek x Yuri'yi daha çok sevdim. Bu yüzden böyle bir kitap yazmaya karar verdi...