Regula 6: Faci ce dracu vrei tu!

17 0 0
                                    

Deea se tine după mine de 3 cursuri nenorocite. Dacă nu se opreste, chiar dacă e prietena mea, o să o omor.
-Ce? O întreb eu cu aer plictisit deși tot ce simt acum e iritare.
- Ai fost cu Ayan la o întâlnire. Îmi răspunde ea foarte veselă.
- Da. Si nu mi-a plăcut. Nu ma obosesc să îi spun cum a fost, nu am starea si cred ca in adâncul sufletului ei vrea să fi fost o întâlnire.
- Deci am avut dreptate. Dar cum?
-Ma plictiseam. Ii răspund eu sec. Uite, Deea, am treaba, nu mai vreau să vorbesc despre asta. Ok? O întreb în continuare.
- Sigur, Sam. Scuze, dar știi că îmi pasă de tine. Îmi spune ea puțin tristă și tot ce pot face acum e să o îmbrățișez , doar e singura care tine la mine fără să aibă obligația asta. Si după asta plec fără să îi spun nimic, ea ma stie mai bine ca oricine si înțelege.

*Perspectiva Ayan *
Stau si ma uit la tabla aia de jumătate de oră și nu înțeleg nimic din calculele alea. Nu ma pot concentra pentru că o anumită roșcată îmi invadează gândurile mereu. A dracu femeie! Si nici nu mai stiu nimic de o săptămână de ea. Mă duc în fiecare zi la firmă doar pentru a vedea daca e acolo. A început tata sa zică că m-a lovit ceva de vreau eu să muncesc așa mult. Raluca îmi zice că nu stie nimic si de prietena aia a ei nu știu cum aș putea sa dau.
Mă scoate din gânduri telefonul care sună ca disperatul pentru că am uitat eu sa il dau pe silențios. Mă ridic si plec de la curs, oricum nu înțelegeam nimic. Raspund si mai bine nu as fi făcut asta pentru că ce aud nu mă încântă. Sam și-a dat demisia acum o săptămână si de atunci nimeni nu stie nimic de ea. Raluca nu pare îngrijorată, sigur știe mai mult decât îmi spune ea acum, dar stiu si eu ca nu mai obțin nimic de la ea așa ca plec spre facultatea ei. Cine ar fi crezut ca ea e la psihologie si o face si bine?
După o oră de holbat la fiecare fată blondă ii zaresc prietena si o opresc.
-Hei, stai putin. Strig eu după ea, dar nimic. Blondo! Barbie! Si acum se întoarce spre mine nervoasa. Măcar am reușit să o opresc din alergat pe tocuri. Cum dracu merge asa repede , nu stiu.
-Deea, asta e numele meu. Ce vrei?
-Unde e Sam? O întreb eu direct.
-Nu stiu. O văd cum își schimbă atitudinea si profit ca sa aflu mai multe.
- Ești prietena ei cea mai buna. Cum nu știi?
- Sam și-a luat o pauză. O să o găsim atunci când o să vrea ea asta.
- Pauza? Ce dracu înseamnă asta? Ii răspund eu nervos în timp ce îmi strivesc țigara de asfalt.
- Înseamnă ca o sa o vezi când vrea ea sa o vezi. Acum lasa-ma dracu în pace! Tipa ea la mine. Ce dracu? Femeile astea sunt bipolare toate.
- Nu îngrijorează pe nimeni dispariția asta? Nu țineți deloc la ea sau ce? Continui eu deși risc sa primesc o palmă de zile mari. Nu e prima dată când o încasez deci risc. Deea se întoarce spre mine si zâmbește, culmea. Ce dracu?
- Si vrei sa spui ca tii tu la ea, nu? Sam pleacă de mică perioade diverse, are obiceiul asta de la 12 ani. Ne-am îngrijorat primii 5 ani, dar după am observat că asta e modul ei de reculegere așa că am acceptat. Dacă trece mai mult de o lună si eu nu primesc nici un semn de la ea atunci sa te îngrijorezi, până atunci pleacă odată și nu mă mai deranja.
Si isi vede de drum. De ce toate femeile pe care le stiu si nu le-am futut sunt ale dracu? Cu ce am gresit? Acum că știu că roșcata e doar nebuna si nu a pățit nimic pot sa ma întorc la viața mea.
Pe cine dracu mint?

*Perspectiva Sam*
A trecut o luna. Si prima persoană pe care vreau să o văd e Deea așa că am stabilit o întâlnire cu ea la o cafenea. Si acum o aștept. Intra plină de fericire pe ușă aia si stiu ca e așa pentru că am sunat-o pe ea si asta ma face sa zambesc la rândul meu și să îmi bag țigara înapoi în pachet.
- Ce faci nebuno? Mă întreabă ea veselă.
- Bine, acum. Tu?
- Am murit de îngrijorare, dar m-am si amuzat. Ayan te-a căutat si după mi-a dat mesaj din două în două zile să mă întrebe dacă te-ai întors. Azi ar fi zi de mesaj, să știi. Si rade. Zambesc si eu. Nu ma surprinde ca i-a dat mesaje, mi-a dat si mie destule, dar nu asta e important acum.
- Lasă asta acum. Tu ce ai mai făcut? O întreb eu.
- Nu o sa-l suni să îi spui că ești bine, nu?
Mă întreabă Deea si zâmbește ciudat, ca si cum ar știi ceva ce eu nu stiu.
- Nu dau explicații nimănui. Fac ce dracu vreau eu! Ii răspund. Râde tare si atrage atenția asupra noastră apoi începe să îmi povestească ce a mai făcut ea. Mi-a fost dor de Deea mea.

Privind apusuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum