Tata chiar s-a razbunat pe mine! El mi-a gasit de lucru aici si nu am avut de ales decat sa accept. Am nevoie dracului de bani! Cladirea asta e uriasa si New York e mai aglomerat decat de obicei, ceea ce credeam ca e imposibil. Urasc fusta asta, bluza, sacoul si pantofii! O sa-l intreb daca pot sa port si altceva. Pana atunci, arat ca o secretara din filmele alea proaste. Toate secretarele sfarsesc moarte sau batute in filmele astea!
Dracului! Mor aici! O sa arat si eu ca papusa aia blonda?
-Buna ziua! Am venit pentru postul de asistenta personala a domnului Smith.
-Domnisoara Davis?
-Chiar ea. Ii raspund eu cu cea mai falsa politete si cel mai prost zambet prefacut.
-Etajul 20. O sa remarcati biroul domnului Smith .
-Multumesc!
Fug de aici cat mai repede si urc in liftul ala desi urasc spatiile inguste. Tocurile astea ma omoara! Sa nu se inchida usa! Nu! Nu!
-Opreste liftul! Strig eu disperata. Liftul se opreste si eu intru rapid in timp ce zic un multumesc pierdut in aer.
-Tu trebuie sa fii noua asistenta a domnului Smith . Are gusturi bune. Spune-mi, cum il rasplatesti pentru postul asta?
Sam, nu ai voie sa omori pe nimeni. Tine minte!
-Uite ce este, spermatozoid esuat, daca sunt asistenta nu sunt si curva. Eu zic, cat respiram acelasi aer sa nu imi intoxici aerul cu prostie! Uuu, uite etajul meu! Sper sa mori, copil esuat!
Plec de acolo fara sa ii astept raspunsul idiotului. Perfect! Am inceput ziua genial. Intru in biroul domnului Smith si afisez un zambet dragut. Cred ca o sa am febra la fata de atata zambet.
-Buna ziua, domnule Smith!
-Buna ziua,Sam! Poti sa imi zici David, doar o sa stai 12 ore pe zi in preajma mea.
-Ok, David. Inainte sa incep, am o intrebare, daca se poate.
-Sigur!
-Pot sa port si altceva? Nu ma simt bine in tocuri si fusta.
-Chiar te rog! O sa ai de alergat si trebuie sa fii cat mai comoda.
-Super! Adica, foarte bine, domnule! O sa ma apuc de treaba.
-Raluca o sa te ajute sa te acomodezi!
-Am inteles! Ma scuzati.
Am un sef de treaba. Asta e bine. Sper doar sa nu ma streseze prea tare. Nu apuc sa ies din birou ca ma lovesc de cineva. Bravo, idioato!
-Scuze, vina mea!
-Am eu senzatia sau ma urmaresti?
Idiotul? Ce cauta aici?
-Tu ce cauti aici, copil esuat?
-Fiule! In sfarsit ai ajuns! Avem sedinta. Intervine domnul Smith . E fiul lui? Ce? Doamne, nu!
- Am ajuns acum. Asistenta ta e a dracu. Imi place de ea.
-Mie nu imi place de tine! Du-te dracu! Ii zic eu si ies din birou.
Sam, tine minte, regula numarul 2: nu il omori pe fiul sefului tau!
CITEȘTI
Privind apusuri
Ficción General"-Du-te dracu! Nu iti sunt datoare cu nici o explicatie! -Daca ma duc dracu, te iau si pe tine papusa! Am toate drepturile. -Papusa e aia cu care ma inselai ca totul e de plastic la ea inclusiv creierul. Nu ai nici un drept, intelegi? In cate limbi...