Kapitola 4. Sen a nitroobrana

861 46 4
                                    

Měl hladké, silné a pružné tělo. Celým tělem se tiskl k podlaze, plazil se po břiše..... Byl ve tmě, přitom však viděl, jak předměty kolem světélkují..... Otáčel hlavu..... chodba byla na první pohled prázdná..... Ale ne, nebyla..... na podlaze před ním seděl nějaký muž s bradou svěšenou na prsa, jeho silueta zářila ve tmě.....

Harry vystrčil jazyk z úst..... zacítil ve vzduchu pach toho muže..... byl živý, ale chtělo se mu spát..... seděl přede dveřmi na konci chodby.....

Harry dostal chuť toho muže kousnout..... musí ale to nutkání překonat..... přece důležitější věci na práci.....

Vtom se muž pohnul.... Stříbrný plášť  se mu svezl z nohou, když vyskočil a postavil se.... Harry viděl, jak se nad ním chvějivě tyčí mužova matná silueta, viděl ho, jak od pasu vytahuje hůlku.... Neměl na vybranou.... vzepnul se z podlahy do výše a udeřil.... jednou - podruhé - potřetí.... Zahryzl se jedovatými zuby hluboko do mužova masa, cítil, jak mu v čelistech praskají jeho žebra a jak na něj vytryskl proud teplé krve.....

Muž křičel bolestí..... Pak ztichl..... podlomily se mu nohy a zhroutil se..... Po podlaze se rozlévala jeho krev.....

Harryho příšerné pálila jizva. Byla to taková bolest, jako by mu měla prasknout hlava.

,,Harry! HARRY!" Vykřikl vyděšený Ron, který se snažil probudit Harryho.

,,Tvůj táta..... Krvácí..... Může přijít o život...." Vydechoval ztěžka Harry. Až teď si všimnul, že každá část jeho těla je pokryta kapkami potu.

Harry Potter a jeho otec Severus SnapeKde žijí příběhy. Začni objevovat