Kapitola 1. Zjištění a návrat do Bradavic

1.7K 70 4
                                    

Severus Snape seděl na židli v ředitelově pracovně. Brumbál mu vzkázal, že si s ním potřebuje o něčem důležitém promluvit. Netušil, co mu může ředitel chtít a byl z toho nervózní. Čekal jen, až Brumbál konečně začne mluvit.

,,Severusi, potřebuji s tebou něco důležitého probrat, jak už jistě víš." začal pomalu Brumbál.

,,Ano, jsem si toho vědom." Pronesl Severus ironicky.

,,Nedávno jsem dostal zprávu od jisté Kristen Barkerové. Byla nejlepší kamarádkou Lily Potterové."

,,A co chtěla?" Severus nevěděl, co by mohla Kristen chtít po Brumbálovi. A kdyby po něm něco chtěla, proč mu to tedy Brumbál říká.

,,Lily Potterová jí řekla jeden.....jakýsi fakt, když se narodil Harry. A Lily chtěla, aby jsi se to dozvěděl až bude Harry v pátém ročníku. Taky chtěla, aby se to dozvěděl i Harry."

,,No a jaký byl ten fakt?" Severus byl nervózní. Nevěděl, co mu chtěla Lily říct a užíralo ho to.

,,Lily řekla Kristen, že James Potter nebyl otcem Harryho."

,,A proč mi tohle říkáté? Mě nezajímá, kdo je jeho otcem." Severus opravdu netušil, proč mu to Brumbál říká.

,,Zkus se nad tím zamyslet Severusi. Myslím, že na to přijdeš. Jsi chytrý člověk."

,To jako že jsem............ To snad není pravda.'

,,Vy si vážně myslíte, že bych mohl být jeho otcem?" Severus tomu nemohl uvěřit.

,,Věděl jsem, že ti to dojde. A ty si opravdu myslíš, že by Lily lhala Kristen o takové závažné věci? Byla to její nejlepší kamarádka. Kristen tomu taky nemohla uvěřit, když jí to Lily řekla. Lily jí ale ujistila v tom, že říká pravdu."

,,A věděl to Potter?"

,,Ne. Samozřejmě mu to Lily neřekla. Nechtěla mu kazit radost, když viděla jak je z malého Harryho nadšený."

,,To já, kdybych to věděl dřív, bych mu to s radostí řekl." Ušklíbl se Severus při pomyšlení na to, jak by se Potter tvářil.

,,O tom nepochybuji Severusi. Ale vypadá to, že to bereš s klidem. Myslel jsem, že na to budeš trochu jinak reagovat. Bylo by však vhodné, kdyby jsme to Harrymu v nejbližší době řekli. Myslím, že by mohl změnit i místo, kde bude strávit zbytek prázdnin." Začal nahlas přemýšlet Brumbál.

,,Tak to ani náhodou! Nesouhlasím ani s jedním!"

,,S čím přesně nesouhlasíš chlapče?" Řekl Brumbál a dal velký důraz na slovo ,přesně'.

,,Nesouhlasím s tím, aby jste mu to říkal a taky nesouhlasím s tím, že by měl strávit prázdniny u mě."

,,Severusi, Lily si sama přála, aby to Harry věděl."

,,Ale já s tím nesouhlasím!"

,,Tak dobře. Jak myslíš........ Ale stejně si myslím, že by to měl Harry vědět. Stejně se to někdy dozví. A je jedno, jestli se to dozví třeba za měsíc nebo třeba za půl roku." Brumbál se prostě nehodlal vzdát.

Harry Potter a jeho otec Severus SnapeKde žijí příběhy. Začni objevovat