"Jadynn, ik wil mijn locker niet delen!" jammerde ik. Boos haalde ik mijn geschiedenisboek uit mijn locker en stopte het in mijn tas. "En vooral niet met een jongen."
"Serieus, Ella? Begin je daar nog over?" zuchtte mijn beste vriendin. Ze rommelde in haar tas en haalde een nagelvijltje te voorschijn. Ik had haar van alles verteld wat daarnet was gebeurd. Ze vond het geweldig voor mij, aangezien ik niet zo goed met jongens kon omgaan. "Misschien is hij wel knap!" was haar reactie.
"Het is een jongen met wie ik moet delen! Een. Jongen." Gefrustreerd deed ik mijn locker met een klapt dicht. "De meeste jongens zijn echt erg! Ze ruimen nooit hun locker op, ze stinken, ze..."
"Het ligt er natuurlijk wel aan welke jongen!" onderbrak Jadynn. "Ik bedoel maar, neem nou eens een voorbeeld aan Jonas. Hij heeft zijn locker echt netjes." Ze knikte in de richting van een jongen met een bril en donkerblond haar.
"Ja, hij wel. Maar wat als ik Cameron krijg?" Ik keek stiekem opzij. Aan het einde van de gang stond Cameron, de quaterback van onze rugby team en mijn geheime crush met zijn vrienden. Hij was knap en aardig, maar zijn locker lag vol met rotzooi. Vieze sokken, lege zakjes chips, natte handdoeken en al zijn schoolboeken lagen door elkaar. Hoe ik dat wist? Als je een crush hebt, wil je gewoon weten wat er allemaal in zijn locker ligt.
"Dan heb je geluk!" Jadynn begon haar nagels zorgvuldig te vijlen. "Hij is een van de populairste jongen op school. En jouw crush." Ze keek mij glimlachend aan. "Ik zou het anders niet erg vinden om met hem een locker te delen."
Ik gaf haar een boze blik. "Je blijft van hem af! Anders kan ik net zo goed zeggen dat ik mijn locker wil delen met Nash!" Jadynn begon rood te kleuren en ik grinnikte.
"Als jij van Cameron afblijft, blijf ik van Nash af." zei ik tenslotte lachend. Mijn beste vriendin grijnsde en lachte toen ook. "Deal. "
JE LEEST
Locker Mates ft. Shawn Mendes
FanfictionWat moet je doen als je je locker moet delen met de grootste badboy van de school?