"Het was zo gênant!" Ik stond met Jadynn bij haar locker.
"Niet te geloven dat je dat allemaal hebt gezegd!" Ze schudde haar hoofd en klakte afkeurend met haar tong. "Je hebt jezelf voor paal gezet bij een van de populairste jongen van school en je crush, idioot die je bent!"
"Ik weet het, oké?" Ik zuchtte diep. "Maar kunnen we het niet over iets anders hebben? Ik wil dat momentje vergeten..."
Jadynn fronst. "Ik moet nu trainen voor de wedstrijd op vrijdag, weet je nog?" Ze gaf me een klein tikje tegen mijn hoofd. Jadynn zat op wedstrijdzwemmen en voor de wedstrijd op vrijdag had ze er maandenlang voor getraind. Hoe kon ik dat nou weer vergeten? "Tuurlijk, ga maar gauw." Ik gaf haar snel een knuffel en ze keek me blij aan. "Doe je best, ik geloof in je!"
Ze lachte. "Vertel me wel alles over je lockerbuddy, goed?" zei ze voor ze wegging.
"Lockerbud..." Ik kreunde. "Dat is geen leuke naam, Jade!"
Voordat ze de hoek omging zwaaide ze nog even pesterig naar naar mij. "Ella, ga nou maar!" riep ze. "Hij wacht vast op je bij jullie locker!"
Ik rolde met mijn ogen, draaide me om en liep naar de andere kant van de school waar mij locker stond. Toen ik aan het begin van de gang was, zag ik dat er een jongen bij mijn locker stond. Hij stond met zijn rug naar mijn gezicht toe, maar aan de vorm van zijn lichaamsbouw te zien was hij best gespierd. Plots draaide hij zich om en keek ik in een paar bruine ogen. Mijn ogen werden groot toen ik hem herkende.
JE LEEST
Locker Mates ft. Shawn Mendes
FanficWat moet je doen als je je locker moet delen met de grootste badboy van de school?