Hij was het, de jongen met wie ik mijn locker moet gaan delen.
Hij.
Shawn Mendes.
Dé Shawn Mendes
De grootste bad boy van de school en de spits van het voetbalteam. Geliefd bij de meisjes maar gehaat bij de leraren. Hij was knap, maar echt een asshole.
"Dus met jou moet ik mijn locker delen?" Hij trok een wenkbrauw op en lachte toen hard. "Ella Edwards, is het niet?" Iets landde als een stomp in mijn maag. Hij bestudeerde me. Zijn lippen hingen open en zijn armen hingen slap lang zijn lichaam. Hij keek diep in mijn ogen. Mijn ogen leken open te barsten.
Zijn ogen. Iets aan zijn ogen. Ze waren te perfect.
"Dit... dit is MIJN locker!" Ik liep met grote passen naar hem toe en opende mijn locker. Driftig begon ik mijn boeken uit mijn tas te halen en het in mijn locker te stoppen terwijl Shawn toe keek. Wat dacht die gast wel niet? Het was mijn locker!
"Lieve schat, het niet meer jouw locker, het is nu ONZE locker." zei Shawn met een grijns en leunde tegen de lockers. "En als je het niet erg vind kan je me nu wel de code voor de locker geven."
"Geez, ik ben niet gek!" Ik keek hem boos aan. Zijn scheve grijns was berekenend slecht.
"Kom op! Waar moet ik anders mijn boeken leggen? In de prullenbak?"
"Dat zou een goed idee zijn." zei ik droog en deed onze, of nee, mijn locker dicht. Een paar seconden gingen voorbij, totdat ik zag dat er een grijns op zijn gezicht verscheen, zo breed, zo geamuseerd dat hij als een donderslag door mijn lichaam dreunde. Het liet mijn ogen prikkelen en mijn knieën knikken.
"Dus je geef mij de code niet?"
"Nee." antwoordde ik kortaf, draaide me om en liep weg.
JE LEEST
Locker Mates ft. Shawn Mendes
FanficWat moet je doen als je je locker moet delen met de grootste badboy van de school?