Bölüm 2 | Garip Yabancı

123 11 4
                                    

Uyandığında ona bakan bir çift göz gördü. Bu Diana’ydı. Dedektif bağlı olduğunu biliyordu ama yine de çırpınıyordu.                             

“Beni buraya neden getirdin? Amacın ne?”  

Diana, bir kahkaha patlatmıştı. Küstahça “Seni öldürmek…Dedektif Apparel.”

Dedektif  güldü.

“Bunu  defalarca denedin ama başarılı olamadın ,değil mi?”                      

 “Evet. Başarılı olamadım ama bu şimdi de olmayacağı anlamına gelmez Dedektif!” Dedektif, “Tam bir kaçık” diye mırıldandı.

Diana odadan çıkmıştı. İçeride Patkafalar ve tutsak Dedektif Apparel vardı. Dedektif uykuya dalmıştı.Oh-hayır biri dedektifi .uyandırıyordu. Çünkü birisi bir şeyler konuşuyordu.              

“Apparel uyan. Hadi bir an önce gitmemiz lazım yoksa Patkafalar uyanacak. Haydi uyan artık!”          

Dedektif, tamamen kendine geldiğinde ellerindeki kelepçelerin çözüldüğünü fark etti. Kendisini kurtaran kişinin sesini bir yerden hatırlıyor gibiydi. Yüzünde maske vardı bu yüzden kim olduğunu bilmiyordu.  Etrafında bakındığında Patkafaların uyuduğunu gördü.                            

Patkafaların uykusu ağır olduğundan top atsan duymazlardı.

Dedektifle garip yabancı, odadan çıktıklarında koridor bomboştu. Dedektif, Diana’nın koridoru bilerek boş bıraktığı ve garip yabancının da onun adamı olduğu hissine kapıldı.                                                            “Sen kimsin? Neden bana yardım ettin?”    

“Şimdi sırası değil Dedektif. Hemen buradan çıkmalıyız. Yoksa...”                                        Karşılarında Diana’nın en güçlü askerleri “Metonlar” vardı. Dedektif bunları iskambil kağıtlarıyla baş edemeyeceğini biliyordu. Çünkü Metonlar  bir nevi “Taş Adam”dı. Meton'lardan biri Dedektif'e saldırıyordu. Dedektif hızlı bir hareketle Meton'u savuşturdu. Bunlara büyünün işlemeyeceğini biliyordu. Garip yabancı ise cebinde bir şey arıyordu. Meton'lardan diğeri de harekete geçti. Garip yabancı "Oh,buldum!"

Elinde içi grimsi bir sıvıyla doluydu. Garip yabancı, elindeki şişeyi hızlıca yere fırlattı. Şişenin içindeki sıvı buharlaşarak Meton'lara zarar veriyordu. Taş adamlar yok olmuştu. Dedektif alnındaki teri eliyle silerek "Teşekkür ederim."                                                          Garip yabancı sesini çıkartmadan yürümeye başladı. Artık kurtulduklarına göre tehlikede değildiler. Ama hiçbir güvenlik önlemi yoktu. Yoksa Diana Dedektif'i bile bile mi bırakmıştı?

Dedektif ApparelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin