Gasirea lui!!

100 13 6
                                    

Emma POV:
   
Mă plimbam într-o casă în care se spuneau zvonuri că înainte era un om rău care avea un băiat blond , cu ochi albaștri de te pierdeai in ei . Și se spune că sufletul lui e încă în casă ,cică încă se auzeau urletele de agonie a acestuia.°_°.Bine că era și Rose cu mine că nu aveam curaj altfel să intru și Kiti era cu noi.
  Ki(Kiti)— Bă intrăm sau nu!?
  Ros(Rose) —Pai hai atunci .Ați luat lanternele!?
Eu—Cum sa nu * sarcasm*!!! Spun asta și îi arăt lanternele  ^_^.
Ros—Bine , haideți.
   După ce a pus asta eu am deschis încet ușa am aprins toate lanternele si mergeam cu pași mici și apăsați intrăm în camera mai adânc și am văzut că în stânga  era o camera cu mobilier vechi și prăfuit , iar pe partea dreapta era un fel de bucătărie  . Bum !!! Se aude din spatele meu și mă întorc și o fad pe Rose cum o ajuta pe Kiti sa se ridice.-_-
Eu —Ce ..  n-ai.  Bă.....!!??
Mă întorc și continui sa merg  mai departe . Poate vă întrebați: Ce vede? Hai sa va spun! O masă, mai multe scaune ,un băiat legat și torturat .....Stai ce un băiat!? Mă duc înapoi spre fete și le spun puțin speriata.
Eu —Găsit.....Eu... Copil .....Sună ... Poliția !!!?!!.
Ki—Amu sun !? *Kiti ia telefonul și suna poliția *
Ki—  Buna seara am nevoie de poliție pe strada dragostei,  nr 69.
Bun mersi !!!
Eu  —. Ce au spus ;?
Ko — Că vin in doua minute !
Și în acel moment auzim sirenele .
Polisțist 1 — Spuneți ce sa întâmplat!!
Eu — Pai am intrat în această casa ,, bântuită" și am văzut un băiat legat în lanțuri și plin de vânătăi și de cicatrici.
Polițist 2— Hai sa intram
   Spune acesta și  intră în casă și noi pe urmele lui . Îi arat băiatul  și acesta parcă era un pic speriat .
Polițist 2 — garda 1 sa vina repede aici.
Eu mă uitam la băiat mă așez pup și mă uit la el . Îi iau bărbia în mână și îi ridic ușor acesta nu schiță nimic doar durere. Garda 1 a venit să îl ia  . Îi desfăcură cătușele și îl puse pe un fel de targa și ias afară cu el .Văd cum ia pulsul .
Doctorul( doc)— are puls!! Striga acesta .Și asta numa datorită acestor fete.
Îl ia în ambulanță și se tot duc normal am mers și eu, soră-mea și prietena noastră cu ei .Toate ne uitam una la alta, nedumerite la ce întâmplate  mai înainte.
Dc1— Am ajuns, spune acesta și îl preda altor ajutoare de la spital.
Dc2—  Puteți să veniți mâine să îl vizitați.îmi spune aceasta .
Eu —Bine doctore.

Mai târziu acasă :

Mă pun in pat să dorm , dar nu am putut să îmi scot din minte cum l-am văzut pe acel băiat.
Și nu îmi dau seama când se făcu așa de târziu. Am adormit cu greu.

A doua zi!!:

Razele soarelui mă trezesc.-_-
Eu —De ceee trebuia să mă trezești?!?*urlă*
Mai stau vreo 5 minute în pat după mă duc să îmi fac rutina de dimineață.Dupa aceste lucruri mi-am adus aminte de acel băiat așa că m-am decis sa merg până la acest spital .Fetele nu o să vină cu mine  fintca azi au treaba multa pe acasă.
Așa că mă îmbrac in niste haine mai frumoase și mă duc la acel spital.

După vreo jumătate de oră:

Am ajuns la spital am urcat la etaj și îl văd mă pun lângă el .Era așa de drăguț când dormea
Văd cum , încet , își deschide ochii avea niște ochi așa kawiii !
?—Cine ești !?Spune acesta cu un glas stins.
Eu— Eu sunt Emma , dar tu cum te numești !?
!?—(sta umpic pe ganduri) Mă cheamă Ben.
Eu — Bine Ben ,.... Și cum ai ajuns în acea sta.. și nu apuc că aparatul la care era conectat scoase un bip lung , cea ce înseamnă că el era mort, dar el se uită blând la mine .Dar mie mai umpic și îmi dădeau lacrimile!!
Ben— Păiii.... Nu prea mai îmi aduc aminte mai nimic .Și el încerca să se ridice din pat.
Dar eu îl opresc  acesta se uită ciudat la mine .Dar aparatul ăla tot spunea nu e mai viu!?!
Iar o asistenta  se uită ciudat la el  .
Ea—Imposibil!!Mă duc după doctor!
Doctorul a sosit imediat .Făcând ochi foarte mari de am crezut că îi ies din orbite.!!
El— Imposibil!!
Deja mă enervează cu atâta ,,imposibil"așa că îi întreb:
Eu— Ce e atât de imposibil de vă uitați așa la el .!? .....Puate e stricat aparatul!!!
El—Nu e asta da... Mai bine mergem afara să vă povestesc!!!
Eu ies afară cu el .
El— Păii...Știii.... ăăă.... Eu îl cunosc și credema el a fost înecat de tatăl său și....*se bâlbâie la mine*
Eu—Și??
El—Tatăl său era un bețivan , incurabil, foarte violent . Ben era obsedat de jocurile video așa că tatăl său a mers pe  plaja . Bărbatul a început să bea foarte multe berii și Ben din greșală la udat puțin ,dar el la înecat șiiii noi credem că el a revenit că să se răzbune!!!
Nu îmi venea să cred urechilor.
Eu—Da sa știți că ,a spus că ,nu mai știe mai nimic despre el ,l-am întrebat , dar el mi-a răspuns că habar nu are ce sa întâmplat . Poate i sa șters memoria așa că pot să îl schimb într-un copil bun și ferici !!^_^
El— Bine , dar să ai grija.
Eu dau afirmativ din cap.
Noi doi am intrat înapoi în acea cameră .Ben se uită foarte ciudat la noi și nedumerit!?
Eu—Ce sa întâmplat!?
Ben—Nimic.
Dar totuși îi văd doua biluțe de diamant, care așteaptă să cadă .Eu m-am apropiat încet de el ,dar Ben se trăgea  înpoi încet și speriat . Ben a încercat din nou să se ridice , dar eu  încerc să îl opresc , degeaba el este mai puternic decât mine. Așa că sa ridicat   și  rana  din jurul abdomenului , i seama desface,  și   sângele său apteaza cearceaful , alb , acum roșu.
Doctorul merge la el și îi curata rana ...Bine defapt asta avea în plan .Fintca Ben se ridică  în picioare chiar dacă avea  rana foarte mare la abdomen ,se uită la noi că la felul 14 0_0.
Doc—Stai înapoi în pat !!!! A strigat acesta către el , dar Ben nu ascultă mergea me lângă doctor ,normal și pe lângă mine . Noi ne-am uitat unul la altul Pret de o secundă  după am mers amândoi pe hol și nu îl mai observăm 0_0 era ceva ciudat la băiatul acesta care mă trăgea spre el  . Puate e din  cauza   ochilor lui superbi și părul ăla blond perfectat!! Stai ce tot îndrug acolo trebuie sa mergem după el.
Eu— Doctore ai camere video peste tot!?
El—Da .
Eu— Hai sa ne uitam pe ele și să vedem unde e .
Așa și făcut  am mers la etaj și ne-am uitat pe filmări am derulat puțin  și văd cum dispare dintr-o dată!?
El—Eu ți-am zis !!!
Eu —Da,da,!!! Hai lăsa asta acum!!! Tre  să mergem să îl prindem
El —Pai mergi  la așa zisa  lui casă , finca el va crede că este tatăl lui acolo să îl omoare pentru ce ia făcut lui. Acum dute!!!
Eu —Acummm!!!

Fugeam cat de repede puteam .
Am ajuns acolo  la fix Ben nu mai avea ochi aceia drăguți , ci îi avea rosi că sângele  .Mă speriasem de el și ciudat e că și el de mine
Ben— De ce ai venit!!
Eu,— Pentru că tot eu te-am ajutat trăiești și asta mie mulțamu'  !?. Nu pot să  cred te credeam altfel !!!
Și încep să plâng  .
Acesta vine încet spre mine și mă.....Sărută!?!!
Când ne despărțim din sărut el zâmbește , iar eu rămân în visele mele!! El arată cam așa:

După ce ma sărutat părea victoriosb, dar dintr-o dată ochi lui se chimbau înapoi într-un albastru deschis cum era înainte , după care  leșină pe jos da mă gândesc că mai bine e sa il duc la mine acasă .Așa că i-au apa și îi torn pe față el trezindu-se somnoros și mai nimic ne văzând .Eu nu mai stau pe gânduri și chem un taxi sa ne ducă acasă  .

Acasă

Ros—Cine , pisicile lui Sebastian, îi ăsta??

Eu—Baiatul de ieri pe care l-am salvat.El nu mai știe nimic sa cam facă din cauza bătăilor  pe care le-a primit.Doctorul  a spus sa vină aici că să învețe.
Ben— Ce te-ai oprit?Părea interesant!?
Eu&Rose—0_0
Eu— El nu mai știe nimic despre el.Deci putem să îl pastream!?
Rose— Da nu o să fie agresiv !? Dar dacă își va aduce aminte foto ce i sa întâmplat!? Nu te-ai gândit!?!?
Eu—ba da dar....Pare drăguț așa că hai sa fie camera lui cea de la etaj de lângă   camera ta.^_^
Ros—^_^ bn.
Eu —iiiiiii
Îl iau de mana acesta vine ,mă urmărea tăcut. Dar parca ceva nu era în regulă .Totodată ces cu ochii aia!? De ce ma sărutat !!??
Toate întrebările astea diluant întrerupte de Ben
Ben— și ce facem aici !? Eu nu o să locuiesc aici!!!
Eu— da unde!?!0_0
Ben—acolo și arătă spre o pădure care se vedea pe geam .
Eu—nuuu!!!
Ben mai umpic și plângea .Dar uare ce copilărie a avut de îi așa sensibil .Eu îl iau in brațe acesta sa liniștit puțin .Își ridica acesta capul  încet și eu mă pierdeam
În ochi lui .
Ben— heiii!?
Ben—deiij!??!
Ben deja se îngrijoreze Finca nu răspundeam.Eu eram pierduta in ochii lui ,datr acesta  a început să mă zgâlțâie și mă trezesc .
Eu— ce!? Ce sa întâmplat!!?
Ben— îi nu stiu doar că tu nu mi-ai mai răspuns când te strigăm.
Se vedea pe el că ma place sa DC!? Uare fintca l-am salvat!?
Eu — de mâine tre sa mergi la școală!
Ben— cum de mi-am adus aminte de școală ce naiba !!!!
Eu eram ceva gen T_T.
Eu — bine atunci incepe clasa erai !?
Ben — in a 12 -a
Eu— și eu se pare că  mergem împreună!!!
Ben— bine.

A doua zi

Mă duc să îl trezesc pe ben .Merg în camera lui și văd că forme așa liniștit las mai fi lăsat dar școală!!;
Eu—ben  ! Spun încet dar totuși să mă audă .Când sa strig a doua oară acesta sa se ridica repede în șezut și îmi fute un cap drept la mine în gură .Acesta sa speriat puțin și vine la mine  și îmi întinde mâna sa mă ridic dar el era doar in boxerii ei mă rosec când îl văd dar îmi pierd zâmbetul când îi  văd rănile ba chiar e când sa aplecat să mă ajute i sa deschis una -_-. El cade jos in genunchi de durere eu fug în baie și aduc trusa  iară ochii lui erau roșii îmi era puțin frica dar m-am dus totuși și l-am bandajat   .
Eu— bun acum hai la școală că te-am bandajat.
Ben—pai eu ce pot face că sa mă revanșeze!?
Eu —,poți să îți faci înapoi ochii tai normali!?
Ben —pai nu cam pot fintca ei mi se fac ochi rosi când mă doare ceva sau când mă enervez.
Eu— bn .Pai atunci doar să înveți bine.^_^
Ben —ok.
Eu— mergem!?
Ben,—da!!Doar să mă îmbrac . Acest deschide dulapul și vede haine și își alege unele specific lui .
Eu— amu mergem!?
Ben —cum sa nu !? Haiiiiiiiii!!

În clasa

*Scuzați greselile*
1888 cuv.

GASIREA LUI!!/ BEN DROWEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum