casuța!! 6%

20 0 0
                                    

Ro= ba parcă era mai aproape !! Cat mai avem ??
Spune Rosse și se lovește de Zack. De ce pisici mov te-ai oprit ființă??
Zâ=pai am ajuns!
Kity=pai hai!!
Intrăm noi așa ,tip-til  ca niște ninjalai.Ben părea foarte relaxat la fel și eu, kity și Rosse dar se pare că Zack era puțin inspaimantat..scuze am zis puțin?vroiam sa spun că mai umpic îi sarea în brațe la Rosse că o prințesa.
Și normal că Kity filma.
Aici se aflau o cacapea,mobila vechie și un miros ciudat în dreapta se pare că era o ușa .iar casa acea etaj iar sub scări era alta ușă .și al naibi miros că se pare că doar eu îl simt se pare .Mda...e super când ai un nas forte bun nu???...nu?? Dar totuși ceva mi-a atras atenția.
     Era aproape la fel când l-am văzut prima oară pe Ben.
–hai să mergem sus (Ben)
–tu primul(Emma)
–bine !spune Ben fara vreo ezitare.
–zack!tu du-te cu Rosse sa vedeți ce mai e pe acolo .tu Kity tu ...fă ce vrei!(Emma)
– și tu?(Rosse)
–eu merg sus cu Ben (Emma)
Toti–haide
Mergem încet pe treptele care scot din când în când un scârțâit mic .Ben nu se uită deloc înapoi .
   Mă tot frământă trecutul lui tot vreau sa aflu ce sa întâmplat între el și tatăl său mi-a fost foarte greu să îmi scot din minte ochii lui acea roși ,nu mai erau blânzi și calzi precum el era pur și simplu... parcă o mașina de ucis gata sa sara la gâtul  tău doar că sa vada o fântână arteziană care iasă din  tine .
Gândurile îmi sunt întrerupte de Ben care se oprește  și inspectează .
Acesta apasă pe un întrerupător și se pare că amers .
Erau trei uși pe de-o parte și pe alta în total șase camere necunoscute pentru noi.
–Emma tu mergi pe partea dreaptă și eu pe stânga ! Bine??(Ben)
–bine!😐
Mă uit puțin speriata spre ușă care făcea conexiunea către un portal care duce in așa zisa cameră ! Mă cutremură un fior rece care mă îndemna mai mult sa intru in inacere .
Zis și făcut .! Pun mana pe clanța și intru nimic ne obijnuit :un pat ,o noptiera ,o oglinda ,și un dulap .intru mai adânc și simt un miros greu care parca venia din partea dulapului . Deschid încet și mirosul se  intensifică devine din ce in ce mai puternic.imi pun mana peste gura și nas ,și deschid de tot ușa dulapului era un cadavru de bărbat trecut de 40 de ani .Mă dau vreo doi pași înapoi 2 pași și mă pun în șezut pe pat simt ceva că nu era în regulă cu salteaua era deformată .Ciudat !era un fermoar pentru saltea .îl deschid încet cu un nod în gat care era al naibi de dureros ,am deschis deja destul de mult pentru a vedea o mana ieainda de acolo și vine magnificul de miros de mortăciune decid sa ies din camera și să ii spun lu Ben.
        Dar acum find pe hol și nu îl văd pe Ben inru și în următoarea camera ,aceasta sema mai mult cu un birou. Ma uit mai îndeaproape și văd niște documente  care explicau. Că aici erau aduși oamenii cu boli psihice pentru un proiect numit ,,RELAZARE IN NATURA,,.
văd un dosar care conținea numele pacienților .
Subiectul 1
Nume:Jack Carnbus.
Boala:ne indenti sta!
Grad de dificultate:10\10
Vârsta :48de ani
Camera :1
A încercat să scape de 3 ori.
Era injectoare  cu doze mari de adrenalina.
Etc.

Erau foarte multe informații despre circa 100de pacienți alți cu boli foarte grave.
   Observ ,la birou un sertar ,îl deschid și văd poze cu mulți pacienți care erau expuși unor aparate de tortura.prin electricitate sau legați în lanțuri și bătuți aproape până la moarte . Mă uit puțin mai atentă și văd niște casete care aveau  pe spate o hârtie  unde erau scrise numele subiecților și numărul .iau a subiectului cu Nr. Unu pentru că deja l-am văzut mor ...deci? ...mda!
Ies din camera și ajung dinou pe hol unde dinou ..NU îl văd pe Ben! Sper sa fie bn. Așa că vreau să mă asigur singura intru in camera a doua unde era ușa deschisă .Îl văd pe Ben stand în genunchi și plângând lângă un cadavru de femeie .Cred că o cunoaște .mă apropii de el și îi pun mana pe.umarul lui ,acesta își ridică privirea spre mn pentru o secundă și se uită dinou la  cadavru care se pare că încă respira dar foarte încet.
–Ben?spun pe o voce blândă  și grijulie
–E mama ,Emma.e MAMA!!!
Și începe să plângă mai tare
(Sincer nu am mai văzut un băiat sa plângă așa tare niciodată)
–Ben gata nu mai plânge .îi spun și îl iau în brațe și îl pup pe cap că o prietena grijulie adică cred că e foarte dureros să îți găsești mama pe patul de moarte într-un loc că asta după ce cred că...nu a vazuto de mult timp! cred?
–ben? Se aude o șoaptă de la femeia de pe podea .
–da?(spune ben?)
–iesti bine? Te distrezi?  spune pe un ton răgușit și fără vlagă, fără viață
Ben saracu plângea din ce in ce mai tare și eu am inceput sa plâng .
–Ma bucur că ți-ai făcut prieteni sa ști!(mama lu'ben)
–te iubesc !îi spune cu ultima răsuflare pe care o mai avea.
–si eu mama ,și eu!spune Ben pe un ton stins .
–haide Ben să mergem !nu.iti face bine cea ce vezi acum .haide!îi spun cât ușur posibil ,acesta se ridică încet și eu la fel ,și mergem jos . Unde ceilalți ne așteptau.
–ce că luat atât?(Rosse)
–nu vrei sa ști(Emma)
Ceilalți=°_°
Zeck se uită la Ben și îi spune:
–ce îs cu ochi aia așa de uzi ?ha? Ai plâns cumva ?sigurat te-ai speriat de ceva și ai inceput să plângi?și ai strigato pe mamii??
–ZACK!!!strig eu enervata de cele spuse de el nu ști ce sa întâmplat așa că cum îndrăznești să vorbești așa(Emma)
–da Zack!!? Cum îndrăznești? Tu ai fost mai fricos că Ben tu ai țipăt că o fetiță când a văzut o carte pe care TU ai atinșio din greșală !așa că cum intrandrasnesti??
  Zeck se retrase tăcut și sâcâit de momentul care tocmai se desfășura .Și o văd pe kity cum filma tot .

...

A trecut ceva timp de la ceartă, se făcuse diminiata așa că  ne-am pus pe drum și ca sa vezi după jumate de ora ajungem la marginea unui drum .
Și se pare că avem ceva noroc și chiar atunci venea un autobuz cu câțiva oameni în el ,se pare că șoferului i sa făcut milă de noi și ne-a loat .
      Au trecut 2 min. De mers .
–stiti de ce v-am lot?(șoferul)
–nu !spun eu
–pai sunteți singuri care s-au întors vi din acea pădure după o noapte petrecuta acolo!
–nu mă miră credema a fost un coșmar(Emma)
–am văzut multe chestii înfiorătoare ,și macabre de-adreptu înfiorătoare dar noi când ne-am hotărât să venim nu am crezut ca așa ceva  se va întâmpla cu noi! Dar tot nu știm legenda!(Rosse)
–pai eu am auzit de la o sursa sigura ;de la un om de știință care a intrat în pădure și a văzut o clădire  și a intrat in ea și multe lucruri care deranjează o minte umană chiar și una de criminal în serie.(șofer el conduce sa sti)
–bine spus!( Ben)
–mda.. el mi-a spus multe lucruri  dar după puțin timp a inebunit ca toți cei care intra în acea pădure(șofer)
–uite am ajuns acesta e destul de ieftin pentru o pensiune așa aranjata, credema și eu sunt cazat aici.    Dacă o să aveți nevoie de mn . Sunt la primul etaj .

...
Am ajuns toți în camere separe si toate celelalte zile le-am petrecut în bazine cu apa ,chiar daca lui Ben nu ia cam prea convenit dar a intrat și el în joc .și așa sa încheiat vacanta noastă !

°♥°♥°♥°scuzatj greșelile°♥°♥°♥
Scuze că nu am mai postat !😓 Dar am avut probleme cu Wattpad-ul și cu inspirația dar sper că camplacut!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥°°°°°°°°°°°°°°°°°
1390 cuv.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 19, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

GASIREA LUI!!/ BEN DROWEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum