ZAPADA ± NUTELLA!!!

47 3 2
                                    

Ben- pai .... Totul a început când .... Nu apuca bine să spună finca intra Rose .
Rose- cine mitraliera din pacahontas luat borcanul cu Nutella!??
Mă intorc cu privirea la Ben care mânca că porcul din borcan.
Ben- nu stiu! Mai caută!!
Rose- ( direct bătaie)
Rose îl doboară pe Ben și îl gâdilă de îl ia naiba !!0_0 nu pe bune!!!Serios!!
Mda eu stăteam și vizionam micul meu filmuleț pe deasupra am mai și filmat .Știți cum se ZICE DOI SE BAT SI AL TREILEA CÂȘTIGĂ^_^MANCAND NUTELLA!!!!,^_^ IAMI IAMI.
EU- ASTA O SA Ajunga pe YouTube!!😂😂😎😎😎
Intra și Kity .
Kity-. Asta îi prea de tot!! ........... "Direct bătaie".............★
Eu râdeam că proastă mâncând Nutella ;;
În gând: cinei mare mare BOSS
Da cinei!! Da cinei cinei cinei!! Mare mare BOSS !?!
EU♥♥♥😎😎😎
EXIT:ASTIA SE GADILAU AUALLOOO SI DIE ZALELE MIEL!!
Ben acum era deasupra iar fetele jos_0_0_ cum a reușit!!??
The skip.

Mama ce m-am mai distrat !! Dar totuși ce popundău inter galactic cu Nutella la subțioară!? Sa întâmplat în trecutul lui!?.
Și fără să îmi dau seama am adormit!

De dimineață

Mă SCUALA razele alea tâmpite ale soarelui !! Mă ridic a lene din pat și mă uit pe fereastră . NINGEEEE!!!!!
EU- BĂĂĂĂĂ Sculatre unicubeilor că va venit soarta sa bombardam lumea cu bulgari de zapadăăăăăăă!!!!!! Strig eu că o apucată de să mă audă tătă lumea + salam .Că dișe nu!?
Toți iasă din camere îmbrăcați în pijama mai puțin Ben care avea doar pantaloni pe el!!??
Eu- Ben tuți capra din produsele de patiserie dute îmbrăcate !!!!
El sa dus să se îmbrace iar eu și celelalte fete ne inbracam gros de iarna! Și el la fel .
Afară
Eu am pus melodia asta

Si m-am aruncat în zăpadă făcând un îngeraș pumos !^_^
Ben stătea că prostul in tocul ușii.
Rose se bătea cu kity cu bulgari.
Eu mă ridic și îl apuc de mână pe Ben și îi dau să facă un om de zăpadă.
Eu- om de zăpadă!!! Strung in gura mare!!
Toti- haiiiiiiiii sa îl facemmnn!!
Și am început să lucrăm noi că tâmpiți la omul de zăpadă .
The skip
Eu- gataaa!!!
Toți& eu- aplaudam .Finca nu era așa mic cum fă imaginați fica noi am avut nevoie de o macarala că sa le cladim .0_0
^_^ va imaginați voi finca am ajuns in cartea recordurilor!!!^_^ a doua oară!!
Prima oara am câștigat premiul de a păstra 2.9999.999901 de borcane de NUTELLA.♥^_^♥
Citiți mai jos la că va cer!!!
♥♥♥♥♥ Scuzați greselile ♥♥♥♥♥♥♥
Bun !!! Scuzați că am făcut atât de scurt dar vreau sca in următorul cap. Sa apară iubiți fetelor.inafara de Emma . Bun peste două cap. As vrea sa fac un Q&A puneți varog întrebării!!!

Sayinara!!!

GASIREA LUI!!/ BEN DROWEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum