Emma: ba chophi făcuți din jeleu unicubeilor!!!!!
Ben iasă din camera de la etaj
— Ce ai femeie!!!!!!!!!?!??
Rose: * frecânduse la ochi*Ce ..ai
Få!!!
Emma: Nimic!!😘
Rose: Ba hai sa facem o vacanta că între prieteni!!
Răsare și Kity de după Ben .
Kity: A zis cineva vacanta!!!
Emma&Rose&Ben:AaaAAaaa!!!
Kity:0_0.............T_T
Emma: hai la mare!!
Ben: nu!!!!
Emma: DC!!
Ben:-_-
Rose:muriți cu toți !!!!!🔪🔪🔪
Kity: stiuuuu !!! Spune pe un ton diabolic .Hai la pădurea.....hoia baciu!!!ahahahaaaaaaa!!!!!!Rade că o vrăjitoare psihopata
Scoate telefonul și tastează pe google ,,pădurea Baciu,,da pe imagini și ne arata asta,,⤵⤵⤵Rose : pot să vin cu iubitul meu!?
Ben:tu ai IUBIT!?
Rose: da!! bine de ne aștepta nu.!?
Kity și cu Emma:norma!!L?
Rose își ia telul de pe noptiera și îl sună: conversație telefonicăRose:Zeck!? Alo!
Zeck: ceau ce faci!?
Rose: bine,ba vrei sa vi cu noi intro vacanta!!?
Zeck: unde o sa fie!?
Rose:la pădurea Baciu
Zeck: aaa....OK!!
Rose :ms!!!
Zeck:pa !
Rose:,pa!
Conversație telefonică încheiatăRose: mno .Hai că mere!!! Spune le un ton moldovenesc.
Emma: mița măsi!!! Spuse pe un ton de pirateresc
Kity:mno ce dracovenie faceti amu !? Hai sa ne facem bagajele!
Ben: hai!!?
Toți pleacă în camerele lor și încep să își inpacheteze.
Acum eu ca scriitor de nimic de-au sa în comentarii să apare ce sex aveți :
Ex:fata;. Ex:,baiat
Bun și ...Atât mai departe la povestea noastră?!!!!
Emma : își pune căștile în urechi și își pune melodia că de exemplu:!!! La media.Și multe și multe 9_9 între timp la Rose:
Se certa cu pereți finca nu avea ce face că terminase da făcut bagajul .La fel și Kity .
ASE că ce se gândiră sa îi facă o farsă lui Ben ( saracu😂😂😂,)
Ben împacheta pe haine și le punea dar kity se facu un ninjalau și se făcu invizibila și tot scotea pe haine .Cât timp ea îi disrăgea atenția lui ben ,Rose avea o camera de filmat și filmează dar că să se rada mai tare îi trase pantaloni lui Ben și ce crezi avea boxeri cu capul unicubeilor decapitați!!!😂😂😂😎😎😎😂
Vine Emma și îl vede pe Ben pe jumate dezbrăcat și se întoarce din drum și pleacă cu mâinile în sus ca și cum ar fi fost arestată de aer.isi pune căștile dinou în urechi și pleacă pe ritm de dansus pinguinului.
Emma POV.
Mda nu trebuia să vad ASE ceva nu ..Sau..Da!?😏😏 Hm..mmm.
Poate....STIU!!! Hihihi!!
Mă duc tip til tn spatele lui și îi trag și boxeriii.si chear atunci apare în camera și Zack care își pune mana la ochi și iasă din camera.kity rămâne șocată și Rose vrea sa Sara imn brațele lui dar el pleca mai repede și în final ea dă cu botu de parchet.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
................In tren ,spre pădure........
Pe scurt ce se intampala in terenul groazei.Kity sta lângă o baba și 😂Rose sta lângă Zeck si Emma lângă Ben .
Emma își bagă ghearele in moaca lui Ben și Rose dormea liniștită pe umărul iubitului ei și îl Bâlea tot😴😴😴 da acesta fiind vaca sa culcat și el pe capul ei iar kity filma totul cu camera .Dar..Dar....Nu putea sa fie totul roz .Nu.. 😥niște copii bat cu picioarele în spatele scaunului lui Rose ( nu vreți să vedeți cum face Rose când e sculata😧😧😩)
Această se școală și se întoarce în spate la acei copii .
Rose: DACA M-AI DAI O SINGURA O SINGURĂ.O DATĂ SI VA RUP PICIOARELE ATI INTELES!?
Cophii: 😯😯😯😯😯😯😲
Rose: NU AUD!!!!
COPHII,:👻👻👻😡😡😠😠😈
ROSE: îi apucă de gulare și le fute niște palme de îi ia dracu pe moment.Și de atunci cophii au învățat să fie cuminți, că nu e voie sa dai cu picioarele în spatele,oamenilor.😇😇😇😇😇...(.să se știe că Kity filma)
..................Ajunși in statie................
Toți stau in fata stației cu o harta in mana pe care vântul le-o ciordeste.
Emma :și cum o sa ajungem la hotel!?
Rose: pai chemăm un taxi!?
Toți: bine!
Rose se trage deoparte și vb .Cu un nene di pe colea și îi spune sa ne ia .
—————dupa 5 min.—————
Taxiul ajunge acolo.
Rose: in cel mai apropiat hotel de pădurea Baciu!
Taximetristul: pădurea Baciu!?😏
Rose:da!😕👻
Taxi: hihihi mda..Bn..Hihihi
.......După 10 Min de drum ne trezim intro pădure .
Emma: ce facem aici!? Nenea !??
Taxi: ne vom juca !!
Ben : tu ești orb!?
Toți!???😂😂😂 -inafara de taxi.
Taximetristul ne deschide ușa și trântește fetele la pământ și pe băieți îi împușcă.🔪🔪🔪🔫🔫🔫
Rose le face cu ochiul la fete că sa mai aștepte să prindă momentul când sa ii tragă o bătaie =karate de ele.
Vine bărbatul încet spre ele și se apleacă către Emma .Ea se ridică și îi fute una de vede stele verzii.Rose se ridică și ea și îi fute una la coie( accentul pe i)
Kity se uită la el și îl filmează dupe îi fute una in burta după una sub genunchi și pica pe spate și lovitura de grație îi turteste coaiele cu călcâiul de la pantofii (sper că va place bataia)
Rose:sper că l-am lichidat bine!?🙅
Toți :da!!
Mă duc la băieți și văd că Ben sia scos glonțul prin puterile lui dar Zack sil scotea cu un farf de cuțit.(zâmbind că un retardat)
Băieți: cum de l-ați bătut măr!?
Emma:5anii de karate! Explica !?
Ben:......Mda
Rose:vreți și voi!?🔪🔪🔪
Băieții:😯😭
Rose:nu va aud!!!
Băieții: nuuu!!!!! (Cuv.968)
Kity: ba e noapte și noi ce naiba facem!?
Rose : pai ....uitea acolo a casă veche .Hai sa vedem daca e.......... cineva acolo.
Toții:bn!!
Rose: bun atunci hai sa ergem!!
Emma:daaaaa!!!! Haiiiiiiiii!!.....................1.000 cuv.......................
* Scuzați greșelile!!!*
CITEȘTI
GASIREA LUI!!/ BEN DROWED
FanfictionBen este găsit de o fata nebuna Emma ea are o sora pe nume Rose,tot ele au o prietena pe nume Kiti .Ele îl găsesc și îl protejează. Pe mai departe aflați voi!!!