nu te maii cred!!!!!!

66 8 4
                                    

Emma p.o.v.
Mergeam cu Ben spre școală .Observ că toți pe lângă care treceam Se uitau  foarte ciudat văd că Ben parcă era obișnuit așa se purta.
Eu— ce sa întâmplat !? De ce se uită așa la noi ?!
Ben se uită în jos cre că își aducea aminte ceva din trecut .
Eu— Ben!? Acesta tresare încet și credeam că se uită la mine da se uită pe șosea cum venea un bețiv care conduce și o bătrână care avea cârje .Mă uit la Ben și văd cum dispare apare pe șosea pentru o secundă și dispare cu tot cu bătrânică  pe celălalt trotuar. Mă uit speriata către el și bătrânică la fel 9_9.
Eu— Ben!!!! Îl strig și încep să trec cu ne atenție la o Masina care venea care mine îl văd cum dispare de lângă bătrânică și îl văd la mine mai sa mă împinge pe trotuar dar el nu apuca sa se ,, teleporteze"și da Masina in el .
Eu—ben!!!! Strig și încep să plâng .Șoferul degeaba franase că tot la aruncat 2 metri .
Sof( șoferul)—  îmi pare rău !!! Spune asta și suna la salvare
Salvarea a ajuns in mai potin de 5MINUTE . Ben deschide încet ochii și văd că îi are roșii .Când sa puna mana doctori pe el .Ben se teleporteze dar eu nu stiu unde .T_T😫😭😭😭
Eu mă duc la școală vinca aveam test că altfel mergeam sa il caut .
Ajung in curtea scolii și îl văd cu o fata .O trăgea după el mă uit furiș și văd că se apropie de gâtul ei .....Și o mușcă;?!? WTF!!
Înseamnă că era ....Un ...Vampir !!!!
Eu mă uit cu mai mare atenție și văd că toate zgârieturile și lovitura de la mașină se reparau dar celelalte nu. Dar uare de ce!?
El o aruncase pe fata  jos și cred că mă văzut 0_0. Și dintr-o dată îl văd înaintea  me-a pe Ben  se uită puțin surprins. Avea ochii roșii și da inca ma speria.ben zâmbește spre mine lăsând să se vadă colți aceea ascuțiți  se apropia încet spre gâtul meu .
Eu—esti defaptnu un vampir!? După ce te-am salvat ta așa mă răsplătești!!
BEN—   ...Hahaha tu chear crezi că sunt un vampir !? Nu îmi vine să cred!!😂😂😋
Eu— pai atunci ce i-ai făcut acelei fete!?
Ben— da,da ,i-am supt sângele dar asta nu înseamnă că sunt un vampir !!! Bine mă hrănesc și mă regenerez cu sânge!! Da tot nu sunt un vampir !!!
Eu —pai atunci ce ești !?
Ben—pai eu nu îmi aduc aminte nimic din tot ce mi sa întâmplat dar tot ce mai stiu e că am colți și că na ....Ști tu mă regenerez și mă hrănesc plus ce ai vrut sa fac  finca daca tasi fi zis te-ai fi speriat și ai fi finit!!!
Eu mă uitam foarte ciudat la el .
Eu—hai acasă  !!!Spun asta și îl prind de mână și îl trag după mine.acesta sa oprit brusc pe la jumătatea drumului .
Ben— sa vedem ce ști despre mine!? Spune acesta și văd cum își ridică încet mana spre mine cu un cuțit în ea .Acesta îmi face o zgârietură îndeajuns de adâncă că sa curgă sânge din rana .Ben linge încet sângele și și se calmează și devine el .Cel din nainte cu ochii lui albaștrii și senzuali .Acesta merge mai departe spre casa  iar eu rămân cu achii in soare .
Acasă
Ben era în camera lui .Mă îngrijorez pentru el  așa că decid sa îi spun lui Rose ce sa întâmplat .Dar uare mă va crede !? Urc scările încet și mă îndrept spre camera lui Rose  bat încet la ușa cea de de lem ,aud un "intra"prietenos și blând era a surorii mele .
Eu— am ceva de discutat intre patru ochi cu tine !!!
Ros— bine spune-mi ce sa întâmplat .
Eu— pai...Ăăă..Știi cum Ben e acum  la noi acasă !?
Ros— da de ce !? Ce ți-a făcut!? Spune acesta și remarca taietura
-_-
Ros— cine te-a tăiat!?
Eu— pai ...Lasama sa îți explic!!^_^
Ros—ziiii-_- o dată că mă plictisesc .
Eu — pai am mers la SCUALA împreună cu Ben dar acesta a observat sum o bătrână care dorea să treacă strada dar o masina venea cu viteza sii....
Ros— siiii!?!?!!
Eu— pai Ben cred că sa teleportat și a salvat pe bătrâna dar eu cum nu știam ce sa întâmplat așa că am alergat spre el și era și pe mine sa ma calce Masina așa că Ben a incercat sa se teleporteze cu mine dar nu a mai putut așa că  doar ma împins și a dat Masina in el  șoferul a sunat la  112 dar Ben sa teleportat in curtea scolii acolo am mers și eu  și l-am văzut cu o altă fată sau ascuns .Și eu după cum na Stiii i-am urmărit așa că am văzut spenduarea .-_- .Ben o mușcase pe aceasta de gat iar ranile lui se vindecaseră  doar cele cu care l-am găsit nu s-au vindecat .Și din păcate cum ști ce ne atenta sunt el mă vede și se telepotraza in fata mea .Ben avea un cuțit  în mână și mi-a făcut această taietura  dumnealui a lins sângele de pe lama cuțitului și a devenit înapoi Ben  al nostru dar uare la ce sa referit când a spus "sa vedem ce ști"!? . Rose rămâne șocată dar face ochii și mai marii .Ea arata cu degetul spre ușă  .Eu mă întorc din cauza instinctului ,și văd doi ochii care se uitau la noi .Mă ridic speriata de pe pat și observ mai bine era Ben care plângea in tocul ușii dar era el cel normal. Mă îndrept ușor cu pasi mici și apăsați spre el ,dar acesta se teleportat in camera lui.
În mintea Emmei
Uare ce i sa intamplat !? Dacă știa tot atunci de ce a plâns !? Și de ce a stat și a ascultat și cel mai ciudat a fost că era surprins de ce a făcut!?!?
În realitate
Eu— mă duc în camera mea ! PAAAA!!!!!
Ros— de ce naiba strigi că sunt langa tine?!?
Eu m-am speriat de ea și îi fut o tigaie in cap .
Ros— ,,somn" de voie
Eu—sau fara voie!!!
Merg afară și aud din camera lui Ben cum plângea .Îmi era milă așa că m-am dus sa verific .
Deschid încet ușa  și mă uit la el cum plângea .El stătea pe marginea geamului.
Eu—.sa munte prind că sari !!!!
Dar era prea târziu el sarise -_-
Mă uit jos la trotuar  Ben era acolo cel mai ciudat lucru este că a nimerit în picioare .0_0
Am decis sa il las să facă ce vrea  nu poți să îl ti cu forța pe om .
M-am dus în camera mea  și m-am culcat.

A doua zi
Mergeam spre scoala și o  haita de batauisi care veneau spre mine .Eu m-am dat câțiva pași înapoi .Dar din păcate m-au prin -_- și mă trăgeau după ei .M-au dus până intrun subsol și acolo  ...
Bataus1—hai sa ne distram acum cu ea !!!!Ha ha ha ha ha ha!!!!!
Bătăuși 2— eu incep!!
Ceilalți au aprobat din cap în semn de aprobare .Bătăușul se apropia de mine se pune peste mine .Și dintr-o dată  niste ochii se vedeau în     umbra . Ace ceva sau mai bine zis cineva a venit  încet făcândumi semn  să nu strig ,sa tac.asa am și făcut el a ajuns in destul de aproape încât să îi muște .Acel cineva a ajuns umpic in lumină și mi-am putut da seama cine era .Era BEN acesta mă salvase deja de 2 ori și eu !? Ce am făcut pentru el înafara ca l-am înjosit!?
Eu tot gandinduma la asta Ben se bătea cu bătăuși dar Ben se vedea că pierdea din ce în ce mai multa putere .
Ben— Emma fugi!!
Dar eu nu l-am ascultat am luat un bat  și am dat în primul bătăuș .
Bataus1— tu crezi că mă poți rabi cu un bat!?-_-
Eu— pai am incercat!!^_^
Acesta vrea sa ma înjunghie cu un cuțit  dar ceva la oprit .Eu îmi deschid încet ochii și îi văd pe bătăuși pe jos l-ați.Dar din păcate și Ben era la picioarele mele înjunghiat .Acesta își scoate cuțitul din abdomen .0_0
Eu— ești bn!?
Ben— nu chiar! Spune asta și încearcă să se ridice .Dar eu îl opresc.
Eu— beami sângele!!
Ben— bn!!
Eu mă uitam ciudat la el dar ma las încet casa își bage colții.

The and...

*Scuzați greselile*
An nou fericit!!!
2017

GASIREA LUI!!/ BEN DROWEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum