" talal lui "

66 4 3
                                    

Mă uit puțin ciudat la el ,dar ma las să își Page colții un gâtul meu .

Ben p.o.v.

Mă uit puțin mirat la ea și observ că se lasă încet spre mine .Eu nu m-am opus .Mi-am băgat încet colții.Off ce bun și dulce era sângele ei!!! dar nu stiu de ce dar nu puteam rezista sa văd că se lasă pentru mine și o las fără sânge!? Ce Prost Sunt!!?
CUM PUSCA PUSTILOR DIN ANGLEA DE NORD SA FIU ASA PROST!!!!!!?!??

Emma p.o.v

Cred că am lesinat !?Fintca m-am trezit acasă în camera lui Ben acesta stătea pe marginea patului ,uitanduse la mine pierdut.
Dar uare DC!!? Se vedea în privirea lui o urma de durere .
Acesta îmi distrage atenția din gândurile mele profunde .
Ben-dc !? Mai lăsat!?
Eu-!?
Ben- finca ți-am băut din sânge mai mult am putut vedea ce ai vb.cu doctorul atunci despre mine!
Eu- cum ai....!? Și nu apuc că el se apropie de mine și se uită le LI eu drept în ochisirii mei!?
Parcă îmi citea gandurile!?9_9
Eu-°_°
Ben-. -_-
Eu - nu te mai uita așa la mn!! -_- .
Ben parcă nici nu ma asculta .Simtiam că dorea ceva dar îi era frică să spună !!! Se ridica și se ( că în media) eu mă ridic încet și mă apropii de el dar Ben se ferea de mn.
Ben- ai încredere măcar în mn!!? Striga acesta către mine.
Eu- D...A....
Ben- -_-
Eu- acum ce ai de gând să faci !?
Ben- sa ma spanzur-_- ......Normal că mă duc să îl omor pe "tatăl" meu.
Eu- nu fă asta fica tu nu ești așa !!
Ben- da ce mă cunoști!?? Dacă nu veneai un casa aia era cu mult mai bine!!!!
Eu- gata mi-a ajuns !!! Spun asta și i-au foarfeca de pe noptiera și mă apropii de el .
Eu- nu ești motan sa ai 9 vieți deci o sa motorii!!!!!!
Ben- și crezi tu !!
Eu- și ce m-ar face sa nu te omor!?
Ben- furca tu nu îți mai amintești dar noi am fost cei mai buni prieteni înainte de accident!!!!
Eu am inceput sa îmi aduc aminte de anii aceea .
Beny intre timp a reușit să scape și a fugit jos pe scări și a deschis ușa a început să alerge cu mine pe urmele lui(wow ce ciudat a sunat asta ...Sau fiat mie mi se pare;?) Eu alergam că o proastă după el .T_T
Ben intra intro casa bine mobilată și cu un bătrân care se uită la televizor cu spatele la Ben .Acesta ia cuțitul de la brâu și îl pune la gâtul bătrânului .Acesta se întoarce din instinct spre Ben .
Mosu- cum de.... Mai ești în viața!?
Ben- cu talent 😎😎😎
Mosu- 0_0
Ben- ziua de ce mă urăști eu nu ți-am făcut nimic!!!!!
Modul - ești un gunoi pentru familia asta !!! .La fel că și la fel a fost și MAMA TA!!
La cuvintele astea Ben se enervează așa de tare și cât sa il sfasaie pe "tatăl" sau .
Eu-ben nu fă asta!!! Strig care el!! Ben cade in genunchi și își pune mâinile pe cap.
Mosu- ești așa de slab!! Ești o rușine,!!! Ești la fel de alb mata!!!!^_^. Te supui vorbelor celor dragi tie !!!
În acel moment Ben apuca sa ia cuțitul și îl taie pe * tatăl* sau . De cade acesta în genunchi că și el. Se uitau unul la altul Pret de vreo 5-10minute se uitau că boii unul la altul cu ură.
Eu- ce ce plm va urâți atât de tare!?.
Ben-. Finca mă torturat și mă înecat!!!!↓_↓
Mosu- și ce dacă!? Ce poți să îmi ..... Faci!? La ultimul cuvânt Ben ia băgat mâna prin burta și omorandul .
Bwn- ieu mi-am terminat treaba aici!! Spune asta și duce pe lângă mine că ars .-_-
Eu in prind de mână și îl intorc
Eu- spune mai clar ce.sa întâmplat între voi doi,!!
Ben nu îmi raspundea dar nea teleportat acasă .Eu eram la el pe pat și el era la marginea patului uitanduse la mine în gol! Eu- Ben!? Îmi spui!?
Ben- paii.totul a a ceput când ...

*Scuzați greselile*
La 00:03 postat
Vreau sa fac un Q&A sau cum și scrie . Aștept întrebările voastre!?
Data :4.1.2017

GASIREA LUI!!/ BEN DROWEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum