Všetko sa začalo, keď som bola tretiačka. Bežné problémy detí v mojom veku spočívali v tom, ako sa vyhnúť domácim úlohám. Mňa však trápilo niečo oveľa nepríjemnejšie. Do našej školy vtedy prišiel nový chalan. To, že ho dali práve do našej triedy som nejak neriešila. Ale možno som mala, pretože vtedy sa to začalo. Pomyslíte si, že preháňam, ale práve bol vtedy spln.
Prvý krát sa mi sníval ten divný sen. Všade okolo mňa boli stromy a v jednom z nich bola obrovská prasklina. Vyzeralo to, akoby ten strom slúžil ako dvere, či vchod. Vkročila som teda dnu a pokračovala ďalej. Zrazu som sa ocitla vo veľkej miestnosti. Podlaha sa podobala na šachovnicu a uprostred stál môj nový spolužiak. Hneď som si na ňom všimla niečo divné, jeho šaty boli akoby pretkané striebrom. Otočil sa ku mne a prehovoril.
„Prepáč mi." Nechápala som. Chcela som sa ho spýtať, za čo sa mi ospravedlňuje ale nestihla som. Vytiahol meč a prebodol ma ním. Ten sen bol taký živý, že som mala naozaj pocit, akoby ma tou zbraňou zabil. Rovnaký sen sa mi opakoval viacej krát. Lenže teraz už v tom sne nie je môj spolužiak, ale iný chalan. Neviem, kto to je. Aj prostredie sa zmenilo. Všade okolo je tma a temno. Ani jeho šaty už nie sú strieborné. Zato jeho vlasy si veľmi dobre pamätám. Majú striebornú farbu a jeho oči sú prenikavo zelené. Nikdy som nikoho takého nevidela. Vždy keď večer zhasnem svetlo, zdá sa mi, že sa na mňa díva z tmy. A potom príde ten sen, na konci ktorého sa prepadám do temnoty potom, čo ma zabije. Desím sa toho, pretože je to predzvesť niečoho zlého. Keď sa mi o ňom sníva, vždy sa potom stane niečo zlé. Buď mne, mojej rodine alebo kamarátom.
Najhoršie je, že spolužiak sa už odsťahoval, ale ten sen neprestal. Už je to šesť rokov a ja sa stále bojím zaspať. Bojím sa, že príde ten chalan a znova ma zabije.
Môj názor:
Otvor v strome, ktorým sa dostaneš akoby cez dvere mi pripomína scénu z Predvianočnej nočnej mory. Jack Skellington sa tak preniesol z mesta Halloween do Christmastownu. Rovnako tak to, že ťa chlapec prepichol mečom, či dýkou. Mohla si to vidieť v nejakom akčnom filme a podvedomie ti to prenieslo do sna. Ale opakujúci sa sen ťažko pripisovať filmu. Takže...
Ak by to súviselo s tvojím spolužiakom, malo by to prestať, keď sa odsťahoval. Vzhľadom na to, že sa ale aj výzor chlapca v sne zmenil, zrejme bol spolužiak len nejakým spúšťačom. S podobnými snami, ktoré sú predzvesť zlého som sa stretla aj v našej rodine. Teta videla svoju zosnulú sestru v sne vždy, keď mal niekto z rodiny ochorieť. Možno ide teda o podobný princíp a nemusíš sa toho sna báť. Nejak len nerozumiem k čomu sú tieto sny dobré, keď s tým, čo sa má stať dotyčný nič neurobí a ani nemôže urobiť. V konečnom dôsledku mi ale pripadá, že ti ten chalan nechce ublížiť, snaží sa ťa varovať. Hoci veľmi zvláštnym spôsobom. Skús sa na to dívať z tejto strany a možno keď sa ho prestaneš báť, časom odíde.
YOU ARE READING
Príbehy na dobrú noc
ParanormalPravdivé zážitky, z ktorých vás zamrazí! Desivé veci sa nedejú len v hororoch ale aj u vás doma! Každý príbeh má svojho autora, ktorý mi ho poslal alebo sa oň so mnou podelil. Jeho meno je uvedené pri názve. K príbehom sa budem snažiť pripojiť s...