Ľuďom sa dejú zvláštne veci každý deň. Ale väčšinou sa ich snažia racionálne vysvetliť. Čo ak ale nijaké logické vysvetlenie nie je?
Táto príhoda sa mi stala nedávno, takže ju mám v živej pamäti. Bola u mňa kamarátka a ako obvykle sme sa rozhodli pozrieť si film a ísť spať. Vybrali sme Suicide Squad. Stačilo už len zapnúť tablet a pohodový večer mohol začať. Celú dobu sme sa hrali s mojím novým mačiatkom, Liou. Moja kamarátka Mary bola z nej uchvátená a tak som jej navrhla, že ich odfotím. V izbe bola tma a tak som musela použiť blesk. Mary sedela na posteli, do rúk chytila Liu a čakal, kým si ich zvečním. Keď som však stlačila foťák a ukázala sa mi fotka, niečo sa mi na nej nezdalo. Za mojou kamarátkou som celkom jasne zbadala pár bielych očí. Okamžite sme zasvietili svetlo, ale nič podozrivé sme nevideli. Pre kontrolu som rovnaké miesto odfotila znova, ale už tam nič nebolo. Pomyslíte si, že to bol nejaký odraz zvonku. Lenže ja bývam na štvrtom poschodí.
Môj názor:
Je všeobecne známe, že sa často krát podarilo zachytiť neviditeľné práve pomocou fotografie. O tom, čo je na tom pravdy si musí každý urobiť názor sám.
Čo sa týka tvojho príbehu, je zaujímavý, škoda tej nekvalitnej fotky. Nie som expert na podobné veci, čo sa týka fotografií či grafiky, no skúšala som s fotkou pracovať. Keď si všimneš, oči tvojej mačky svietia každé rôzne, pretože sú v rôznej vzdialenosti od foťáku. Hoci ide o malý rozdiel, predsa tam nejaký je.
Ale v prípade "očí" v pozadí je to inak. Obe svietia rovnako intenzívne. Ani pri úpravách sa ich intenzita nemení nejako výrazne. Teda podľa mňa nejde o oči akejkoľvek bytosti či zvieraťa, pretože neodrážajú svetlo z uhla. Myslím, že tento efekt by nebolo možné dosiahnuť ani v prípade, ak by dotyčný stál úplne presne rovno oproti foťáku. Navyše, tvoja mačka ma na fotke oči "žlté". Iste závisí to aj od svetla v akom je fotka urobená, ale nikdy sa mi nestalo, že by fotka fotená v tme ukázala oči úplne biele. Buď boli sfarbené do fialova alebo do červena. Z toho vyplýva jediné vysvetlenie a síce to, že tvoj foťák zachytil odraz čohosi celkom iného. Neviem, čo to mohlo byť. Ale už len obyčajné sklíčko ti dokáže na slnku vytvoriť lúč svetla. Takže jednoducho zrejme z tej pozície tvoj blesk zachytil nejaký kovový predmet, čokoľvek, čo mohlo vyvolať efekt očí.
YOU ARE READING
Príbehy na dobrú noc
ParanormalPravdivé zážitky, z ktorých vás zamrazí! Desivé veci sa nedejú len v hororoch ale aj u vás doma! Každý príbeh má svojho autora, ktorý mi ho poslal alebo sa oň so mnou podelil. Jeho meno je uvedené pri názve. K príbehom sa budem snažiť pripojiť s...