Väčšina z vás sa asi snaží nájsť logické vysvetlenie na veci, ktoré sa zdajú byť zvláštne či neobvyklé. No čo ak všetky logické vysvetlenia zlyhajú?
Nebolo to prvý raz, čo som bola sama doma a tak som to nejako extra neriešila. Sedela som pri počítači a hľadela do monitoru, keď som začula pískanie. Ako prvé ma napadlo, že je to len vietor. Lenže to som zavrhla v momente, keď som zistila, že sú všetky okná zatvorené. Navyše, za mojím oknom stojí veľký strom, ktorý sa ani nepohol. Takže vietor ten zvuk spôsobiť nemohol. Netuším, čomu ten zvuk patril, ale nebola som rada, že som doma sama.
Druhý zážitok je o niečo zaujímavejší. Bolo to asi v šiestej triede. Čakala som s kamoškou na chodbe, mala po mňa prísť mama. Keďže sme sa nudili, nenapadlo nám nič lepšie než vyvolávať duchov. Chodba bola prázda, pretože decká boli na dvore a tak sme si povedali, prečo nie? Išli sme na záchod, sadli sme si na zem do tureckého sedu a chytili sa za malíčky. A koho sme si vybrali na vyvolávanie? Presne tak, Boženu Němcovú. Chvíľu sme čakali, nič sa nedialo. Lenže potom kamarátke zazvonil mobil a my sme sa vydesili. Bola to náhoda, na ktorej sme sa dobre zasmiali a odišli vedľa do triedy. Nikto tu nebol, okná aj dvere zatvorené. Po stenách viseli duchovia, pretože boli práve dušičky. Keďže pokus na záchode skončil smiechom, povedali sme si, že to skúsime znova. S Boženou to ale nefungovalo a tak sme skúsili vyvolať babičku kamarátky. Bola po smrti 3 roky. Dali sme jej jasnú úlohu. Ak si tu, nech sa pohne duch na stene. Robili sme si z toho srandu, pokiaľ nezazvonil telefón mne a ten duch na stene sa naozaj pohol. Netuším, či sa nám to naozaj podarilo, alebo to bola všetko len blbá náhoda. Ale už to viac robiť nebudem.
Môj názor:
V tvojom prípade by som to celé brala s nadhľadom. Pískanie v izbe môže vytvoriť nábytok, alebo hocičo iné. Za tým zrejme netreba hľadať nejakú nadprirodzenú entitu. Čo sa týka vyvolávania, mohlo ísť len o náhodu, každopádne s podobnými vecami nie je radno sa zahrávať a môžete byť rady, že to dopadlo takto. Inak, čo majú všetci s tou Boženou? Čítala som niekoľko príhod, ako ľudia vyvolávali Boženu Němcovú. Prečo práve ona? Čo je na nej také špeciálne? :D
YOU ARE READING
Príbehy na dobrú noc
ParanormalPravdivé zážitky, z ktorých vás zamrazí! Desivé veci sa nedejú len v hororoch ale aj u vás doma! Každý príbeh má svojho autora, ktorý mi ho poslal alebo sa oň so mnou podelil. Jeho meno je uvedené pri názve. K príbehom sa budem snažiť pripojiť s...