Senior-3

2.9K 24 0
                                    

"So, apa motif kau join debate club ni? Salah sorang admirer kitaorg jugak ke?" tanya Sufyan a.k.a Ian.

Perghh, kerek namatey mamat ni. Dia igt ak hadap sangat ke nk minat2 dia bagai. Muka dah handsome, perangai tak semegah muka.

"Whatt..excuse me?" balasku

"La, xfaham soalan ke kau ni?" kata Ian.

"Ok, firstly Sya yg ajak ak join club ni. Second, ak igt ramai lagi dlm club ni. Third, ak baru pindah sini and fourth, kau ni sape hah yg perasaan sgt? Pehal ak nk minat kau plak? Tak hadap ak k." balasku sambil menahan geram.

Pappappappapp

Eh sape plak main tepuk2 tangan ni? Dh tukar jadi club tepuk amai2 ke ?

"Hahahaha. Padan muka kau Ian. Kan dh kene setempek kat muka. Hahahaha." Ketawa si penepuk tangan tadi.

"Hai Isha, I'm Zachary. Just call me Zach, ok?" Katanya sambil menghulurkan tangannya kepada.
"Ohh, em hi. Nice to meet you Zach." Kataku smbil membalas huluran tangannya.

Ok, yg ni dead drop dia pnya handsome. Baik plak tu. I loike. Tak macam si Ian tu, perasan bagus. Puihh, igt ak hadap sgt dia tu. Ok2, jgn merapu Isha. Kuatkan hati, iman, perasaan. Eh, perasaan? HAHAHAHAHA.

"Done? I will go first. Next time setakat benda kecik mcm ni, xyah nk gather everyone sgt. Bye." Tetiba seseorang dgn dinginnya berkata.




Wow, sape yg cold sgt tu? Dia benci Isha ke? Kenapa smpai macam tu sekali dia ckp? Well, let's find out on the next chapter k guys. 😘

S.E.N.I.O.RWhere stories live. Discover now