Senior-5

2.4K 26 2
                                    

"Sebelum apa? Kau nk buat apa?" Potong seseorang secara tiba2.

"Eh, Zach. Takla, dia ni rude sgt dgn I. Dia tak tahu ke I ni.........." Katanya.

"Kau apa? Mahsuri ke berdarah putih hah? Noble sgt? Sape yg rude dgn sape sebenarnya? Kau igt ak tak nampk?" Kata Zach.

Hah amik kau. Padan muka. Acah2 innocent sgt. Kan dh kena setempek. 😈😈

"Girls, jom." Balasnya lalu pergi dari situ.

Haaa malu lerr tu. Padann muka. HAHAHAHA.

"Kau ok ke?" Tanya Zach padaku.

"Ok je. Takde apa pn la td tu. Kalau kau xdtg pn, ak dh flying kick minah tu." Kataku bersemangat.

"Hahahaha kelakar la kau ni Isha. Suka hati je ek nk flying kick anak org." Katanya sambil menggosok kepalaku.

Eeee Zach ni, habis la serabut rambut aku. Dia xtahu ke rambut aku ni mmg jenis serabut. Nasibla pendek, kalau panjang, silap2 Zach ni yg makan flying kick aku. HAHAHAHA.

"Ee, jgnla Zach. Serabut la rambut aku." Kataku smbil menolak tangannya.

"Hahaha kkk. Sikit je pn aku kacau." Katanya sambil membetulkan kembali rambutku.

Jap, Zach ni mmg nak buat aku kena aim lagi ke? Perghhhh, ramai siot bagi jelingan maut. Samada senior, and junior. Aduhh, mati la aku. Dah la target aku nk tamatkn high school secara aman damai tanpa pergaduhan. Cukupla sekali. Aku tak nak benda yg lama berulang kembali.

"Eh Zach, dah la. Aku nk masuk kelas dlu." Kataku.

"Ok Isha. Bye2 juniorkuuuu." Katanya sambil melambai padaku.

"Yeee seniorku. Byeeee." Kataku smbil berlari2 anak utk masuk ke kelas.

------------------------------------------------------------

"Eeee, tgkla. Perempuan tu la menggatal dgn Zach"

"Ha yela tu. Tgk pn tahu jenis gatal"

"Mesti dia goda senior2 kita utk pilih dia masuk club tu kan"

"Dia igt dia cantik sgt. Benci aku"

"Ntah2 dia ugut senior kita utk masukkn dia dlm club tu"

And the gossip go on and go on. Dah berapa hari dah aku dengar perempuan2 sekolah ni mengutuk aku. Aduh, bala betul. Tak hadap la weh dkt senior korang tu. Sabar je la. Moga aku tabah. HAHAHAHAHA

"Weh Isha, ada orang nk jumpa kau." Kata budak kelas ku tetiba.

"Sape?" Tanyaku.

"Ntah. Dia nk jmpa kau lepas sekolah." Katanya lagi.

"Ooo ok2." Balasku.



Isha pernah bergaduh ke dulu dekat sekolah lama dia ? Kenapa dia cakap tak nak benda lama berulang kembali? Haaaa sape nk jumpa Isha tu? Haaa sape2? Ceteka. Find out on the next chapter guyss. 😘😘

S.E.N.I.O.RWhere stories live. Discover now