Senior-11

1.5K 19 1
                                    

Fast forward

"Perhatian, diminta kepada semua ahli kelab debate untuk berkumpul di clubs' room. Terima kasih." Pengunguman yang dilakukan secara tiba-tiba.

Aku pun macam buat leklu sap kok lu sebelum Sya cuit aku, "Weh kau berangan apa ? Jom la cepat. Tak dengar ke announcement tadi tu?" Tanya Sya.

Haah la. Aiseymenn, lupa pulak aku pun ahli kelab tu. Patut la macam rasa sesuatu je tadi bila dengar announcement tu. Aduh, malas betul aku. Baik tidur dalam kelas je. Dah le tak ada cikgu ni.

"Wehh !!" Cubit Sya.
"Ha, yela yela. Jom la. Main cubit2 pulak. Sakit arr." kataku kepadanya.
"Ha itu la, berangan lagi. Jom cepat." Sya menarik tanganku.

------------------------------------------------------------

Skip

After short meeting at the debate room, aku decide nak pergi to the school park. Well, tenteram sikit dari hiruk piruk students. There, I'm eating my snack. Suddenly, sandwich yang masih di tangan aku melayang jatuh menyembah bumi. Someone from my back push down my precious sandwich !

Amalina ! Aku dah agak. Ni je musuh terbaru aku dekat sini. "Hahahahaha" aku dengar dia gelak bersama geng2 gediknya tu. "Ops sorry, I TERsengaja tolak sandwich you", katanya. Well this girl sure have a death request. Malas nak gaduh, aku terus bangun but well, setan always a setan. Disadungnya kaki aku, dah gedebuk aku jatuh dekat situ. "Hahahahahaahhaaha", aku dengar diaorg sambung gelak. "Let's go girl", ajak Amalina kepada geng2nya. Siot jee minah brunette ni.

Aku dapat rasakan kaki aku pedih. Auchhhh no wonder la, I'm landing on a stone. Demnn it's hurt. Lutut aku luka and ada calar balar. "Well, what could be worse", fikir aku dalam hati and bila aku cuba bangun, aku tak boleh berdiri. Oh yeah, good one, aku terseliuh. Masin lagi mulut tu kata what could be worse. Sedang aku struggling untuk bangun, someone just give his hand to help me. Mata ku bertentang mata dia and...................



Haaaaa sape tu yang tolong Isha tu. Baiknyaa dia. Stay tuned ok gais. Sorrryyy for the late update. I teruninstall watpad and lupa pasword. 😂

S.E.N.I.O.RWhere stories live. Discover now