Senior-6

2.2K 24 2
                                    

Krrriiiingggggg. Loceng sekolah berbunyi menandakan tamatnya waktu sekolah.

Aduhh, ada org nak jmpa plak. Aku baru plan nk balik terus je. Takpela, lambat sikit xde la org nampak driver aku dtg ambil.

Belakang sekolah

Duh, minah ni lagi. Tak puas hati lagi ke ngan aku dia ni? Hmmmm.

"Berani kau datang ek?" Katanya.

"Dah ada orang nak jumpa, dtg jela. Kalau aku tahu kau, tak hadap aku nk datang." Kataku padanya.

"Eh perempuan, kau dengar sini ek. Kau tak kenal lagi sape aku. Aku, Raja Nur Amalina binti Tan Sri Raja Aziz tau. Anak kepada pemilik sekolah ni." Katanya dengan angkuh.

"Ceh, anak owner sekolah je pun. Kecoh je lebih. Setakat sekolah ni, daddy ak boleh beli la." Kataku kepada diriku.

"Apa yg kau terkumat kamit tu hah perempuan?" Tanya seseorang.

Geng dia lerr tu. Asyik angkut geng je. Bosan.

"Takde apa la. Aku cakap sorang2." Balasku.

"Kau jangan nak melebih ek perempuan. Kat sekolah ni, aku serta geng2 aku yang berkuasa. Semua orang hormat dan takut pada kitaorang. Kitaorang The Wannabes sekolah ni." Katanya dengan angkuh.

"HAHAHAHAHA. Puihh perasan la korang. Sape je yg takut ngan korang. Wannabes konon. Blah la. Bananabes je yg sesuai ngn korang. HAHAHAHAHA." Kataku sambil masih tertawa.

PPANNGGGG

Tetiba, pipiku berasa pedih. Bibirku pecah dan darahku mengalir di bibir.

"HEII NEW STUDENT, KAU JANGAN NAK KURANG AJAR SANGAT K. KANG MAKAN PENAMPAR AKU LAGI SEKALI." Katanya sambil menengkingku.

What.the.fuck.! Even parents aku pun tak pernah penampar aku. Dah melebih perempuan ni!

"HEII FUCKING SLUTY BITCH! KAU INGAT AKU DIAM, AKU TAKUT?!! YOU ARE MESSING WITH A WRONG GIRL THIS TIME!" Kataku baran kepadanya.

PPANNNGGGG

Well, penampar harus dibayar dengan penampar la kan? 😏

"KAU DENGAR SINI EK PEREMPUAN, SEKALI LAGI KAU SENTUH AKU, YOU ARE DEAD! MARK MY WORD, YOU.ARE.DEAD!" Kataku sambil pergi dari situ.

Raja Amalina masih terduduk disitu. Dia tergamam dengan apa yg baru berlaku. Pipinya pula terasa pedih kali ni.

"I AM GONNA KILLL HERR!!!" Jeritnya sebelum menangis teresak-esak.

Sepasang grey eyes, memerhatikan apa yang berlaku. Dia yang terganggu semasa berlatih basketball menyaksikan segalanya.

"Wow, she sure one of the tough girl then." Katanya.





Haaaa, milik siapakah grey eyes tu? Ada sesape tahu? Sapekah yang menyaksikan pergaduhan antara Isha dan Amalina tu? Till next chapter guys 😘

S.E.N.I.O.RWhere stories live. Discover now