Senior-4

2.6K 27 0
                                    

"Done? I will go first. Next time setakat benda kecik mcm ni, xyah nk gather everyone sgt. Bye." Tetiba seseorang dgn dinginnya berkata.

"Sya, sape tu? Mcm xsuka je kat aku." Tanyaku.

"Oh, tu Adam. Kau xyah risau la. Dia memang mcm tu". Katanya.

"Oh, ok then." Kataku lagi.

Fast forward

A week later.

Lepas aku join club debate tu last week, ramai je students perempuan yg tak puas hati dgn aku. Dh macam kena aim je aku kat sekolah ni. Mana taknya, pergi canteen org usha, jalan nk masuk kelas pn ada yg usha, even ak pergi toilet pn ada yg usha mcm nak makan ak. Seriously, what the heck doh ?

But still, aku pun pelik gak. Why Sya ask me to join the club ? I mean, ramai lagi yg berminat nak join and aku plak baru je pindah to this school. I don't even know the seniors of the club pn. Yg aku tahu, all of them tu handsome, kerek, baik, mystery, kaya and so on. Tu je la. Apa doo niat Sya sebenarnya ??

------------------------------------------------------------

"You budak baru kan?" Tanya someone.

"Yes and why ek?" Balasku.

"Heh, mcm mana kau boleh join group senior hot tu hah ?! Sape bg kebenaran kat kau hah??" Herdiknya padaku.

What the heck minah ni. Salam xde apa xde, serang aku tetiba. Angkut geng plak tu. Sekali ak flying kick hah, sia2 je hidup. Dah la mat salleh celup. Kemain blonde rambut tapi mata hitam melayu ya amat.

"Excuse me, where is your manner ek? Dtg2 dgn salam xbg, nk serang2 aku mcm ni." Kataku kasar padanya.

"Kurang ajar kau kan. Kau igt kau sape hah?!" Balasnya.

Eh jap. Aku ke dia yg kurang ajar? Sape yg serang sape dulu ni? Haishh apa la nasib. Pehal la ak terlibat dgn drama2 ni semua. Hate much.

"Aku plak. Kau yg mula dulu, pehal aku plak yg kena?" Tanyaku.

"Baik kau keluar dri club tu sebelum........."

"Sebelum apa? Kau nk buat apa?" Potong seseorang secara tiba2.



Haaa, sape tu yg potong ckp minah over react tu ? Haaa, nak tahu, do leave comment and vote. Kalau nk bg suggestion sape yg potong ckp tu pn boleh. See you in the next chapter gais 😘

S.E.N.I.O.RWhere stories live. Discover now