Kapitola VI.

295 32 0
                                    

Celkem jsem se těšil domů. Byl jsem zvědavý, co doma přijde. Dorazili jsme domů. Vyzuli jsme se a já se těšil, co přijde. Při tom přemýšlení nad všemi těmi nemravnými věcmi se mi začínal dělat problém v kalhotech.,,Sakra!"zaklel jsem nahlas. Což jsem vlastně nechtěl. Přiřítil se ke mě Ken.

Byl jsem už v obýváku, když jsem slyšel jak začal na chodbě nadávat.,, Jsi v pořádku?"zeptal jsem se starostlivě.

,,N-nic j-jsem v p-p-pořádku."odpověděl jsem a začal jsem opravdu hodně červenat. Byl jsem rudý jak... Prostě hodně rudý. Doufal jsem, že si toho nevšimne. 

,,Ne to nejsi!"řekl jsem rázně a objal ho. Myslel jsem, že to pomůže, ale co jsem pak ucítil. Musel jsem se tomu uchechtnout.,,Ty seš ale úchylák."vysmál jsem se mu.

,,Já za to nemůžu." začal jsem se červenat. No mohlo se to snad stát v horší situaci? Já totiž myslím, že ne.

,,A kdo za to může?"zeptal jsem se ho. Fakt mě zajímalo nad čím přemýšlel.

,,Ty"odpověděl jsem a ušklíbl jsem se na něj. Doufal jsem, že teď řekne něco typu 'tak pojď na to' nebo něco se stejným smyslem. Opravdu jsem ho chtěl cítit v sobě.

,,Tak to bych ti s tím měl i pomoct že?"zeptal jsem se ho nadrženě a olízl jsem si rty. Fakt jsem ho chtěl. Počkat co to melu?! Od kdy jsem buzna ty vole?!? No... už se asi stalo.

Zamrazilo mě, když řekl co jsem chtěl. ,,Hmmmm... asi ano."pousmál jsem se na něj stydlivě. Ono to asi fakt vyjde.

,,Tak pojď"vzal jsem ho jako princeznu. Přišel jsem do pokoje opatrně ho položil na postel a zavřel dveře. Vím, že to nebylo nutné, ale jen tak z principu. Přišel jsem k němu a začal ho vášnivě líbat.

Než jsem se nadál, ležel jsem na posteli a nade mnou se skláněl Ken. Polibky jsem mu s chutí oplácel, i když jsem to moc neuměl. Ale snažil jsem se! Začal jsem se pod ním chvět, jak jsem se nemohl dočkat toho co přijde.

Začal jsem mu stahovat tričko. Stáhnul jsem mu ho a začal mu pusou opečovávat bradavku, zatím co jsem se o tu druhou začal starat prsty. 

,,Mhhh"začal jsem mu vzdychat do polibku. Bylo to naprosto úžasné. Začal jsem mu alespoň jezdit rukama pod tričkem. Alespoň trochu víc jsem mu toho mohl dopřát. Pak mě ale něco napadlo. Pohnul jsem nohou a začal jsem mu kolenem tlačit na rozkrok.

,,Ahhh"zavzdychal jsem, když mi zatlačil kolenem na rozkrok. Začal se mi pomalu stavět. Rozhodl jsem se tedy, zajít o kousek dál. Začal jsem mu stahovat kalhoty. Sundal jsem mu je a hladil ho přes boxerky. 

,,Ummm"snažil jsem se zadržet vzdychy. No... moc mi to nešlo. Začal jsem mu také stahovat triko. Stahl jsem mu ho a ten pohled byl prostě úžasný. Měl tak vypracované tělo. Umm pohled k nezaplacení. On se začal červenat jůůů. Vypadal roztomile, když se červenal.

Stáhl mi tričko a já se začal červenat. Nééé červenání néé. Nenávidím ten pocit rudnutí, i když jsem nikdy moc nečervenal. Neměl jsem důvod. Už jsem mu stáhl i boxerky a začal jsem mu pomalu rukou dělat dobře. Ten jeho pohled a jeho vzdychy to bylo prostě k nezaplacení. Cítil jsem se úplně úžasně. Přestal jsem mu honit a vzal jsem si ho do pusy. Ze začátku jen špičku, ale pak jsem si ho vzal celého.

Rozvzdychal jsem se na celý dům. Cítil jsem se naprosto úžasně a ještě líp, když si mého kamaráda vzal do pusy. Opravdu jsem asi nemohl vzdychat více. Z té slasti jsem i zapomněl jezdit mu kolenem po rozkroku... Snad mu to nevadí.

Začalo mu v něm pulzovat a mě bylo jasné, že už za chvíli bude tak jsem mu přestal kouřit a začal jen sát. Chvíli poté se mi udělal do pusy. To byla celkem rychlost. Pousmál jsem se v duchu. Ale stále jsem nebyl uspokojen já. Vrazil jsem mu tedy do pusy dva prsty.,,Nasliň je!"rozkázal jsem mu.

,,Ahh Kene! Kene! Bu-du!"upozornil jsem ho a udělal se. Nikdy jsem neprožil tak úžasný orgasmus. Bylo to něco neuvěřitelného. Právě jsem v posteli s mým do nedávna úhlavním nepřítelem. Zamyslel jsem se. Když mi strčil prsty do pusy neváhal jsem a naslinil je.,,Dobhý"zamumlal jsem a on vytáhl své prsty z mé pusy.

,,Můžu?"zeptal jsem se. I když jsem byl opravdu hodně nadržený, stále jsem byl opatrný, abych mu neublížil.

,,Ano"přikývl jsem. Hned po mé odpovědi se mě zmocnila nejistota, ale snažil jsem se to na sobě nedát znát.

,,Dobře" pousmál jsem se a vrazil do něj dva prsty. Chvíli jsem čekal než si zvykne, a pak jsem s prsty začal různě pohybovat od sebe, abych ho co nejvíce roztáhl, aby ho to tolik nebolelo.

,,Ummm"zaúpěl jsem bolestí a začaly se mi hrnout slzy do očí, ale po chvíli to už tak zlé nebylo. Vlastně jsem si to už i docela užíval.

Nemohl jsem si nevšimnout, jak zaúpěl bolestí, ale pokračoval jsem. Když jsem si myslel, že už je dostatečně připraven, vysunul jsem z něj prsty, nasměroval jsem svého kamaráda k jeho otvoru a začal ho do něj pomalu tlačit.

Když ze mě vyndal prsty opět jsem znervózněl... Když ho do mě zasunul rozbrečel jsem se bolestí. Bolelo to opravdu hodně, ale chtěl jsem to vydržet.

,,Mám přestat?"zeptal jsem se ho. Chtěl jsem ho... opravdu moc jsem ho chtěl, ale kdyby s tím nesouhlasil, přestal bych.

,,Ne nepřestávej!" Přikázal jsem přiškrceným hlasem. Už jsem si začínal zvykat. ,,Už můžeš."oznámil jsem mu a čekal.

,,Dobře"přitakal jsem a začal jsem pomalu přirážet. Ze začátku to šlo celkem těžko, ale pak to začalo pomalu lépe klouzat.

Mé ze začátku bolestné steny se pomalu začaly měnit ve steny slastné, a když dorazil na mé citlivé místo to byly už jen a pouze slastné steny. Vzdychal jsem na celý dům. Myslím, že to mohli slyšet i sousedé. Ačkoliv jsem se snažil, aby to slyšet nebylo. Začal jsem spolupracovat a přirážet proti němu.

Oba jsme sténali slastí a začal jsem se blížit k vrcholu. Snažil jsem se vydržet co nejdýl, ale když se on udělal udělal jsem se hned do něj, svalil se na postel vedle něj a snažil jsem se vydýchat orgasmus. To bylo prostě úžasné.

Když jsem se udělal Ken se svalil vedle mě. Teď mě přepadla nervozita z toho, že jsem pro něj jen levná kurva, takže jsem si řekl, že to zkusím. ,,Miluju tě!"teď se dozvím, jak na tom jsem.

Taky tě miluji"odpověděl jsem mu.

################################

Tak... tady by byla další kapitola. Doufám, že se líbila, a že vám nevadí, že byla takto opožděná.Tak to by ode mě bylo vše a loučím se zatím zdarec ;) ;) :)

Hvězdičky a komentáře s vašimi názory mě potěší... ;) :)

I don't wan't to hurt you {yaoi}Kde žijí příběhy. Začni objevovat