Ghost Adventures - Louis

724 25 22
                                    


Oké een hele hoop info vooraf:

Jay, is niet Johanna, de moeder van Louis, maar een man van dat Ghost Adventures team.

Zak, spreekt je uit als Zack.

Dit gaat niet over Louis die probeert contact te maken met zijn overleden moeder!

Ghost Adventures is een echt programma.

De Spirit Box en Ovilus III, bestaan ook echt.

Ovilus III, is de Ovilus 3, maar dat vond ik stom staan.

En sommige dingen zijn in het Engels, omdat het in het Nederlands heel stom klonk xD.

Dat was het denk ik xD.

Pov Niall

We hebben nu anderhalve maand vrij en zijn voor die anderhalve maand naar onze vakantievilla in Los Angeles gegaan. Dat huis is echt geweldig, dus we hadden meteen besloten om daarheen te gaan.

Er zijn al twee weken van die anderhalve maand voorbij, dus eigenlijk hebben we nog maar een maand vrij. De afgelopen weken hebben we echt niets nuttigs gedaan. We hebben alleen maar op de bank gehangen en tv gekeken.

We zijn verslaafd geraakt aan de serie 'Ghost Adventures'. Er was toevallig een aflevering van op tv twee maanden geleden, dus toen gingen we dat kijken. En na die aflevering zijn we seizoen 1 op gaan zoeken om alles te gaan kijken.

We geloven echt niet alles wat er daar gebeurd, want het is en blijft tv, maar het is gewoon een leuke serie. Sommige dingen zijn wel geloofwaardig. Ik geloof namelijk echt wel dat geesten bestaan.

Maar sinds een paar dagen geleden vinden we 'Ghost Adventures' ineens een stuk geloofwaardiger. Er gebeuren namelijk ineens allemaal vreemde dingen in ons huis. Natuurlijk probeerde we eerst een logisch verklaring te zoeken. Maar er is nu al zoveel gebeurd, waar geen logische verklaring voor is, dat we toch beginnen te geloven dat er misschien een geest in ons huis zit.

Dagelijks gaat de deur ineens langzaam open of wordt de deur juist hard dichtgeslagen. We horen heel vaak iemand op de trap lopen en als we dan gaan kijken, is er niemand. We horen geklop op de muren en voetstappen. En dingen in ons huis verplaatsen ineens.

Ik vind het zelf alleen maar gaaf dat dit gebeurd. En ik zou het nog gaver vinden als we echt een geest in huis hebben. Als het dan tenminste een goede geest is. Niet zo'n enge geest, zoals we in 'Ghost Adventures' wel eens zien, die mensen aanvalt.

"What the f*ck." Scheld Louis ineens. We kijken hem verbaast aan. "Ik voelde iets op mijn rug en het brand nu echt." Zegt hij. Louis doet zijn shirt omhoog en we zien allemaal drie krassen over zijn rug lopen, alsof iemand met zijn of haar nagels over Louis' rug gegaan is. Harry maakt er een foto van en laat het aan Louis zien. "Wat de hel?" Scheld Louis nu weer. "Ik ga contact proberen op te nemen met die gasten van 'Ghost Adventures'. Ik wil weten wat er hier aan de hand is." Zegt Louis. Ik ben meteen enthousiast, want ik wil echt heel graag contact maken met deze geest.

Pov Louis

Een week nadat ik die krassen op mijn rug had, komen Zak, Aaron, Billy en Jay van 'Ghost Adventures' bij ons thuis. Binnen twee dagen had ik contact met hen en ze vonden het geen probleem om langs te komen. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

We stellen ons allemaal aan hen voor en zij stellen zich aan ons voor en dan gaan we op de bank zitten. "Kunnen jullie precies vertellen wat er allemaal gebeurd is?" Vraagt Zak. We knikken allemaal en Zayn verteld: "Sinds anderhalve week geleden ofzo, gebeuren er allemaal rare dingen. Het begon met de deur die ineens heel langzaam open ging. We zijn meteen gaan checken of dat door de wind kon komen, maar alle ramen zaten dicht. En vanaf dat moment gebeurde dat steeds vaker. Soms wordt de deur juist ineens heel hard dicht geslagen. We horen steeds iemand op de trap lopen, maar er is dan helemaal niemand. We horen voetstappen op zolder. Er verplaatsen of vallen dingen zonder dat iemand iets doet. En we horen steeds geklop op de muren."

One Direction One ShotsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu