פרק 9

89 16 13
                                    

חלק מהסוף של הפרק הקודם :
הייתי בחדרו של סטפן והוא היה נראה כזה יפה והיה שם מלא דברים מעניינין , אוספים , ספרים וחפצים עתיקים .
אני עובר דרך הכל , מתקרבת לשולחנו ורואה ... , לא זה לא יכול להיות .... מה ? איך ? סטפן נכנס לחדר והוא היה מופתע ואני גם כן מהנראה , כנראה הוא לא רצה שאני אראה את מ שראיתי ...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
"אמ... אני יסביר לך הכל .." אמר סטפן עם פרצוף ובואס ונשימה עמוקה .
"למה על העיתון הזה יש תמונה שלך משנת 1895!?" שאלתי את סטפן באי הבנה בזמן שאני מחזיקה את העיתון בידי .
" זה לא היה אמור להיות פה..אמ פפפ. אני לא .. אני ..." אמר סטפן בזמן שעצרתי את דבריו .
"מה סתומרת לא היה אמור להיות פה ?!" לא הבנתי כלום , איך הוא חיי יותר ממאה שנה ונשאר כזה .. צעיר ו...
"תקשיבי , אלנה , אני אספר לך הכל אבל , תבטיחי לי לא להיבהל אוקיי ?..." אמר סטפן באי רצון .
"מי אתה ??!" שאלתי אותו בקול ברור .
"אלנה , אני לא..." ניסה להגיד סטפן בזמן שעצרתי אותו .
"מי אתה !" שאלתי בכעס .
"אני , אני ערפד אלנה ..." אמר סטפן וניסה להתקרב אלי .
"אל תגע בי ! " אמרתי לעברו וירדתי למטה כדי לצאת מביתו , כל הזמן הוא הסתיר את זה ממני ! , הוא כמו קרול ! הוא רוצה לפגוע בי בגלל זה הוא התקרב אלי ! .

"אלנה חכי שניה ! אני לא רוצה לפגוע בך ! " צעק סטפן בזמן שרץ אחרי .
יצאתי מביתו בהתחלתי טיפה לבכות , למה כל האנשים שקרובים אלי באיזה שהוא מצב תמיד היה משהו שיהרוס ....
"אלנה ! אלנה ! " צעק לי סטפן בזמן שפשוט ברחתי ממנו , הייתי בשוק עצום . אני התאהבתי בו וכל מה שהוא סיפר על עצמו היה שקר !

נקודת מבט סטפן :
לא ! לא ! לא ! זה לא היה אמור לקרות עכשיו ולא היום , איך לעזעזל העיתון הזה הגיע לחדרי , בכוונה הסתרתי דברים כאלה שהיא לא תדע, לא עכשיו ! .
זה דיימון !! הלכתי לסלון בזמן שדיימון שתה
הלכוהול .

"זה אתה אע ! , למה עשיתה את זה , ביקשתי ממך לעזוב אותי !. צעקתי לעברו בחוזקה וזרקתי את כוס ההלכוהול לקיר .

"היא בכל זאת הייתה יודעת , אז אל תעשה פרצוף מופתע אני פשוט הקדמתי את התהליך ." אמר דיימון באיזי כי היה שיכור .

"ביקשתי ממך לעזוב אותי ! אל תתערב לי בחיים , מאז שהרגתה את כל המשפחה שלנו עכשיו את הרוצה גם להרוס לי !?! " צעקתי .

"סטפן , סטפן , סטפן ...
הייתה עם אישה אחת ועכשיו אתה רוצה להיות עם האלנה זאת שדומה לה כמו שתי טיפות מים... כי לפני שנה אמרתה שאתה שונא את איזבל ... בחירת האישה שלך לא ממש מראה זאת ." אמר דיימון .

"אל תעביר נושא !" צעקתי .

"אני חושב שאין לך עוד מה להגיד את חשבתי בו נדבר על קת'רין ,
היא הייתה אהבת חייך עד הרגע שבו היא הפכה אותך לערפד , כמובן שאתה שונא אותה על כך אבל !
יש פה משהו ממלוכלך , תנחש מה !" אמר דיימון בזמן שישב על כורסה ודיבר כמו פילוסוף .

"אלנה ..." אמרתי לו ביאוש כי לא היה לי כח לדבריו .

"בדיוק , ותנחש למה !
אחרי כלכך הרבה שנים של שנאת קת'רין ומעקב אחרי אלנה לא נשמע מוזר ?
בחירת האישה שלך אומר על כך שלא שחכתה אותה.." אמר דיימון .

"אני יזכיר לך שגם אתה הייתה מאוהב בקת'רין אפילו יותר ממני , ובגלל זה רציתה שאלנה תדע הכל עכשיו , אתה רוצה ש..." דיימון עצר את דבריו .

"אנחנו לא מדברים על קת'רין אלה עליך סטפן ,
כל הדברים שעשיתה למענה , אפנטתה את אחיה שירגיש טוב עם עצמו , גרמתה לה... " עצרתי את דיימון כי לא היה לי כח לשמוע אותו .

סוף נקודת מבט .

הגעתי לביתי השעה 3:40 , אני בבכי ובצער רב חושבת על סטפן , כל מה שהיה וכל מה שהוא אמר לי היה שקר !
לא היה לי זמן לחשוב אליו גם לא מגיע לו ,  מחר אנו קוברים  את אבא ... עוד משהו עצוב. ,כל החיים שלי זה רצף של אכזבות ועצב , וכל זה מגיע לי ? דפקה לי ?
לפחות אחי מרגיש יותר טוב , הוא התגבר קצת על הכל ואני מנסה ומנסה עד ששוב בכל חוזר לקודמו .

זהווו זה פרק 9 מקווה שאהבתם .
תשאירו תגובות והצבעות .
ממשיכה ב 5 הצבעות ו10 תגובות כמו תמיד אוהבת המוןן 🐇😂

VAMPIRE DIARIES Where stories live. Discover now