פרק 12

88 10 5
                                    

היושש, אז סליחה שמלא , מלא זמן לא העלתי  פרק כי היה לי לחץ הלימודים , חוסר השראה ובאמת רציתי לכתוב משהו מעניין ולא משהו כזה מתאמץ ולא מושקע אז הנה פרק חדש , חשבתי עליו מלאא זמן והנה ...
ותודה רבה על 300+ קוראים עוד מעט 400 אז פליזזז תקראו 😘😘 אוהבת המוןןן.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
חלק מהסוף של הפרק הקודם :
אני רציתי להסיע את סטפן לביתו והוא הסכים .
אנחנו הולכים לעבר המכונית פתאום אני רואה !...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אני רואה שקרוליין נכנסת למכונית שחורה , יוקרתית אבל זאת לא הייתה שלה , אני מכירה את המכונית שלה , היה לי פרצוף מסוקרן והתקרבתי קצת למכונית הזאת וראיתי את אח של סטפן , דיימון !
קרוליין ודיימון נסעו ואני רואה דרך החלון שדיימון עושה לי חיוך גדול לצד ונוסע .
אני מתחילה ללכת במהירות לכיוון של סטפן וראיתי שגם מבטו היה המום ומבולבל .

"סטפן... דיימון נוסע עם קרוליין ..." אמרתי לכיוון של סטפן ופרצופי היה מודאג אפילו לא במודע ממה , פשוט דיימון היה נראה מאיים אז אמרתי את זה ככה .

"בואי ! " צעק סטפן ולקח אותי למכונית שלי .
"תנסעי לביתי , מהר !" צעק סטפן בלחץ ואני בפרצוץ מובהל ותמים לא מבינה מה קורה .
"סטפן, מה קרה !" צעקתי לעבר סטפן והתחלתי לנסוע .
"לא סיפרתי לך את זה עדיין אבל דיימון גם ערפד ואם לא נגיע בזמן הוא יכול ... לנשוח אותה ו... היא תוכל למות אם הוא לא יפסיק לשתות את הדם שלה " בפרצופי נהיה הלם , גם דיימון ... גם הוא ערפד ?... זה פחות הפתיע אותי כי הוא נראה רוצח ...
"הכל היה איתה בסדר ???" שאלתי את סטפן ובעייני רואו שמאוד דאגתי לקרוליין .
"אל תדאגי ... " אמר סטפן ושם את ידו השמאלית על רגל ימין שלי וקצת נרגעתי .
הנסיעה הייתה הרוב  הייתה שקטה אבל שינו מבפנים היינו בלחץ מטורף אני על קרוליין וסטפן על דיימון , ידעתי שהם ביחסיםלא הכי  טובים , ראו את השנאה בעייני סטפן ... מה עשה דיימון כדי לקבל את השנאה זאת ?
הגענו לביתו הגדול של סטפן ויצאנו מהמכונית ורצנו פנימה , פתחנו את הדלת וראינו את דיימון יושב בספא שבצבע חום כהה נראתה ישן, דיימון קרא ספר וסטפן התחיל לדבר ...

"איפה קרוליין , דיימון " אמר סטפן והתקרב לאט לאט לדיימון .
"אע , מה אתה דואג .... היא בבית בקשה שאני יסע אותה והסכמתי " אמר דיימון ועשה לי שלום קטן עם היד ואת החיוך שלו לצד , עשיתי פרצוף מתעלם והוא שוב בהה בספר .
"דיימון , בוא שנייה למעלה , אלנה תשארי פה אני עוד מעט בא ..." אמר סטפן וראיתי את פרצופו , לא היה משהו ...
דיימון קם מהספא ועלה למעלה במהירות  וסטפן אחריו .

השיחה בין דיימון לסטפן :
" מה לא מובן במה שאמרתי אע! תעזוב . את . החיים . שלי .בשקט .!!"

"מה אסור לי להסיע משהיא יפה , חכמה בערך... , חברה של אלנה ..."

"הנה ! בדיוק ! חברה של אלנה . מה אתה רוצה ממנה אע דיימון !"

"כלום... אני פשוט נהנה  . תנסה גם .. זה כיף"

" אתה רוצה לעשות משהו נכון ?
מה עוד !
אלנה יודעת שאני ערפד , מה אתה עוד רוצה !"

"אגב , גם אלי היא יודעת נכון ?..
כן... למה שסטפן שלנו יסתיר את זה הרי אתה רוצה שהיא תפחד ממני "

"כן ! כי אתה מפלצת !"

"גם אתה הייתה "מפלצת " כמו שאת קורא לי  לפני .. כמה שנים?... 10/15? "

"כן ! אבל לפחות אני הפסקתי עם זה , לא כמו אתה ! אתה רק הורס לי את החיים !"

"אני רוצה לשפר לך את החיים , אתה לא מבין ?
איך אתה רוצה להגן על אלנה מקרול או מי שזה לא היה בלי כח אע ?
תשתה דם של אנשים ותהיה יותר חזק "

"זה בחיים לא יקרה ..."

"טוב , כשקרול ירצה להרוג את אלנה אל תפנה אלי לעזור לך  הבנתה ?"

סיום שיחה .

ראיתי שדיימון יורד ואחריו סטפן , דיימון בחיוך וסטפן בכעס , ממש רציתי לדעת מה קרה ועל מה הם דיברו , שמעתי קצת צעקות אבל לא כזה הבנתי על מה הם מדברים .
"אלנה , קחי זה מתנה ממני שרשרת , תנדי אותה זה ממש חשוב אוקיי? " אמר סטפן ואני לא הבנתי מה קורה וידר שמתי את השרשרת אלי , לא היה לי זמן אפילו להגיד משהו
סטפן לקח את היד שלי והוביל אותי החוצה , לא הבנתי מה הוא עושה וניסיתי לעצור אבל לא הצלחתי , הוא פשוט הושיב אותי במכונית וחגר .

"סטפן.. מה את העושה " שאלתי אותו באי הבנה ממה שקורה .
"תסעי הביתה , נדבר מחר אוקיי ?' אמר סטפן ופשוט הלך לביתו ואני עדיין לא מבינה מה קורה .

"מה , סטפן ! " צעקתי אבל הוא לא אמר דבר .
נסעתי הביתה וחשבתי ... הוא כועס אלי ? על מה הם דיברו שזה ככה מכעיס את סטפן ?
הרבה שאלות עברו בראשי ולא מצאתי תשובה אחד לכל השאלות שהיו לי .

זהו חלק ראשון של פרק 12 מקווה שאהבתם ותעשו לי תגובות עם באלכם כי זה מראה לי שאנשים באמת אוהבים לקרוא את הסיפור 😗😗😗😗😗

VAMPIRE DIARIES Where stories live. Discover now