פרק 7:

126 17 10
                                    

חלק מהסוף של הפרק הקודם :
"זה לא יכול להיות ! אני לא יכולה לאבד גם אותו סטפן , אתה מבין??!! " התחלתי לבכות ושמתי את ידי על ראושי בזמן שסטפן חיבק אותי ואמר שהוא לא ירגע עד שלא נמצא אותו זה נתן לי ביטחון ותקווה  כי סטפן היה מראה חזק ואמיץ מאוד .
~~~~~~~~~~~~~
נסינו להתקשר אל מייק אבל הטלפון לא היה זמין , הייתי בהיסטריה , כלכך פחדתי שמשהו יכול לקרות לו , הייתי בלחץ , אולי קרול חטף אותו !? חשבתי על זה מלא וגם אמרתי את זה ובאמת האמנו לזה .
לא התקשרנו למשטרה כי סטפן עצר אותי הוא אמר שאם אני אתקשר יתחיל באלגן , הוא הציע לחכות עוד קצת אולי הוא יצא לאנשהו ? אולי אני סתם דואגת ...
אחרי שעה וחצי אני וסטפן שומעים דלת נפתחת וממש קיוותי שזה מייק , רצתי לעבר הדלת ואני רואה את מייק מוריד אוזניות ומוריד נעליים , רצתי לחבק אותו כלכך דאגתי לו ! לסטפן נהיה חיוך על הפנים ... הוא כזה חמוד אלי .
"אומיגאד מייק איפה הייתה?!" צעקתי עליו אחרי חיבוק .
"מה יש לך , עשיתי הליכה .." אמר מייק וישר הלך לעלות לחדר .
"כן.. שעה וחצי הליכה ..." שאלתי בזמן ששפתי היו לצד כי חששתי ...
"כן , מה הבעיה " אמר מייק וניכנס לחדרו .
אני וסטפן היינו בסלון וכלכך שמחתי שהכל בסדר עם אחי .
"אני לא מאמינה .. תודה לך .. ❤" אמרתי לסטפן עם חיוך גדול על פני .
"אין בעד מה .. אם תרצי משהו אני תמיד פה אוקיי?" אמר וליטף לי את הגב...
"כן.. אממ חח , טוב אז... נדבר מחר ?"לא ידעתי מה להגיד הייתי מובכת מהסיטואציה .
"כן בטח..., הנה הטלפון שלי למקרה חרום או סתם תרצי לדבר עם מישהו .." אמר סטפן ונעמד ליד דלת היציאה .
"ביי" אמרתי והאו סגר את הדלת .
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
נקודת מבט סטפן:
יצאתי מביתה של אלנה , והיא כלכך עמוקה בדבריה וישרה , כבר כשנה אני עוקב אחריה ומגן עליה ככל שאפשר מבלי שהיא תדע מקיומי , אבל אני הייתי חייב להכיר אותה .
לא הבנתי למה קרול לא עושה כלום לאלנה ומייק , זאת הייתה התוכנית שלו לנקום לא?
לפחות בביתם הם מוגנים , קרול לא יכול להכנס בלי רשותם .
אני אפנטתי את מייק להיות שמחר יותר ולחיות מחדש , משבר כזה רציני כבר לא היה מחזיק ... ואלנה ...אני מרגיש שאיתה אני חיי ורואים שהיא מרגישה את אותו הדבר כלפיי.
אחרי שאלנה סגרה את הדלת , הלכתי לביתי .
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
מחר אנחנו קוברים את אבא שלנו ..
אני לא מרגישה כלום כי לא באלי להרגיש כלום , התעייפתי להיום.
פשוט רציתי לישון ולשכוח מהכל , סטפן הוא כזה אמיתי וזה מה שאני אוהבת אצלנו , אני שמחה שהוא הופיע בחיי .

אני מצטערת שהפרק היה קצת פשוט מאוחר ואני לא מרוכזת אבל הבטחתי פרק , מחר יעלה פרק חדש אם היו 15 תגובות ו7 הצבעות
לילה טוב ❤❤❤
@
#AItEnding
#justwritelt

VAMPIRE DIARIES Where stories live. Discover now