Urmatoarele zile nu am mai mers la scoala ,i-am spus domnului diriginte ca ma simt rau,sunt ca moarta si nu vreau sa ma vada toti asa si mai ales Toni ,nu vreau sa rada de mine si sa se satisfaca ca ma facut sa sufar. Sunt o fire puternica si mereu vesela dar acum nu mai pot nu am putere.
A trecut o saptamana de cand l-am vazut pe Toni cu roscata aia.....
Merg la scoala impreuna cu Liam ,astazi a spus ca ma duce el cu masina,nu vreau sa conduc si nici sa merg cu bicicleta ...vreau sa ma duca cu masina bunul meu prieten.
Liam: Esti bine scumpo,ma intreaba el cu un zambet fals pe fata..
Eu : Da,multumesc Liam..vi dupa mine la 1,bine...il pup si ies din masina..
Liam e impreuna cu Beea ,sunt fericiti si ma bucur entru ei,sunt foarte frumosi si se iubesc,si nu le pasa de restu,sunt foarte fericita pentru ei.. Fat-frumos al meu de ce nu e asa..undeee eee (( .. ma plang eu...
Toni pov :
De luni,azi e o saptamana de cand nu am mai vazut-o pe Anylla,frumoasa blonda..da mi-am dat seama ca am gresit ca nu i-am scris dar de ce nu a venit la scoala,oare s-a intamplat ceva..spunt un prost !
Merg la prima ora de mate cu dirigu.
Intru in clasa si zambesc ca un tampit. Frumoasa blonda vorbeste cu prietena ei bruneta , ma uit de sus in jos si nu vad ca are ceva,atunci de ce a stat acasa,ce a patit ...?
Merg in banca si ma uit la cele doua mai ales la blonda mea.Blonda mea ,ce frumos suna..WFTTT TONII..taci!
Dirigu intra in clasa si ne da cateva exercitii..o scoate la tabla pe frumoasa blondina si acum o observ mai bine,era slaba dar acum e mult mai slaba,a slabit iar fata,e acoperita de machiaj dar se observa ca e trista si iar cearcanele arata oboseala si lipsa somnului .Cel mai mare prost din lume se numeste..TONI!
Any pov :
Dirigu ma scoate la tabla dar nu am nici un chief nu vreau nimic,se uita la mine lung si imi da un exercitiu..dupa cateva secunde in care l-am rezolvat mi-a multumit si a spus sa merg la locul meu.
Ora s-a terminat destul de repede dau sa ies afar din clasa dar sunt intrerupta de o voce groasa :
- Anylla, vreau sa vorbesc cu tine.
Ma intorc inspre el si mimez un zambet,imi face semn sa ma asez jos si scoate totii copii afar din clasa.Se intorce inspre mine si se aseaza pe scaunul din fata mea.
-Ani,ce ai patit,spune , imi prinde mana in a mea si imi zambeste dulce.
-Nimic,am avut o stare proasta,m-am simtit rau..spun eu uitandu-ma in jos spre podea.
-Ani,nu trebuie sa ma minti,spune si imi ridica fata dinspre podea.Ai incredere in mine,te pot asculta si ajuta,doar spune-mi.
Nu am mai spus nimic si am inceput sa plang,m-a cuprins in bratele sale musculoase si mi-a mangaiat parul.Mi-a spotit in ureche,,Totul e bine,gata’’
Dupa ce m-am calma mi-am radicat capul de pe pieptul sau.
-Imi...imi cer scuze..m-am sters la ochi si m-am ridicat de pe scaun.
-Ami,ai vorbit cu parintii tai ?
-Nu,nu,nu ..va rog nu vreau sa afle,ei sunt plecati de 2 saptamani si au multe pe cap,va rog.spun eu uitandu-ma in ochii profului. E atat de bun ,oare de ce ma ajuta si il intereswaza atat de mult...
-Bine,nu voi spune nimic,stai linistita dar, sa sti ca eu sunt aici sa te ascult cand ai nevoie,bine..spune si ma strange in brate.Ii cuprind spatele si il strang ,apoi neasteptat ma pupa pe frunte.
Imi iau la revedere si ies din clasa mergand spre baie pentru a ma sterge iar apoi la cursuri.
A trecut repede si testul de la limb engleza,si am pornit spre iesirea din scoala impreuna cu bruneta mea.
-Drga mea, sa ma suni daca e ceva ,bine..spune , ma imbratiseaza si ma pupa pe obrazul stang.
-Bine,soptesc eu si o pup si eu si pornesc spre casa.
Merg singura spre casa deoarece i-am zis lui Liam ca vreau sa fiu sigura.Merg si ploaia isi face aparitia dintr-o data. Ciudat era cald si soare.
O masina alba s-a oprit in dreptul meu.Nu o bag in seama si imi continui drumul. Masina merge in drept cu mine si geamul negru dispare instantaneu lasand un chip familiar iesind la iveala.Era..Zaynnnnnnnnn..nu pot sa cred,fratele meu a venit sa ma vadaaaa,,domane ce dor imi era de el. A iesit din masina ,ploaia udandu-l tot.
-Zayn,cat ma bucur,ce dor mi-a fost de tinee..spun si il strang tare in brate si am inceput sa plang...
-Printesa mea,totul e bine,sunt langa tine,te iubesc..spune si ma saruta pe frunte...Continua: Haide sa mergem acasa ca suntem leoarca.spune si incepem sa radem.
Zayn ...? Imi e prieten,tata ,mama si mai ales frate,e un baiat deosebit si nemaipomenit de minunat. Il iubesc enorm si mi-a fost dor de el,i-am simtit lipsa chiar daca nu a trecut atat de mult timp ca altadata, dar intamplarea nefericita dintre mine si Toni ,a facut mai mare dorul pentru fratele meu.
TONI POV.:
Am vazut-o cum a iesit din scoala si am pornit pe urmele ei,trebuie sa vorbesc cu ea,mai ales ca ploaia incepe si ea merge pe jos..sa nu raceasca.
Am mers in spatele ei dar,o alta masina alba o urmarea . Mi-am facut grij asa ca am acelerat si am mers in spatele masinii mult mai repede . Cand sa opresc masina alba a oprit inaintea mea si a lasat la vedere un corp bine facut . A mers spre ea si a imbratisa-o. Ea era fericita,oare cine e el..cine e...? Cu acest gand am ramas in minte de cand am vazut ca s-a urcat in masina lui si au plecat.
Am ajuns acasa si m-am traantit pe pat uiandu-ma la perete si gandindu-ma la ea.
Any pov :
Am ajuns acasa ,am mancat si ne-am pus amandoi in pat cu cate o cana de ceai. Zayn a ajuns mai devreme acasa astfel ca a vorbit cu Maria,mama si tata tot nu au ajuns inca acasa. Am stat in pat si am inceput sa vorbim. Dupa multele prostii si aventuri de ale lui povestite a urmat randul meu...
Eu : Tac...nu zic nimic si ma uit spre patura ,stiind ca imi vor aparea stropii de nefericire..
Zayn imi ia fata in mainile lui si se uita trist spre mine..
Zayn: Printesa mea,ce sa intamplat ? spun el ingrijorat..
Eu:..nimic...
Z: Cum nimic printes’o,uite-te la tine..esti un iepuras ploat..si am inceput amandoi sa zambim...
El continua : E vorba de un individ,asai..?ma intreaba el ingrijorat...
Eu..aham...
Z:Ce sa intamplat ..
Eu :Dragostea..spun trista ,curgandu-mi cateva lacrimi amare.
Si am inceput sa ii povestesc totul..din prima zi pana in ultima...azi..nu am secrete fata de el..e totul pentru mine.. <3
Z : Nenorocitu..de il vad il omor cu mainile mele..cum sa imi fata printesa sa sufere..mama si tata stiu..
Eu : Nu,e baiatul prietenilor lor vechi..
Z : Degeaba ei sunt destepti daca au un baiat prost..zice el si am inceput sa rad..Asa razi dovlecelul meu frumos..spune le si ma strange in brate...
Ne-am mai amintit prostii facute in copilarie si am adormit amandoi ,eu stand la pieptul lui..
***DIMINEATA***
-Buna dimineata raza mea de soare,ma trezeste Zain dandu-mi o cana de ceocolata calda..
-Buna dimineata frumusete,spun si iau o inghititura din ceocolata .
-Nemaipomenit si il imbratisez..nu am dormit atat de bine de muuuult timp.
-Printesa mea,haide la masa...
Ma ridic din pat si mergem amandoi sa luam micul dejun.
Am mancat toti,si mama si tata si Zain,o familie fericita.II iubesc <3
-Astazi te voi duce eu la scoala,spune scumpul meu frate zambindu-mi
-Atunci,haide sa plecam..spunt in intarziere.
Merg repede ma imbrac ma spal pe dinti imi iau geanta si merg la scoala.
In masina am vorbit tot despre ale noastre,prostiile noastre.. :D )
Am ajun..
-Vin dupa tine,ma informeaza el,la cat?
-Bine,o sa te sun..fuggggg..te iubesccccc..il sarut pe obraz si fug spre clasa..
Am ajuns in clasa si am vorbit cu bruneta mea. I-am zis de venirea fratelui meu si tot ce am facut..Aveam literatura iar profesoara a intrat in sala de clasa .
Profesoara isi tinea ora cand pe la jumatatea orei se aud 2 batai in usa..pe ea intra....Media: I and my brother 💗💗💗