1

570 15 32
                                    

Pov Harry

"Doe je voorzichtig?" Vraagt mijn moeder. Ze moet voor haar werk een week weg en ik blijf alleen thuis. Ze is nogal bezorgd, maar come on. Ik ben 17, ik kan heus wel voor mezelf zorgen.

"Ja mam. Het komt allemaal goed. Nu opschieten, anders mis je je vlucht nog." Mijn moeder kust me nog snel op mijn voorhoofd voor ze haar koffers pakt en ze in de auto legt. "Ik zal proberen elke avond te bellen. Misschien dat Gemma nog komt in het weekend. Ze heeft het druk met haar studie, dus ik weet het niet. Ik zie je over een weekje Hazz." Ze zwaait nog een laatste keer en dan is ze echt weg. 1 week lang alleen thuis. Wat ga ik eens doen?

Ik plof op de bank en pak mijn laptop erbij. Ik ga naar omegle en start met chatten. De eerste heeft zijn camera aan. Het is een meisje, ongeveer even oud als ik ben.

Stranger: Hi

You: Hayy

Stranger: Hoe gaat het?

You: Goed met jou :)

Stranger: Ik verveel me. Zin om iets leuks te doen? ;)

Stranger: Het is heet hier in Engeland vind je niet? ;)

Ze trekt haar vestje uit. Meteen klik ik haar weg. Dit soort gesprekken hoef ik niet. Ik kijk naar de volgende chat die in beeld komt. Ik zet mijn webcam uit als ik zie dat de andere hem ook uit heeft.

Stranger: Hi stranger:)

You: Heey

Stranger: Hoe gaat het?

You: Goed met jou?

Stranger: Toppie :)

You: Ben je een jongen of een meisje?

Stranger: Jongen, en jij stranger?

You: Me 2

Stranger: Heb je een naam of moet ik je stranger blijven noemen? ;)

You: Ik vind stranger wel leuk eigenlijk :)

You: Joking. Ik ben Harry. En jij?

Stranger: Louis ;)

You: Je stuurt wel heel veel knipoogjes zeg

Stranger: Who cares. I know you love it ;)

You: True. Ik moet gaan. Heb je iets van social media waarop ik je kan toevoegen? Je lijkt me aardig en ik wil graag nog eens met je praten :)

Stranger: Tuurlijk. Mijn kik is LouisHx

You: Ik stuur je straks een berichtje. Bye x

Stranger: Ohh een kusje? ;)

You: Shut up jij

Ik glimlach. Louis lijkt me een aardige jongen. Ik pak mijn telefoon en ontgrendel hem. Ik ga naar kik en stuur Louis snel een berichtje.

HarryS: Hi, Harry hier. Van omegle

LouisHx: Heeyy

LouisHx: You look cute ;)

HarryS: Haha thanks :)

HarryS: Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar je profielfoto is een hond...

LouisHx: Don't you dare!

LouisHx: Waag het niet om Rex te beledigen.

LouisHx: De linkse is Rex :) My boy :)

LouisHx:

HarryS: Honden gek zo te merken? ;)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

HarryS: Honden gek zo te merken? ;)

LouisHx: Jup XD

HarryS: Cute. Anyway, heb je een foto van jezelf? Ik ben benieuwd hoe je eruit ziet.

LouisHx:

LouisHx: That's me :)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

LouisHx: That's me :)

HarryS: Awh cutie

LouisHx: Ik moet gaan. Ttyl?

HarryS: :(

LouisHx: Sorryy

HarryS: Het is oké. En ofc. Je bent te cute. Ik laat je nu niet meer gaan ;)

LouisHx: Oh gosh XD

LouisHx: Ttyl sukkeltje ;)

HarryS: Bye xx

Hii :) First chapter of the new story. Wat vinden jullie er tot nu toe van? Leuk? Of willen jullie gewoon een heel deel alleen maar texting? Let me know :) En Foei Lou. Zomaar zeggen dat je Niall bent. Vind ik niet kunnen hoor

I don't know him anymore •L.S•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu