Pov Harry
"Zayn!" Roep ik blij als hij voor de deur staat. Ik sla mijn armen om zijn nek en knuffel hem. We zijn al beste vrienden sinds we klein waren en zijn heel close.
"Ik moet je iets vertellen." Mompel ik. "Ik heb je hulp nodig." Zayn grinnikt en knipoogt naar me. "Heeft Hazza eindelijk een vriendje?" Ik bloos en schud mijn hoofd. "Ik heb een jongen ontmoet via omegle en ik begin hem leuk te vinden denk ik." Zayn begint te grijnzen. "Harry krijgt een vriendje." Zingt hij op irritante toon. Ik begin te lachen. Ik pak mijn telefoon en laat hem het gesprek tussen mij en Louis lezen. Als hij het stuk leest waarin ik toegeef dat ik een crush op Louis heb grinnikt hij. "Je bent zo awkward." Ik knik. "Jup. Ik wist echt niet wat ik verder moest zeggen." "Awh Hazza is in luv," zegt Zayn als hij ziet dat ik Louis grappig, lief en knap noem. Ik bloos en sla Zayn zacht op zijn arm. "Wil je een groepschat maken met Louis, jou, mij en misschien die Liam, als je dat wilt." Ik knik en maak de groepschat aan.
HarryS: Hi guys :)
LouisHx: Wat doet Liam hier. Hij is niet koel. Hij hoort niet in onze koele squad XD
Fakeliampayne: Niet lief Louis. Niet lief
LouisHx: Sinds wanneer ben ik lief dan?
Zayniee: Sinds Harry vind dat je dat bent
HarryS: ZAYN STFU
Fakeliampayne: Hahahah cute
Fakeliampayne: Louis bloost
Fakeliampayne: Nu kijkt hij me aan met een dodelijke blik
Fakeliampayne: Oh god nee
HarryS: Wat gebeurt er?
Fakeliampayne: Ik krijg de kieteldood. Iemand red me plz.
Zayniee: LOUIS ALS JE HARRY OOIT GAAT MEETEN, VERGEET DAN NIET DAT JE HEM MOET KIETELEN
HarryS: Zayn, moet je me nou echt telkens zo voor schut zetten?
Zayniee: Daar zijn best friends voor toch? ;)
LouisHx: EY Zayniee pas op. Geen knipogen.
Zayniee: Oh, is someone jealous?
Fakeliampayne: Jup. Hij zit hier echt hartstikke geïrriteerd naar zijn telefoon te kijken nu.
HarryS: Don't worry Lou. I'm all yours ;)
Fakeliampayne: Okay that's it. Wanneer is de bruiloft? Want het is overduidelijk.
Zayniee: Liam, zullen wij de bruiloft plannen? Dan kunnen die losers hier gaan plannen wanneer ze gaan meeten en waar ze heen gaan voor hun honeymoon.
Zayniee: Haz, jij bent toch de hele week alleen thuis? Misschien kan je dan deze week een keer met Louis afspreken?
LouisHx: JA
LouisHx: JA
LouisHx: JA
HarryS: Volgens mij, vindt Louis dat een goed idee XD
Fakeliampayne: Aw jullie zijn zo cute!
Zayniee: ^ agreed
HarryS: Anyway, Zayn please ga eten voor me halen. Ik ben moe...
Zayniee: Lazy ass, doe het zelf.
LouisHx: Ware liefde hiero X)
Pov Zayn
Ik ben net naar de keuken gelopen om iets te drinken te halen als ik Harry me ineens hoor roepen. En het klinkt niet als een grapje. Ik loop meteen naar de kamer en zie Harry op dr bank liggen. "Hazz? Gaat het wel?" Hij schudt zijn hoofd. Tranen staan in zijn ogen. "Ik voel me niet goed." Hij drukt zijn handen tegen zijn voorhoofd. "Okay, waar heb je last van, behalve hoofdpijn?" Hij draait zich even zodat hij goed ligt, voordat hij antwoord geeft. "Buikpijn en beetje misselijk." Ik knik en sta op. Ik leg mijn hand op Harry's voorhoofd. Koorts. Ik haal een paracetamol uit de keuken en een washandje. Ik maak het een beetje nat en leg het op Harry's voorhoofd. Dan ga ik een teiltje halen en een glas water. Glimlachend geef ik het aan Harry.
"Ik blijf gewoon de hele tijd bij je, tot je weer beter bent."
Aw poor Hazza is sick :( Anyway, hope you like the story so far :)
JE LEEST
I don't know him anymore •L.S•
Fanfiction"I miss him, but at the same time, I don't want to talk to him anymore. He lied to me, it really feels like I don't know who he is anymore... Like he's a stranger again." Harry ontmoet Louis online. Maar wat doet Harry als hij erachter komt dat Lou...