6

316 18 11
                                    

Pov Louis

Ik glimlach breed als ik zie dat ik een berichtje heb van Harry.

HarryS: Hi Lou :)

LouisHx: Hi :))

HarryS: Hoe is het? :)

LouisHx: Gosh nee, we gaan toch niet naar de awkward zinloze gesprekken hè?

HarryS: ...

HarryS: Okay dit is awkward XD

LouisHx: Jup..

HarryS: Anyway, WAAROM HAD JE NIET VERTELD DAT JE VANDAAG NAAR LONDEN ZOU GAAN?!

HarryS: DAN HADDEN WE AF KUNNEN SPREKEN!

LouisHx: Sorry I guess?😂

HarryS: Ik ga het nu waarschijnlijk heel ongemakkelijk maken

HarryS: Maar idc

HarryS: Je bent echt zo cute!

LouisHx: Thanks. Sorry Hazz, ik moet gaan.

HarryS: Okay? Byee x

LouisHx: Bye x

Ik leg mijn telefoon weg en haal gefrustreerd mijn handen door mijn haar. Ik wil Harry zo graag de waarheid vertellen, maar ik kan het niet. Wat als hij me nooit meer wil spreken omdat ik loog?

Maar aan de andere kant, wat zal er gebeuren als Harry verliefd wordt op Niall? Het is duidelijk dat Harry Niall knap vindt.

Ik zucht diep en besluit Liam te bellen. Hij neemt bijna meteen op.

"Li, kan je langs komen?"

"Sure, ik ben er over vijf minuten."

En na vijf minuten gaat inderdaad de deurbel. Ik sta op en loop naar de deur om hem open te doen. Ik zie Liam en glimlach zwak. "Problemen met je vriendje?" Grinnikt hij als hij mijn chagrijnige, maar ook verdrietige uitdrukking ziet. Ik grom. "Was hij mijn vriendje maar." Liam wordt meteen serieus. "Ik heb gehoord van Niall wat er gebeurd is. Ik wil je absoluut niet pushen, maar ik denk dat je het hem wel zo snel mogelijk moet vertellen Lou."

Ik zucht diep. "Misschien is het een idee om anders mee te gaan als Niall met Harry afspreekt? Je kan je voordoen als zijn neef of zo. Zo hoeft hij niet te weten wie je bent en kan je hem toch ontmoeten." Ik glimlach.

"Dat is eigenlijk een best goed idee." Ik bel Niall en we spreken af dat hij vanavond ergens heen gaat met Harry en dat ik Niall en Harry daar afzet.

*die avond*

Ik loop naar mijn auto en stap ik. Meteen zet ik de radio aan en begin ik mee te zingen. Ik ga Harry gewoon ontmoeten vandaag. Met een brede lach zing ik verder.

"I knew I loved you then
But you'd never know
'Cause I played it cool when I was scared of letting go
I know I needed you
But I never showed
But I wanna stay with you until we're grey and old
Just say you won't let go
Just say you won't let go"

Ik ben zo blij dat ik niet kan stoppen met lachen. Alles is perfect nu. Ik stap de auto breed glimlachend uit. Niall kijkt me vrolijk aan. "Zin in?" Ik knik heftig. "Ik vind hem echt leuk Ni. Ik ben zo blij dat ik hem eindelijk ontmoet, ookal weet hij dan niet dat ik het ben." Niall slaat zijn arm om me heen. "Ik weet het, Lou. Oké, nog even ons plan doornemen. Dus jij bent mijn neef Nick uit Dublin. Je bent hier op bezoek bij familie en blijft hier een maand." Ik knik. Ik luister maar half. Ik kan alleen maar denken aan Harry.

Als Niall eindelijk klaar is met bezorgd en gestresst doen, gaan we naar de schaatsbaan waar Niall en Harry afgesproken hebben. Ik zie hem al snel staan en sla Niall hard op zijn arm. "Ni, dat is hem." Fluister ik. Niall grinnikt om mijn idiote gedrag. We lopen naar hem toe. Harry kust Niall op zijn wang, knuffelt hem en kijkt dan naar mij. "Dit is mijn neef Nick." Grijnst Niall. Ik glimlach en bloos. "Hi."

Had ik toen maar geweten dat dat de laatste keer in lange tijd zou zijn dat ik Harry sprak.

Drama is coming up :) Hope you like it xx

I don't know him anymore •L.S•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu