"Zayn, ik ben er!" Hoor ik ineens een bekende stem roepen. Zayn komt naar beneden lopen en glimlacht naar me. Hij opent de deur en loopt dan meteen weer naar boven.
"Veel succes hè Lou."
Mijn spieren trekken samen als ik zie wie het is. Niall... Hij glimlacht zwak naar me. "Hi Lou," zegt hij. Ik bal mijn vuisten. "Lou is een naam voor vrienden." Ik zie schuldgevoel over zijn gezicht kruipen. Hij kijkt naar de grond en speelt met zijn vingers.
"Het spijt me echt Louis." Ik begin tranen in mijn ogen te krijgen. "Waarom Niall? Je wist dat ik hem leuk vond, ben ik soms niet belangrijk genoeg?"
Niall schudt zijn hoofd. "Lou, je bent super belangrijk voor me. Ik heb geen idee waarom ik überhaupt naar Harry toeging in plaats van jou te steunen. Ik geef toe dat ik gevoelens voor hem heb, maar ik kon niet samenzijn met Harry zonder me schuldig te voelen. Ik voelde me zo'n slechte vriend en elke keer dat ik hem zag werd dat gevoel erger. Dus eigenlijk na de dag dat we samen kwamen, heb ik hem verteld hoe ik me voelde. Hij begreep het wel en we zijn niet meer samen. Ik dacht dat je dat wel zou willen weten."
Ik glimlach zwak. "Lief van je dat je Harry hebt opgegeven voor mij." Niall knipoogt en slaat zijn arm om me heen. "Jullie passen toch veel beter bij elkaar." Ik bloos licht en zie Zayn de trap weer afkomen.
"Kleding ligt klaar in de badkamer. Je kan douchen als je wilt." Ik bedank hem snel en loop dan naar boven. Ik loop naar de badkamer en trek mijn kleding uit. Snel ga ik onder de warme stralen van de douche staan.
*terwijl Louis onder de douche staat*
Pov Harry
Ik zucht diep als mijn telefoon gaat. Ik pak hem op en kijk op het scherm. Zayn. Ik neem op en begroet hem.
"Hi."
"Hi Hazz, ik heb een vraagje."
"Vraag maar raak"
"Zou je misschien langs willen komen?"Ik zucht diep.
"Oké, ik ben er over vijf minuten."
Dan hang ik op. Snel trek ik mijn jas en schoenen aan. Met tegenzin loop ik naar Zayn's huis, dat niet ver van het mijne vandaan is.
Ik druk op de bel en een blonde jongen doet open. "Hi Harry," zegt hij breed glimlachend. Ik grijns terug. "Hi Niall." We lopen naar binnen en ik zie Zayn op de bank zitten. "Hi Hazz, hoe is het?" Ik schud mijn hoofd licht. "Kan beter." Ik ga naast Zayn op de bank zitten en hij slaat zijn arm om mijn schouder. "Je mist hem hè?"
Ik knik. "Het is zo lastig Zayn. Ik mis hem, maar aan de andere kant wil ik hem niet zien. Hij heeft gelogen tegen me, ik heb echt het gevoel dat ik hem niet meer ken. Alsof hij weer een vreemde is." Ik zucht diep. "Het komt goed Hazz. Ik denk echt dat je met hem moet gaan praten."
Ineens valt me iets op. De douche staat aan. Maar Zayn en Niall zijn hier naast me. "Hij is hier hè?" Zayn knikt. "Sorry Haz, maar ik haat het om je zo te zien. Ik weet dat je hem leuk vindt. Dit was de enige manier om ervoor te zorgen dat jullie elkaar zouden spreken." Ik wil opstaan en weglopen, maar Niall houdt me tegen. "Ik weet dat je dit niet wil Haz, maar het is voor je eigen bestwil. Ik zie hoe kapot je hiervan bent en ga ervoor zorgen dat alles weer goed komt." Niall duwt me op de bank en pakt me bij mijn polsen vast zodat ik niet weg kan. Ik stop met spartelen en laat hem zijn gang gaan. Misschien hebben ze gelijk. Ik mis Louis echt, dus dan kan ik beter met hem praten. "Oké, je kan me loslaten. Zodra hij beneden komt, ga ik met hem praten." Niall glimlacht voldaan en laat me los.
Pov Louis
Ik ben net klaar met douchen en trek de kleding aan, die Zayn had klaargelegd. Een donkergrijze joggingbroek en een zwart shirt. Ik loop naar beneden en tref daar iemand aan die ik niet verwacht had.
Harry...
Hij glimlacht naar me en staat op. Verbaasd kijk ik naar Zayn en Niall als hij naar me toe loopt. "Kom mee Lou. Ik wil met je praten." Ik slik als ik de bijnaam hoor. We lopen naar Zayn's slaapkamer en gaan daar op zijn bed zitten. "Het spijt me zo erg dat ik tegen je gelogen heb Harry," begin ik met tranen in mijn ogen, "ik ben altijd al onzeker geweest over mijn uiterlijk. Toen ik jouw profielfoto zag, werd ik nog onzekerder. Ik vond je echt knap en ik wilde niet dat je me niet meer zou willen spreken door hoe ik eruit zag. Daarom stuurde ik een foto van Niall. Het spijt me zo erg." Ratel ik. Harry grinnikt.
"Het is oké Lou." En dan doet hij iets wat ik niet zag aankomen. Hij kust me. Ik glimlach en kus snel terug. Al snel voel ik zijn handen op mijn rug onder mijn shirt. Een koude rilling gaat over mijn rug, door zijn koude handen. Harry trekt terug en glimlacht.
"Ik vind je leuk Lou. Ik was bang dat je nog vaker zou liegen tegen me en daarom verbrak ik het contact. Ik besef nu dat dat het domste was wat ik kon doen," zegt hij. Ik voel mijn wangen warm worden. "Aw, je bloost." Ik kijk hem met een dodelijke blik aan. "No shit, sherlock." Harry lacht en kust mijn wang.
"Maar, hoe zit het nu?" Vraag ik verlegen. Harry speelt met zijn ringen. "Ik weet het niet Lou. Ik vind je echt leuk, maar ik weet niet of ik al klaar ben om samen te zijn." Ik knik. Ik begrijp het wel, maar ik vind het ook jammer. Ik was graag meer geweest dan alleen vrienden. "Maar ik wil het wel proberen," zegt hij dan. Meteen krijg ik een gigantische glimlach op mijn gezicht.
Yaayy 1000+ woorden😂 speciaal omdat het Harry's bday is krijgen jullie wat larry :) hope you like it xx
JE LEEST
I don't know him anymore •L.S•
Fanfiction"I miss him, but at the same time, I don't want to talk to him anymore. He lied to me, it really feels like I don't know who he is anymore... Like he's a stranger again." Harry ontmoet Louis online. Maar wat doet Harry als hij erachter komt dat Lou...