Untitled Part 11

247 29 1
                                    

Oh

My

God!!

Jeon Jeongguk: ye aku.,eomma aku suruh..klu x..de mknelah aku nk dtg!

Y/n: kau igt aku nk ke kau ada kat sini hah??

Jeon Jeongguk: kau pikir aku nk dtg ke?

Y/n: spe suruh kau dtg jugak?

Jeon Jeongguk: ni sbb eomma ak suruh lah!

Y/n:erhh! Dasar anak mak! *naik ats..

Jeon Jeongguk: kau pun sme lah!!

Bam!

Jeon Jeongguk: kau nk rumah kau roboh ke!!??

Lantaklah rumah aku..bilik ni bilik aku..aku nk hempuk ke nak ap ke!? Kcau kau ke!!?

Y/n: *mnymph..kau nak rumah kau roboh ke?? Bla bla bla!! *imitate jk

*skip

Y/n: haih bosannya..main dgn moshi lah..wait

Damn!

Moshi oppa!

Alalalala!! Matilah puppy oppa tu aha~ aku lupa bagi makan! JuJu pon! Oh Yem Jii!!

Y/n: *kelm kbut lari ke bwh..mne juju dgn moshi ni..*pgi dpur..moshi!? Juju!?

Jeon Jeongguk: spe moshi ?Spe juju?

Y/n: kau ni!!! Sebuk lah!?

Jeon Jeongguk: eleh..

Y/n: eoddiga jinjja?

Jeon Jeongguk: ap bnda??

Y/n: jgn sebuklah!

Jeon Jeongguk: hekeleh..

Y/n: eih knape kau x blikje??

Jeon Jeongguk: eomma aku x bgi blik.dia dh tukar p/w rumah aku so aku xthu ap..

Y/n: dh tu knape kau duduk sini?

Jeon Jeongguk: ap salahnya??

Y/n: *tepuk dahi.

Tuhan! Kenpa ad orang sebangang pakcik ni?! Kenapa kau x pgi duduk rumah kengkawan kau tu??

Jeon Jeongguk: bwo?

Y/n: x de pe! Dh dh pgi sne semak tau x!? *blah..

Jeon Jeongguk p.o.v

Eleh. Pikir aku nk sgt ke duduk sini ha?

Jeon Jeongguk: Baik blah.

Tapi aku nak gi mne? Alaaa! Ah lntklah! Jnji aku ada tmpat nk tidur!

Y/n: Eommma!!!!!!

Dah kenapa pompuan tu!? Haish! Aku bru nk jln jap- apsal aku caring sangt ni? Ah lantak kau lah!

Buk!

Jeon Jeongguk: sedapnya..*bring atas sofa..

Y/n: woi !!!woi!!! *lari kat jk.

Jeon Jeongguk: yah! Yah! Yah! Kau pehal? Nak bunuh aku?

Y/n: argh! Ye aku nk bunuh kau tpi bukan skrg!! Kau nmpk x anjing dgn kucing aku!?

Jeon Jeongguk: ouh..kat blkg rumah tgh mkn..apsal??

Y/n p.o.v

Jaws drop!

Bahalul punya pakcik!

Dari tadi aku merapu cari moshi degan juju kau x bagitau pun! Hampeh punya manusia. Ish kalau ikutkan hati aku nak je aku seterika bulu ketiak kau tau x!?

Pap!

Pap!

Pap!

Jeon Jeongguk: hoi hoi hoi! Ap ni?!

Y/n: sial kau! Dari tdi aku cri diorg kau x ckp pun kan!! Ergg! *pukul jk dgn bntl sofa..

Jeon Jeongguk : auw! Yah! Mnelah aku tau!

Y/n: ish!! *cmpk bntal ke tepi..

Bengangnye aku!!

Ah matilah! Aku menapak ke dapur. Of kos lah cari makanan! Haha lapar kot!

Habis semua almari aku selongkar. Mne pegi keropok aku!?

Jeongguk p.o.v

Gila punya yeoja! Dia yg bodoh marah aku plak! Yang eomma ni pun stu! Mula mula suh si gila ni jadi babysitter aku. Skang aku plak kna jaga minah ni? Aish igae mwoya!?

Cari keropok lah tu!? Hehe dh hbis lah minah oi! Ni dlm perut aku ni! Kah! Kah! Kah!

Jeon Jeongguk: cari keropok ke!?

Y/n: *pgi dkt jk,.kau makan smpai hbis ke!???

Jeon Jeongguk: yap!

Y/n: *bengang..x guna pnya pakcik jongang! Dah lah msuk umah aku! Ni kau mkn aku pnya makanan pulak!! Wtf kau ni!?

Jeon Jeongguk: spe pakcik!? Spe jongg!?

Y/n: kau lah! Dah lah tua! Jongang plak tu!?

Jeon Jeongguk: hello?! Aku ni tua setahun je dri kau lah! Aku 25! Kau 24! Poyo je lebih! And lgi stu! Aku x jongang lah bangang!! Ni bunny bukan jongang!!?

Y/n: kalau dh jongang tu ckp je lah! X pyh nk berbunny-bunny sngt!? Geli lah dengar!

Jeon Jeongguk: skurg kurgnye aku ada daya tarikan! Kau!? Apa ad? Dh lah pemalas! Busuk! Muka pun x lawa!

Y/n: apa kau ckp!?? X lawa???? Hoi!! Aku ni menang dua kali tau x !!! Ratu Prom Night kat sekolah dulu!!? Kau spe nk ckp aku huduh ha!!

Jeon Jeongguk: aku jeon Jeongguk! Jejaka sejati!!! Kau tu dh lah tomboy!

Y/n: aku tomboy aku kacau kau lah! Dh lah muka mcm bangla ada hti nak kata aku buruk!!

Jeon Jeongguk: klu ikutkan hati aku nk je tumbuk2 kau ni!!

Y/n: hati kau je!? Hati aku ni dh bernanah sebb benci tgok kau!!

Jeon jeongguk: kau pikir aku suka ke!??

Y/n: beram---

Y/n ah!!!

Setan mne plak kacau ni! Heh!!

Y/n: aku x hbis lgi dgn kau!? *blah..

Jeon Jeongguk: aku x hbis lagi dgn kau..*ejek y/n..eleh..hell btul! Aku yg hnsem ni dia kta mcm bangla sah mta kat lutut!

Y/n kluar je rumah dia terus senyum.

Y/n: kyaaaaa!!!!!

Tbc~

Siapa kah itu?? Hahaha

(C) Annoying Boy Ever (Jeon Jeongguk FF)Where stories live. Discover now